{{ctrl.notification}}
بلیط هواپیما بجنورد

سفر با هواپیما همیشه طرفداران خودش را داشته و بیشتر مردم ترجیح می دهند برای سفر تفریحی یا کاری از هواپیما استفاده کنند. حتی هزینه بالای بلیط هواپیما هم موجب منصرف شدن افراد نشده است. سفر هوایی ابتدا با مشخص کردن مقصد، تاریخ سفر و بعد با خرید بلیط هواپیما آغاز می شود.

اگر مقصد شما شهر سرسبز بجنورد است، می توانید بلیط خود را به صورت اینترنتی از سایت از ما سفر تهیه کنید. در واقع با خرید بلیط هواپیما بجنورد به یکی از آرام ترین شهرهای خراسان شمالی سفر می کنید.

 

بلیط هواپیما بجنورد

 

هتل ها و مراکز اقامتی مطلوبی که در این شهر زیبا وجود دارد، میزبان خوبی برای مسافرانی است که از راه دور و نزدیک به بجنورد سفر می کنند. برای داشتن سفر هوایی با کیفیت، دانستن برخی نکات قبل از خرید بلیط هواپیما بجنورد لازم است. که در ادامه این نکات را به شما یادآوری می کنیم.

روش های خرید بلیط هواپیما بجنورد

خرید اینترنتی: از خدماتی که سایت  از ما سفر برای خرید راحت و سریع بلیط هواپیما در نظر گرفته است، می توان به خرید بلیط به صورت اینترنتی اشاره کرد. با وارد شدن به سایت و انجام موارد زیر می توانید بلیط خود را تهیه کنید.

  1. وارد کردن مبدا و مقصد و انتخاب تاریخ سفر
  2. انتخاب بلیط موردنظر از میان لیست بلیط های موجود
  3. وارد کردن تعداد مسافران و مشخصات صحیح آنها
  4. پرداخت آنلاین هزینه بلیط و دریافت لینک دانلود بلیط

 

خرید تلفنی: در صورت عدم دسترسی به اینترنت و نداشتن رمز دوم کارت بانکی می توانید بصورت تلفنی بلیط هواپیما خود را رزرو کنید. به این صورت که با تیم پشتیبانی تماس گرفته و تقاضای خود را مبنی بر خرید یا رزرو بلیط مطرح کنید. کارشناس پرواز داخلی با گرفتن مشخصات و یافتن بلیط مناسب با درخواست های شما در صورت تایید، شماره حساب شرکت را برای واریز هزینه به شما اعلام می کند. بعد از واریز هزینه با اعلام شماره پیگیری یا ارسال فیش واریزی در پیام رسان ها، لینک دریافت بلیط به شماره شما پیامک می شود.

بلیط هواپیما بجنورد

مزایای خرید بلیط از سامانه  از ما سفر

 

  • امکان کنسل کردن بلیط و تضمین برگشت وجه: اگر برنامه سفر شما به هر دلیلی تغییر کرد و مجبور به کنسل کردن بلیط خود شدید،  از ما سفر با محاسبه جریمه کنسلی بر اساس قانون مصوب وجه پرداختی شما را با کسر مبلغ جریمه و مبلغ کارمزد انتقال، طی 48 تا 72 ساعت به حسابتان واریز می کند.
  • اطلاع رسانی سریع تاخیر پروازها: از لحظه ای که خرید بلیط هواپیما را از سایت  از ما سفر انجام دادید، می توانید مطمئن باشید که در صورت هرگونه تاخیر یا تغییر در پرواز تیم پشتیبانی آن را بلافاصله به اطلاع شما می رساند.
  • ارائه تقویم پروازی 30 روزه: اگر تاریخ مشخصی را برای سفر خود انتخاب نکرده اید، می توانید با استفاده از تقویم 30 روزه  از ما سفر روز سفر خود را انتخاب کنید و بعد تمام پروازها و قیمت و ایرلاین ها را تا 15 روز آینده مشاهده کنید و بلیط مناسب با بودجه خود را خریداری نمائید.
  • خرید بلیط بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری: با وارد شدن به سایت  از ما سفر بدون اینکه نیاز به ایجاد حساب کاری داشته باشید، می توانید اقدام به خرید بلیط نمائید. اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید تنها با وارد کردن شماره همراه خود بقیه فیلدها پر می شوند و دیگر نیازی به پر کردن مجدد نیست.
  • پشتیبانی 24 ساعته: اگر در فرایند خرید بلیط هواپیما با مشکلی مواجه شدید، می توانید با کارشناسان پرواز داخلی به صورت شبانه روزی تماس بگیرید و مشکل خود را با کمک کارشناسان رفع کنید. تیم پشتیبانی  از ما سفر از لحظه خرید بلیط تا رسیدن به فرودگاه مقصد همراه شما می باشد.

 

بهترین زمان سفر به بجنورد

 

بجنورد در منطقه کوهستانی قرار گرفته و دارای زمستان های سرد و تابستان هایی با هوای معتدل است. بهتر است فصل تابستان را برای سفر به این شهرانتخاب کنید. تا بتوانید ازتفرجگاه های این شهر زیبا استفاده کنید.

 

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ارزان بجنورد

بجنورد دارای زمستان های سردی است. بنابراین تقاضا برای خرید بلیط هواپیما در زمستان کاهش پیدا می کند و قیمت ها کاهش پیدا می کند.

 

بلیط هواپیما بجنورد

 

عوامل تاثیرگذار در قیمت بلیط هواپیما بجنورد

  • نوع کلاس پرواز: هر پرواز به نسبت کلاسی که دارد، خدمات ویژه ای مربوط به همان کلاس را به مسافران ارائه می دهد. مثلا کلاس بیزینسی از قیمت بیشتری نسبت به کلاس اکونومی برخوردار است و به همان نسبت هم رفاه بیشتری را هم برای مسافران در نظر گرفته است.
  • نوع بلیط هواپیما: بلیط هواپیما در دو نوع سیستمی و چارتری ارائه می شود. که هر کدام قوانین و قیمت های مختص به خود را دارند.
  • نوع ایرلاین: هر ایرلاین با توجه به خدماتی که به مسافرین ارائه می دهد، روی قیمت بلیط تاثیر می گذارد.
  • مسافت پرواز: مسلما هر چه فاصله هوایی بین مبدا و مقصد بیشتر باشد، قیمت بلیط هم افزایش پیدا می کند.
  • زمان سفر: اگر درایام تعطیل و یا آخر هفته ها اقدام به خرید بلیط هواپیما نمائید، مسلما باید هزینه بیشتری برای بلیط پرداخت کنید. چون با افزایش تقاضا قیمت بلیط هم افزایش پیدا می کند. 

مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

از مزیت های خرید اینترنتی بلیط، این است که می توانید قیمت بلیط های دیگر را در روزهای آینده بررسی کنید و بلیط مناسب سفر خود را تهیه کنید.

  • خرید بلیط ارزان: از قسمت تقویم 15 روزه سایت  از ما سفر می توانید قیمت بلیط ها را با هم مقایسه و ارزان ترین بلیط را انتخاب کنید.
  • بلیط لحظه آخری: زمانی که شرکت چارترکننده موفق به فروش بلیط های خود نشود، در لحظه های آخر نزدیک به زمان پرواز، با اعمال تخفیف اقدام به فروش بلیط می کند.
  • بلیط چارتر: بلیط های چارتر بلیط هایی هستند که توسط شرکت چارترکننده اجاره می شوند و معمولا به قیمت ارزان تری به فروش می رسند. اماتوجه داشته باشید که همیشه اینگونه نیست و گاهی اوقات ممکن است گران تر از بلیط های سیستمی به فروش برسند. بنابراین در هنگام خرید بلیط چارتر حواستان به زمان خرید و قوانین مربوط به آن باشد.
  1. قیمت بلیط چارتری برای کودکان با قیمت بلیط بزرگسالان یکسان است.
  2. در صورتی که مجبور به کنسل کردن بلیط شوید، جریمه کنسلی بلیط چارتر بیشتر از جریمه بلیط سیستمی است و در بعضی مواقع حتی کل قیمت بلیط به عنوان جریمه کسر می شود.
  3. در صورت جا ماندن از پرواز مبلغ بلیط چارتر برگشت داده نمی شود، اما در بلیط سیستمی مبلغی به عنوانon show  به مسافر برگردانده می شود.
date_range یکشنبه 26 شهریور 1402 remove_red_eye 37 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0

میزان بار مجاز برای نوزادان و کودکان چقدر است؟

طبق قانون میزان بار مجاز برای کودکان زیر دو سال 10 کیلوگرم می باشد و میتوانید کالسکه و یک ساک کوچک برای تغذیه و نظافت کودک همراه خود به داخل کابین ببرید. اما میزان بار برای کودکان همانند بزرگسالان 30 کیلو گرم بار می باشد.

آیا در پروازهای داخلی ارائه مدرک شناسایی الزامی است؟

بله الزامی است، تمام مسافرین باید یک کارت شناسایی معتبر مانند گواهینامه، پاسپورت یا شناسنامه را قبل از پرواز به مسئول پذیرش ارائه دهند.

آیا خرید آنلاین بلیط هواپیما نسبت به خرید حضوری هزینه بیشتری دارد؟

خیر، برای خرید بلیط اینترنتی لازم نیست هیچ هزینه اضافی بپردازید. حتی در خرید اینترنتی شما می توانید به قیمت بلیط ها در روزهای آینده دسترسی داشته باشید و بلیط ارزان تری انتخاب کنید.

اگر بعد از پرداخت هزینه، بلیط صادر نشد چه اقدامی باید کرد؟

با تیم پشتیبانی ازماسفر تماس بگیرید و علت صادر نشدن بلیط را پیگیری کرد.

هزینه بار اضافی در پروازهای داخلی چگونه محاسبه می شود؟

به ازای هر کیلوگرم از بار اضافی باید یک درصد از مبلغ کل بلیط را بپردازید. مثلا اگر 5 کیلو بار اضافی دارید باید 5 درصد اضافه تر از مبلغ بلیط پرداخت کنید.