{{ctrl.notification}}
بلیط چارتر بندرعباس

بندرعباس بزرگ ترین بندر تجاری و یکی از مهم ترین شهرهای جنوبی کشور است. حجم بالای ترانزیت و فعالیت های تجاری در کنار جاذبه های گردشگری، این شهر را به یکی از محبوب ترین مقصد های سفر در جنوب ایران تبدیل کرده است.

به دلیل راحتی و سرعت سفر هوایی، بسیاری از مسافران ترجیح می دهند تا با هواپیما سفر کنند. به دلیل تردد بالای مسافران بندرعباس، بسیاری از ایرلاین ها به صورت روزانه به این شهر پرواز دارند. در این بین بلیط های چارتر بندرعباس بسیار پرفروش بوده و رقابت بین چارترکنندگان بسیار بالاست.

تفاوت بلیط چارتر با بلیط سیستمی در قیمت گذاری است. گاهی اوقات بلیط چارتر بندرعباس قیمت ارزان تر و مناسب تری نسبت به بلیط سیستمی دارد به همین دلیل یک گزینه محبوب و مورد تقاضا مسافران است. شما می توانید بلیط های چارتری مسیر بندرعباس را در سایت از ما سفر توسط چارتر کنندگان زیادی مشاهده کنید، امکانات، خدمات و قیمت هایشان را با هم مقایسه کرده و بلیط دلخواه خود را رزرو کنید.

بلیط چارتر نسبت به سایر بلیط ها دارای قوانین و مقررات متفاوتی است و بهتر است قبل از خرید آنها را بشناسید. در ادامه به معرفی بلیط چارتر، مقررات آن ها و نحوه خرید آن را در سایت از ما سفر می پردازیم.

 

مزایای خرید بلیط چارتر بندرعباس از سایت از ما سفر

از ما سفر برای ارائه تجربه ی خرید آسان و مطمئن برای مشتریان خود، امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است. این امکانات شامل موارد زیر است:

مزایای خرید بلیط چارتر بندرعباس

 

  • خرید بلیط بدون ایجاد حساب کاربری: برای خرید بلیط هواپیما نیازی به ایجاد حساب کاربری یا ورود به آن ندارید. کافیست با طی مراحل آسان و وارد کردن برخی از اطلاعات مورد نیاز رزرو، بلیط خود را با موفقیت خریداری نمایید. اگر تا کنون از طریق سایت اقدام به رزرو بلیط کرده باشید تنها کافیست در صفحه وارد کردن اطلاعات، از قسمت مسافرین سابق شماره تلفن خود را وارد نمایید تا تمامی اطلاعات ثبت شده به صورت خودکار در کادر های مربوطه قرار بگیرند.

 

  • خرید بلیط ارزان چارتری با مشاهده تقویم پروازی: با بررسی تقویم پروازی سایت از ما سفر، می توانید ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما تا 30 روز آینده را پیدا کرده و آن را رزرو کنید.

 

  • پشتیبانی 24 ساعته: اگر در حین فرآیند خرید و یا در فرودگاه با مشکلی مواجه شوید، می توانید با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید. تیم کارشناسان از ما سفر به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شما می باشند.

 

  • تضمین برگشت وجه: یکی از قابلیت های از ما سفر امکان کنسلی و استرداد آنلاین بلیط های چارتری است. چنانچه مسافران به هر دلیلی خواستار کنسل کردن بلیط چارتری خود باشند، از ما سفر تضمین می کند که مبلغ پرداختی، پس از کسر جریمه مشخص شده توسط چارتر کننده، طی مدت زمان 48 الی 72 ساعت به حساب شما برگشت داده خواهد شد. توجه کنید قبل از اقدام به کنسلی بلیط، قوانین استرداد بلیط های چارتر را مطالعه کنید.

 

نحوه خرید بلیط چارتر بندرعباس از سامانه از ما سفر

در سایت از ما سفر، شما به هر دو بلیط سیستمی و چارتری دسترسی دارید. برای خرید بلیط چارتر بندرعباس مراحل زیر را دنبال کنید:

 

  1. ابتدا در کادرهای جستجوی بالای صفحه، شهر مبدا خود را انتخاب و بندرعباس را به عنوان مقصد خود مشخص کنید، سپس تاریخ پرواز مورد نظر خود را از تقویم قیمتی انتخاب کنید.
  2. در صفحه بعدی، لیستی از بلیط های موجود (سیستمی و چارتری) در تاریخ انتخابی نمایش داده می‌شوند. با مراجعه به فیلتر های سمت راست صفحه، در قسمت نوع پرواز، گزینه چارتر را انتخاب کنید تا فقط بلیط های پرواز چارتر در صفحه نشان داده شود.
  3. در مرحله بعدی، ساعت حرکت و زمان رسیدن به مقصد، کلاس پرواز، نوع هواپیما، ظرفیت و قیمت ها را مقایسه کنید سپس بلیط مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین توجه داشته باشید با کلیک بر روی عنوان بلیط، می توانید از نرخ جریمه استرداد بلیط چارتر انتخابی اطلاع پیدا کنید.
  4. پس از انتخاب بلیط، در صفحه بعدی می توانید تعداد مسافران (بزرگسال، نوزاد) را وارد کنید. لازم است بدانید که در پروازهای چارتری نرخ کودک وجود ندارد و نرخ بلیط برای کودکان (2 تا 12 سال) و بزرگسالان یکسان محاسبه می شود.
  5. در مرحله بعد، در قسمت اطلاعات مسافران باید مشخصات تمام مسافران (کد ملی، نام و نام خانوادگی به صورت لاتین، تاریخ تولد و شماره تماس) را وارد کنید.
  6. در انتها  می توانید اطلاعات وارد شده تمامی مسافرین را یکبار دیگر بررسی کنید. در صورتی که نیاز به ویرایش کردن و تغییر اطلاعات دارید گزینه "ویرایش" را انتخاب کنید، در غیر این صورت پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، قوانین را مطالعه کرده و روی ادامه کلیک کنید تا به درگاه پرداخت الکترونیکی هدایت شوید. پس از پرداخت هزینه، لینک دانلود بلیط برای شما فعال می‌شود و اطلاعات بلیط از طریق پیامک به شماره ثبت شده در زمان تکمیل اطلاعات ارسال می شود.

 

خرید تلفنی بلیط چارتر بندرعباس

گاهی اوقات ممکن است به اینترنت یا رمز دوم پیامکی دسترسی نداشته باشید و خرید آنلاین برایتان مقدور نباشد. در این شرایط با تماس با مجموعه از ما سفر از طریق شماره های موجود در پایین صفحه علاوه بر اطلاع قیمت بلیط ها در روز های مختلف، از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید. در نهایت پس از انتخاب بلیط مورد نظر خود و واریز هزینه به شماره کارت پیامک شده، خرید بلیط به صورت تلفنی برای شما انجام خواهد شد.

 

بلیط چارتر لحظه آخری بندرعباس

ممکن است به دلایل شخصی یا کاری، نیاز باشد تا در سریع ترین زمان ممکن خود را به بندرعباس برسانید. شاید هم خیلی دیر به فکر رزرو بلیط افتاده باشید و ظرفیت پرواز در تاریخ انتخابی شما تکمیل شده باشد، در این حالت یا نزدیک ترین پرواز را خریداری خواهید کرد یا منتظر ظرفیت های باز شده استردادی هستید. در این مواقع بلیط لحظه آخری بندرعباس می تواند گزینه مناسبی باشد. به بلیط هایی که در لحظات پایانی و نزدیک پرواز ارائه می شوند بلیط لحظه آخری می گویند. بلیط لحظه آخری هم می تواند سیستمی باشد و هم چارتری، اما اگر محدودیت زمانی برای سفر به بندرعباس ندارید بهتر است در ایام کم سفر بلیط چارتر لحظه آخری بخرید؛ زیرا در این ایام معمولا بخشی از صندلی های هواپیما خالی می ماند و چارتر کنندگان برای کاهش ضرر مالی، قیمت بلیط ها را کاهش می دهند و با قیمت ارزان می فروشند.

 

قیمت بلیط چارتر بندرعباس

بندرعباس یکی از پر اهمیت ترین شهر های ایران است و به همین دلیل پرواز های چارتر زیادی به مقصد بندرعباس انجام می شود. قیمت گذاری بلیط چارتر بندرعباس در دست آژانس های چارتر کننده است. این آژانس ها با پیش خرید تمام یا بخشی از صندلی های پرواز از ایرلاین مجری پرواز، می توانند در محدوده مصوب شرکت هواپیمایی کشوری، بلیط ها را قیمت گذاری کنند. نوسانات قیمتی بلیط هواپیما بندرعباس به عوامل مختلفی مثل نوع بلیط، نوع کلاس پرواز (اکونومی یا بیزینسی)، نوع ایرلاین، زمان سفر و مسافت شهر مبدأ تا بندرعباس بستگی دارد.

 

بهترین زمان خرید ارزان بلیط چارتر بندرعباس

 

در فصل تابستان به دلیل آب و هوای بسیار گرم بندرعباس، تقاضا برای سفر کم شده و به همین ترتیب قیمت بلیط هواپیما نیز کاهش پیدا می کند. توجه داشته باشید که در خارج از تعطیلات رسمی و در اواسط هفته قیمت بلیط مناسب تر است.

 

استرداد بلیط چارتر بندرعباس

مهم ترین نکته ای که باید در هنگام استرداد بلیط خود به آن توجه کنید، نرخ استرداد آن است. نرخ استرداد بلیط های چارتری با سیستمی متفاوت است، به این صورت که نرخ خرید و استرداد بلیط های سیستمی مشخص شده است و در طول سال تغییر نمی کند، اما هر چارتر کننده می تواند نرخ خرید و استرداد بلیط خود را تعیین کند.

مسافرین این تصور اشتباه را دارند که بلیط های چارتری قابل استرداد نیستند، اما باید بگوییم که این موضوع صحت ندارد فقط نرخ جریمه بلیط های چارتری بیشتر است. آژانس ها و سامانه های فروش آنلاین بلیط های چارتری موظف هستند تا طبق نرخ های تعیین شده از سمت چارتر کننده بلیط را کنسل کنند.

در بلیط های چارتری تنها زمانی که از پرواز جا بمانید پول شما استرداد نخواهد شد. در صورتی که پرواز چارتری شما بیش از دو ساعت تاخیر داشته باشد می توانید با در دست داشتن اصل بلیط ممهور به مهر ایرلاین برگزار کننده، با تماس با کارشناسان پشتیبانی از ما سفر پرواز خود را کنسل کرده و پس از گذشت حداکثر دو هفته، تمام وجه پرداختی خود را بدون جریمه دریافت نمایید.

date_range چهارشنبه 05 مهر 1402 remove_red_eye 62 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0

قیمت بلیط چارتر بندرعباس چقدر است؟

قیمت بلیط چارتر بندر عباس به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مشاهده قیمت روز بلیط چارتر بندر عباس در ازماسفر جستجو کنید.

چند ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشیم؟

گیشه های پرواز داخلی بین 30 الی 40 دقیقه قبل از پرواز بسته خواهند شد، سعی کنید تا دو ساعت قبل از زمان اعلام شده در فرودگاه حضور داشته باشید.

میزان بار مجاز پرواز بندرعباس چقدر است؟

در کلاس اکونومی یا اقتصادی شما می توانید 20 کیلوگرم و در کلاس بیزینسی تا 30 کیلوگرم بار را با خود حمل کنید.