{{ctrl.notification}}
بلیط چارتر بجنورد

بجنورد، مرکز خراسان شمالی، به دلیل قرارگیری در کوهپایه رشته کوه آلاداغ آب و هوای مطبوعی دارد. به طور کلی راه های زیادی برای رسیدن به بجنورد وجود دارد اما سفر با هواپیما یکی از پرطرفدار ترین راه های سفر به این شهر است. سفر با هواپیما علاوه بر سرعت زیاد، امنیت و راحتی بیشتری هم نسبت به سایر وسایل نقلیه دارد.

تفاوت بلیط چارتر بجنورد با سیستمی آن، در قیمت گذاری است. بلیط های چارتر بجنورد قیمت ارزان و مناسب تری نسبت به بلیط سیستمی دارد و به همین دلیل یکی از پرطرفدارترین نوع بلیط هواپیما در بین مسافران است. شما می توانید بلیط های چارتری مسیر بجنورد را در سایت از ما سفر توسط چارتر کنندگان زیادی مشاهده کنید، امکانات، خدمات و قیمت هایشان را با هم مقایسه کرده و بلیط دلخواه خود را رزرو کنید.

بلیط چارتر نسبت به سایر بلیط ها دارای قوانین و مقررات متفاوتی است که بهتر است قبل از خرید با آنها آشنا باشید. در ادامه به معرفی بلیط چارتر، مقررات و نحوه خرید آن در سایت از ما سفر می پردازیم.

مزایای خرید بلیط چاتر بجنورد از سایت از ما سفر

از ما سفر برای ارائه تجربه ی خرید آسان و مطمئن مشتریان خود، امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است. این امکانات شامل موارد زیر است:

 

مزایای خرید بلیط چارتر بجنورد از سایت از ما سفر

 

  • خرید بلیط بدون ایجاد حساب کاربری: برای خرید بلیط هواپیما بجنورد نیازی به ایجاد حساب کاربری یا ورود به سایت ندارید. تنها کافیست با طی کردن مراحل رزرو و ثبت کردن اطلاعات مورد نیاز برای آن، بلیط خود را خریداری کنید. اگر تا کنون از طریق این سامانه خرید داشته اید، کافیست در قسمت مسافرین سابق شماره موبایل خود را وارد کرده تا تمام اطلاعات شما در کادرهای مربوطه پر شوند.
  • خرید بلیط ارزان چارتری با مشاهده تقویم پروازی: با بررسی تقویم قیمتی موجود در سایت از ما سفر، می توانید نرخ بلیط را در 30 روز آینده مشاهده کرده و با مقایسه قیمت ها، مناسب ترین بلیط را با توجه به شرایط خود پیدا کرده و آن را رزرو کنید.
  • پشتیبانی 24 ساعته: اگر در حین فرآیند رزرو بلیط تا رسیدن به فرودگاه مقصد با مشکلی مواجه شوید، می توانید با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید. تیم کارشناسان از ما سفر به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شما می باشند.
  • استرداد آنلاین و تضمین برگشت وجه: یکی از قابلیت های سایت از ما سفر امکان کنسلی و استرداد آنلاین بلیط های چارتری است. چنانچه مسافران به هر دلیلی خواستار کنسل کردن بلیط چارتر بجنورد خود باشند، از ما سفر تضمین می کند که مبلغ پرداختی بابت بلیط را پس از کسر جریمه مشخص شده توسط چارتر کننده، طی مدت زمان 48 الی 72 ساعت به حساب شما برگشت داده خواهد شد. حتما قبل از اقدام به کنسلی بلیط، قوانین استرداد بلیط چارتر را مطالعه کنید.

نحوه خرید بلیط چارتر بجنورد از سامانه از ما سفر

برای رزرو بلیط چارتر بجنورد در سایت از ما سفر مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا در کادرهای جستجوی بالای صفحه، شهر مبدا را انتخاب کرده و بجنورد را به عنوان مقصد مشخص کنید، سپس روی تاریخ پرواز انتخابی خود در تقویم کلیک کنید.
  2. در صفحه بعدی، لیستی از بلیط های موجود مسیر شما (سیستمی و چارتری) در تاریخ انتخابی نمایش داده می‌شوند. با استفاده از فیلتر های سمت راست صفحه، در قسمت نوع پرواز، گزینه چارتر را انتخاب کنید تا فقط بلیط های چارتری نمایش داده شوند.
  3. در مرحله بعدی، ساعت حرکت و زمان رسیدن به مقصد، کلاس پرواز، نوع هواپیما، ظرفیت و قیمت ها را مقایسه کرده سپس بلیط مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این قسمت با کلیک بر روی عنوان بلیط، می توانید نرخ جریمه استرداد بلیط چارتر انتخابی را مشاهده نمایید.
  4. پس از انتخاب بلیط و رفتن به صفحه بعدی، می توانید تعداد مسافران (بزرگسال و نوزاد) را وارد کنید. لازم است بدانید که در پروازهای چارتری نرخ کودک وجود ندارد و نرخ بلیط برای کودکان (2 تا 12 سال) و بزرگسالان یکسان محاسبه می شود.
  5. در مرحله بعد، در قسمت اطلاعات مسافران باید مشخصات تمام مسافران (نام و نام خانوادگی به صورت لاتین، کد ملی، تاریخ تولد و شماره تماس) را وارد کنید.
  6. در انتها می توانید اطلاعات وارد شده تمامی مسافرین را یکبار دیگر بررسی کنید. در صورتی که نیاز به ویرایش کردن و تغییر اطلاعات دارید گزینه «ویرایش» را انتخاب کنید. در غیر این صورت پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، قوانین را مطالعه کرده و روی ادامه کلیک کنید تا به درگاه پرداخت الکترونیکی هدایت شوید. پس از پرداخت هزینه، لینک دانلود بلیط برای شما فعال شده و اطلاعات بلیط از طریق پیامک به شماره ثبت شده در زمان تکمیل اطلاعات ارسال می شود.

خرید تلفنی بلیط چارتر بجنورد

 

خرید بلیط چارتر بجنورد

 

گاهی اوقات ممکن است به اینترنت یا رمز دوم پیامکی دسترسی نداشته باشید و خرید آنلاین برایتان مقدور نباشد. در این شرایط با تماس با مجموعه از ما سفر از طریق شماره های موجود در پایین صفحه علاوه بر اطلاع قیمت بلیط ها در روز های مختلف، از مشاوره رایگان نیز برخوردار می شوید. در نهایت پس از انتخاب بلیط مورد نظر خود و واریز هزینه به شماره کارت پیامک شده، خرید بلیط چارتر بجنورد به صورت تلفنی برای شما انجام خواهد شد.

بلیط چارتر لحظه آخری بجنورد

گاهی اوقات به دلایل مختلف، ممکن است نیاز داشته باشید تا در سریع ترین زمان ممکن خود را به بجنورد برسانید. یا شاید خیلی دیر به فکر رزرو بلیط افتاده اید و ظرفیت پرواز در تاریخ انتخابی شما تکمیل شده است. در این حالت یا نزدیک ترین پرواز را خریداری خواهید کرد یا منتظر ظرفیت های باز شده استردادی هستید. در این مواقع بلیط لحظه آخری بجنورد می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. به بلیط هایی که در لحظات پایانی و نزدیک پرواز ارائه می شوند بلیط لحظه آخری می گویند. بلیط لحظه آخری هم می تواند سیستمی باشد و هم چارتری، اما اگر محدودیت زمانی برای سفر به بجنورد ندارید بهتر است در ایام کم سفر بلیط چارتر لحظه آخری بخرید؛ زیرا در این ایام اغلب بخشی از صندلی های هواپیما خالی مانده و چارتر کنندگان برای کاهش ضرر مالی، قیمت بلیط ها را کاهش داده و با قیمت ارزان می فروشند.

قیمت بلیط چارتر بجنورد

قیمت گذاری بلیط چارتر بجنورد در دست آژانس های چارتر کننده است. این آژانس ها با پیش خرید تمام یا بخشی از صندلی های پرواز از ایرلاین مجری پرواز، می توانند در محدوده مصوب شرکت هواپیمایی کشوری، بلیط ها را قیمت گذاری کنند. نوسانات قیمتی بلیط چارتر هواپیمای بجنورد به عوامل مختلفی مثل نوع بلیط، نوع کلاس پروازی (اکونومی یا بیزینسی)، نوع ایرلاین، زمان سفر و مسافت شهر مبدأ تا بجنورد بستگی دارد.

بهترین زمان خرید ارزان بلیط چارتر بجنورد

همان طور که اشاره شد بجنورد در منطقه کوهستانی قرار دارد. این شهر زمستان های سرد و تابستان های معتدلی دارد. در فصل های پاییز و زمستان به دلیل آب و هوای سرد بجنورد و کاهش تقاضای سفر، قیمت بلیط هواپیما کاهش پیدا می کند. توجه داشته باشید که در خارج از تعطیلات رسمی و در اواسط هفته قیمت بلیط مناسب تر است.

استرداد بلیط چارتر بجنورد

 

استرداد بلیط چارتر بجنورد

 

مهم ترین نکته ای که باید در هنگام استرداد بلیط خود به آن توجه کنید، نرخ استرداد آن است. نرخ استرداد بلیط های چارتری با سیستمی متفاوت است، به این صورت که نرخ خرید و استرداد بلیط های سیستمی مشخص شده است و در طول سال تغییر نمی کند، اما هر چارتر کننده می تواند نرخ خرید و استرداد بلیط خود را تعیین کند.

مسافرین این تصور اشتباه را دارند که بلیط های چارتری قابل استرداد نیستند، اما باید بگوییم که این موضوع صحت ندارد فقط نرخ جریمه بلیط های چارتری بیشتر است. آژانس ها و سامانه های فروش آنلاین بلیط های چارتری موظف هستند تا طبق نرخ های تعیین شده از سمت چارتر کننده بلیط را کنسل کنند.

در بلیط های چارتری تنها زمانی که از پرواز جا بمانید پول شما استرداد نخواهد شد. در صورتی که پرواز چارتری شما بیش از دو ساعت تاخیر داشته باشد می توانید با در دست داشتن اصل بلیط ممهور به مهر ایرلاین برگزار کننده، با تماس با کارشناسان پشتیبانی از ما سفر پرواز خود را کنسل کرده و پس از گذشت حداکثر دو هفته، تمام وجه پرداختی خود را بدون جریمه دریافت نمایید.

date_range پنجشنبه 04 آبان 1402 remove_red_eye 61 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0