{{ctrl.notification}}

شرایط و قوانین رزرو هتل داخلی

 

قوانین رزرو آنلاین هتل

 

سامانه از ما سفر با داشتن تمامی مجوز های فروش الکترونیک و مجوز های گردشگری سامانه ای امن برای خرید و رزرو خدمات گردشگری است. لذا هر گونه تخلف این سامانه قابل پیگیری توسط مراکز قضایی خواهد بود. اما توصیه می کنیم پیش از رزرو هتل، موارد زیر را با دقت بخوانید و سپس جهت رزرو اقدام نمائید.

 

شرایط کنسلی و تغییرات رزرو هتل

 

در صورتی رزرو هتل خود را کامل کرده اید اما به هر دلیلی بلیط وسیله نقلیه شما کنسل شده است، می توانید رزرو هتل خود را پس از کسر جریمه مشخص شده توسط هتل استرداد کنید. در این موارد، مسئولیتی بر عهده  از ما سفر نیست.

 

در هنگام رزرو هتل در ایام شلوغ سال و یا به طور کلی رزرو هتل هایی که توسط چارترکننده ها ارائه شده است (مثل هتل های کیش)، به منظور جلوگیری از بروز هر گونه مشکل، دریافت تایید تلفنی الزامیست.

 

تغییر در تاریخ، تعداد نفرات، نوع اتاق و هتل شامل پرداخت جریمه های مشخص شده توسط هتل یا چارتر کننده هتل است. در نظر داشته باشید کنسلی و تغییر تاریخ اقامت هتل در بازه زمانی نوروز به هيچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.

 

هر گونه تغییرات در رزرو هتل و یا کنسلی آنها حتی چند دقیقه پس از تکمیل، شامل جریمه بابت تغییرات و کنسلی هستند و استرداد وجه با توجه به قوانین هتل انجام می شود. لذا توصیه می کنیم قبل از اقدام به کنسلی، با کارشناس پشتیبانی از ما سفر تماس بگیرید.

 

کنسلی و عودت وجه در تاریخ پس از روز ورود به هتل امکان پذیر نیست. و در این صورت هیچ مبلغی به مسافر عودت داده نمی شود.

 

قوانین کنسلی و تغییر در هر هتل متفاوت است و پس از ثبت درخواست تغییرات و یا کنسلی به اطلاع مسافران خواهد رسید.

 

مبلغ قابل استرداد، حداکثر ظرف 72 ساعت پس از ثبت درخواست کنسلی به شماره حساب یا شماره شبا ثبت شده در حساب کاربری مسافر، عودت می گردد.

 

در صورتی که پس از پرداخت وجه رزرو هتل توسط مسافر، ظرفیت هتل تکمیل شده اعلام شود و سامانه از ما سفر نتواند فرآیند رزرو اتاق مورد نظر شما را تکمیل کند، کارشناس پشتیبانی موظف به پیشنهاد هتل جایگزین به مسافر است. در صورت عدم پذیرش مسافر و یا عدم امکان جایگزینی، وجه پرداختی مسافر بدون جریمه عودت داده می شود. بنابراین پرداخت وجه بدون دریافت واچر هتل، به منزله تایید رزرو نهایی شما نبوده و امکان عودت وجه وجود دارد.

 

پس از ورود به هتل و خروج زودتر از موعد، مبلغی به مسافر عودت نمی شود.

 

هزینه های اقامت کودکان

 

 

هزينه اقامت کودکان بر اساس قوانين هتل محاسبه می گردد.

 

شرایط سنی کودکان در هر هتل متفاوت است؛ لذا مسافر باید حتما قبل از تکمیل رزرو، قوانین هتل مربوطه را مطالعه نموده و در صورت داشتن هر گونه سوال، قبل از رزرو با کارشناس پشتیبانی از ما سفر در تماس باشد. در غیراینصورت، مسئولیت کلیه مبالغ ما به التفاوت، هرگونه جریمه و یا عدم پذیرش کودک توسط هتل بر عهده خریدار خواهد بود.

 

به طور کلی در هر اتاق فقط پذیرش یک کودک زیر سه سال بصورت رایگان انجام می شود و در صورت همراه داشتن دو کودک و یا بیشتر با شرایط سنی یکسان، می بایست هزینه تخت اضافه پرداخت شود.

 

جبران خسارت های احتمالی به هتل به عهده چه کسی ست؟

 

در صورتی که مسافران هر گونه خسارتی را به اتاق های هتل و یا امکانات آن وارد کنند، مسافر می بایست شخصا نسبت به جبران آن اقدام کند و سامانه از ما سفر در این زمینه هیچگونه مسئولیتی بر عهده ندارد.

 

در صورتی نارضایتی از هتل خود چکار کنیم؟

 

در شرایطی مانند تحویل اتاق دیرتر از موعد مقرر و یا بروز مشکلات اقامتی در اتاق مهمان (اعم از خرابی ها، نارضایتی از وضعیت گرمایش و سرمایش اتاق و... )، پیگیری و رفع این مشکل بر عهده هتل بوده و از ما سفر مسئولیتی در این موارد ندارد.

 

هزینه خدمات اضافه هتل

 

خدمات هتل ها

 

رزرو هتل فقط شامل رزرو اتاق به تعداد افراد و شب های درخواست شده، و سایر خدمات اقامتی مثل وعده های غذایی (در زمان انتخاب و رزرو هتل مشخص است و وعده های غذایی بیشتر مستلزم پرداخت وجه آن در رستوران هتل می باشد)، تجهیزات موجود قابل استفاده در هتل و.... است.

 

مواردی مانند ترانسفر فرودگاهی یا بین شهری، راهنما گردشگری، تعیین طبقه ی هتل، دریافت جای پارک در هتل و یا اجاره ی خودرو و… را شامل نمی شود. تاکید می شود مینی بار و صندوق امانات در اکثر هتل ها شامل هزینه اضافه هستند که بر عهده مسافر است.

 

 مبلغ درخواست های جانبی مانند ورود زودتر از موعد، خروج دیرتر از موعد، وعده های غذایی خارج از خدمات هتل در زمان رزرو، نوع تخت ها و ... توسط هتل مشخص و دریافت می شود و در این موارد از ما سفر مسئولیتی به عهده نخواهد داشت.

 

مدارک شناسایی مورد نیاز برای ورود به اتاق

 

مدارک شناسایی

 

مهمانان ایرانی برای پذیرش در هتل می بایست اصل شناسنامه، اصل پاسپورت یا اصل کارت ملی خود را‌ ‌همراه داشته باشند. کارت‌ های شناسایی ارگانی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و... مورد قبول نیست.

 

مهمانان خارجی برای پذیرش در هتل می بایست اصل پاسپورت، ویزا و مهر ورود به ایران (با تاریخ اعتبار و انقضا) را همراه داشته باشند.

برای پذیرش زوجین ایرانی، شناسنامه یکی از آن ها الزامیست. پذیرش نفر دوم با کارت ملی یا پاسپورت نیز امکان ‌پذیر است.

صیغه ‌نامه باید بصورت دفترچه ‌ای همراه با مهر برجسته قوه قضاییه باشد. مهر دفترخانه محل عقد، به ‌تنهایی مورد قبول نیست.

در صورت ارائه صیغه ‌نامه، خانم حتما باید شناسنامه خود را با توضیحات صفحه دوم (طلاق یا فوت) همراه داشته باشد. در غیر اینصورت فقط با توضیحات و مجوز پدر وی در صیغه ‌نامه، تحویل اتاق انجام می شود. برای آقا وجود شناسنامه الزامی نیست و کارت ملی یا پاسپورت هم مورد قبول است. توصیه می شود پس از انتخاب هتل، قوانین و مقررات آن بصورت کامل مطالعه شود؛ چراکه برخی از هتل ها مانند هتل سارینا کیش امکان پذیرش با صیغه نامه ندارند.

رعایت قوانین هر هتل برای تمامی مهمانان الزامیست و در صورت هر گونه قانون شکنی توسط مسافر، از ما سفر هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

در صورتی مسافران بدون مدارک هویتی لازم به هتل مراجعه نمایند و توسط هتل پذیرش نشوند، هیچ گونه مبلغی به مسافر عودت نخواهد شد. در چنین شرایطی از ما سفر نیز مسئولتی بر عهده نخواهد داشت.


تکمیل فرآیند رزرو توسط مسافر به منزله قبول تمامی قوانین ذکر شده خواهد بود.