{{ctrl.notification}}
لحظه آخری

بلیط لحظه آخری به عنوان زیر مجموعه ای از بلیط چارتر است، که مسافران اغلب از آن به عنوان بلیط لحظه آخری ارزان یاد می کنند و مورد استقبال بسیاری از مسافران است.

 

 

مزایای خرید بلیط لحظه آخری در سامانه "از ما سفر"

 

شما می توانید با خرید بلیط لحظه آخری در سامانه "از ما سفر" از مزایای زیر بهره مند شوید.

  • خرید از ایرلاین های معتبر دنیا: سامانه "از ما سفر" با دسترسی به بیش از 900 ایرلاین معتبر جهان، یکی از کامل ترین سامانه های خرید آنلاین بلیط در کشور محسوب می شود. به این ترتیب شما می توانید با خیال آسوده نسبت به خرید بلیط لحظه آخری اقدام نمایید.
  • خرید ارزان ترین بلیط هواپیما لحظه آخری "از ما سفر" به شما این امکان را می دهد تا با دسترسی به همه ایرلاین های معتبر در مسیر پروازی شما از میان تنوع بسیار زیادی بتوانید ارزان ترین بلیط لحظه آخری را برای خود پیدا کنید.
  • پشتیبانی 24 ساعته از زمانی که مسافر برای رزرو بلیط وارد سامانه می شود تا زمان رسیدن به فرودگاه مقصد، کارشناس پشتیبانی "از ما سفر" آماده پاسخگویی و پیگیری مشکلات احتمالی مسافر خواهند بود. لذا تماس های مسافران و یا درخواست های ارسالی از طریق پنل کاربری، در کم ترین زمان ممکن حتی در ایام تعطیل پاسخگویی و پیگیری خواهد شد.
  •  

بلیط لحظه آخری

 

 

راهنمای خرید آنلاین بلیط هواپیما در سامانه از ما سفر

 

اگر تمایل دارید بلیط هواپیما را از طریق سامانه "ازما سفر" خریداری کنید، کارشناسان "از ما سفر" بصورت ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما خواهند بود. کافیست چند مرحله زیر را به ترتیب دنبال نمایید:

  1. جست و جو و رزرو پرواز: ابتدا مبدا و مقصد و تاریخ رفت مورد نظر را وارد نموده و بر روی دکمه "جست و جو" کلیک کنید. در صفحه بعد، به شما لیست کاملی از بلیط های پرواز مورد نظر و همچنین کمترین نرخ پرواز موجود در جدول نرخی را برای شما نمایش خواهد داد.
  2. ورود اطلاعات مسافر: پس از انتخاب بلیط خود، می توانید در سمت راست صفحه بخش تعداد مسافران را ببینید و متناسب با نیاز خود تعداد مسافران را انتخاب نمایید. مشخصات مسافر یا مسافران را بر اساس مندرجات کارت شناسایی، به صورت صحیح و بدون غلط املایی وارد نمایید.
  3. بررسی کامل اطلاعات پرواز و استرداد بلیط: شما در این صفحه در سمت راست تصویر زیر بخش تعداد مسافران می توانید اطلاعات پرواز و شرایط استرداد بلیط مورد نظرتان را بررسی کنید. به این ترتیب با آگاهی کامل نسبت نوع هواپیما، جریمه کنسلی و ... اقدام به خرید خواهید کرد.
  4. چک کردن اطلاعات شخصی: با توجه به شرایط سخت و بعضا غیرممکن تغییر مشخصات بلیط پس از صدور، توصیه می کنیم در هنگام وارد نمودن مشخصات فردی مسافران، دقت کافی را به عمل آورده و فقط اطلاعاتی که در شناسنامه و کارت ملی درج شده است را وارد نمائید (از ورود نام مستعار، خلاصه شده و یا به هر صورت دیگری که با مندرجات کارت شناسایی تطبیق نداشته باشد، اکیدا خودداری کنید.)
  5. پرداخت: در آخرین مرحله و پس از تایید اطلاعات مسافر جهت واریز وجه به درگاه های بانکی هدایت خواهید شد. در صورتیکه پرداخت موفقیت آمیز باشد، بلافاصله لینک دانلود فایل چاپی بلیط پرواز، برای شما فعال و همچنین مشخصات آن از طریق پیامک به شماره تلفن همراهی که در سایت وارد کرده اید، پیامک خواهد شد.

 

بلیط لحظه آخری چیست؟

 

همانطور که اشاره شد بلیط لحظه آخری زیر مجموعه ای از بلیط های چارتری هستند. بنابراین ممکن است بلیط لحظه آخر چارتر و یا چارتر لحظه آخری نیز به گوش شما خورده باشد. اگر در شرایط زمانی خاص که تقاضا سفر کمتر می شود شرکت های چارتر کننده موفق نشوند صندلی های پیش خرید شده را به موقع به فروش برسانند؛ متحمل ضررهای زیادی خواهند شد. در این شرایط است که تصمیم می گیرند تا قیمت های بلیط ها را شکسته و بلیط هایی که نزدیک به زمان پرواز است را به صورت بلیط لحظه آخری با بیشترین میزان تخفیف به فروش برسانند.

 

مزایای خرید بلیط لحظه آخری

 

همانطور که از توضیحات ارائه شده مشخص است مهم ترین مزیت خرید بلیط لحظه آخری قیمت باورنکردنی آن است. به این ترتیب قیمت بلیط لحظه آخری از سایر بلیط ها ارزان تر خواهد بود. باید در نظر داشته باشید که مسافرانی که بلیط معمولی می خرند و آنها که بلیط لحظه آخری خریداری کرده اند، همگی از یک نوع خدمات فرودگاهی و خدمات حمل و نقل استفاده می کنند. حتی ممکن است در یک ردیف و صندلی های مجاور هم در پرواز حضور داشته باشند.  پس نگرانی جایی برای نگرانی وجود ندارد.

 

خرید ارزان بلیط لحظه آخری

 

بلیط لحظه آخری

 

همانطور که در بالا اشاره شد در شرایط خاص و در تاریخ های خاصی ممکن است قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری با نزدیک شدن به زمان پرواز ارزان شود. بله درست است همیشه اینطور نیست که قیمت بلیط لحظه آخری ارزان تر باشد. بنابراین خرید ارزان بلیط هواپیما لحظه آخری مستلزم این است که درخواستها برای آن پرواز کم باشد و بلیط های پرواز به صورت معمول به فروش نرسد و شرکت چارتر کننده مجبور باشد بخاطر سیاست های مالی اش قیمت بلیط لحظه آخری را کاهش دهد. بنابراین در زمان هایی که مناسب های خاص و تعطیلات را در پیش داریم، بلیط های هواپیما ها به سرعت تمام می شوند، و چیزی به عنوان بلیط لحظه آخری ازران وجود نخواهد داشت.

 

بهترین قیمت بلیط لحظه آخری

 

با توجه به اینکه قبلا گفتیم قیمت بلیط لحظه آخری با توجه به عرضه و تقاضا مشخص می شود، بنابراین نرخ ثابت و مشخصی برای قیمت بلیط لحظه آخری وجود ندارد. بنابراین در روزهای مختلف قیمت این نوع بلیط نوسان خواهد داشت. در این شرایط برای اینکه بتوانید بهترین قیمت بلیط لحظه آخری را بیابید می توانید از جدول نرخی بلیط استفاده کنید. جدول نرخی شامل قیمت بلیط در بازه زمانی مشخص است. با توجه به تصویر زیر مشخص است که نرخ بلیط لحظه آخری مسیر تهران – کیش در دهه آخر فروردین 1402 در روزهای مختلف متفاوت است. بنابراین شما می توانید با توجه به شرایط خود و اطلاع از نرخ بلیط لحظه آخری از طریق جدول نرخی بهترین تصمیم را برای خودتان بگیرید.

 

 

بلیط لحظه آخری

 

بلیط لحظه آخری پرواز خارجی

 

خرید بلیط لحظه آخری پرواز خارجی نیز از قائده موجود در پروازهای داخی مستثنی نیست. اما شرایط صدور ویزا و اعتبار پاسپورت در این نوع پروازها حائز اهمیت خواهد بود. در این مورد شما تنها در صورتی می توانید اقدام به خرید بلیط لحظه آخری پرواز خارجی نمایید که پاسپورت دارای اعتبار و در مورد کشورهای نیازمند ویزا، ویزای چند ساله و مالتیپل کشور مورد نظر خود را داشته باشید. در این شرایط شما می توانید در فصل هایی که پیک سفر کشور مقصد شما نیست اقدام به خرید بلیط لحظه آخری پرواز خارجی نمایید.  به این ترتیب در سفرهای خارجی اگر برنامه خاصی ندارید و زمان سفر برایتان چندان تفاوتی ندارد می توانید تا حد زیادی هزینه های تان را کاهش دهید.

 

استرداد بلیط لحظه آخری

 

هنگام خرید بلیط هواپیما همیشه این سوال مطرح می شود که اگر نتوانم به این سفر بروم آیا می توانم بلیط خود را استرداد نمایم؟ یکی از مهم ترین موضوعات هنگام خرید بلیط لحظه آخری این است که چون این بلیط به زمان پرواز نزدیک است امکان کنسلی و استرداد وجود ندارد. در بهترین حالت میزان جریمه کنسلی این نوع بلیط ها به دلیل نزدیکی به زمان پرواز بسیار بالاست و حتی در بیشتر مواقع همه هزینه پرداخت شده توسط شما سوخت خواهد شد.

در مورد میزان جریمه کنسلی بلیط ها و بی اطلاعی از آن نگران نباشید. از ما سفر برای آسودگی بیشتر در زمان خرید شرایط استرداد بلیط را به اطلاع مسافران خود می رساند. شما می توانید در بخش خرید بلیط بعد از انتخاب بلیط مورد نظر در ستون سمت راست: تعداد مسافران، اطلاعات پرواز و شرایط استرداد بلیط را مشاهده نموده و با اطلاع و آگاهی قبلی نسبت به خرید اقدام نمایید.

 

پرواز لحظه آخری برای چه گروهی مناسب است؟

 

بلیط لحظه آخری

 

 

پرواز لحظه آخری  برای گروهی مناسب است که سفرشان از قبل مشخص نیست. یا گروهی که به سفرهای کاری مداوم می روند و چمدان سفرشان همیشه آماده است. خرید پرواز لحظه آخری به این گروه کمک می کند تا در سفرهای مداوم خود مبلغ قابل توجهی صرفه جویی نمایند. بنابراین اگر برای سفر خود برنامه ریزی مشخصی دارید و زمان سفر شما با مناسبت ها و تعطیلات همزمان است، بهتر است بلیط خود را به صورت عادی از میان بلیط های معمولی و در زمان مقتضی تهیه کنید و منتظر پرواز لحظه آخری نمانید.

 

date_range دوشنبه 21 فروردین 1402 remove_red_eye 395 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0