{{ctrl.notification}}
بلیط هواپیما کرمان

کرمان یکی از شهرهای کویری ایران با قدمتی چند هزار ساله است و یکی از محبوب ترین مقصد های گردشگری کشور است. کرمان علاوه بر جاذبه های متعدد تاریخی، طبیعتی زیبا و منحصر به فردی دارد که بازدید از آن برای علاقه مندان به سفر و گردشگری خالی از لطف نیست.

امروزه با پیشرفت سامانه های ارائه دهنده بلیط، خرید آنلاین بلیط هواپیمای کرمان برای کاربران در هر موقعیت زمانی و مکانی امکان پذیر است. از مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما می توان به مقایسه قیمت ها، سرعت خرید، صرفه جویی در وقت و هزینه و خرید بدون محدودیت اشاره کرد.

بلیط هواپیما کرمان

برای خرید بلیط هواپیما کرمان از سایت از ما سفر فقط به شماره همراه، پست الکترونیکی، مشخصات فردی و کارت بانکی عضو شتاب به همراه رمز دوم آن نیاز دارید. همچنین می توانید به صورت تلفنی و حضوری بلیط هواپیمای خود را از دفتر از ما سفر خریداری کنید.

نحوه خرید آنلاین بلیط هواپیما کرمان

برای خرید بلیط هواپیما از سایت از ما سفر، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا در بالای صفحه، در کادرهای جستجو شهر مبدا خود و کرمان را به عنوان مقصد انتخاب کنید. سپس تاریخ مورد نظر خود را از تقویم قیمتی انتخاب کرده و روی جستجو کلیک کنید.
  2. در صورت موجود بودن بلیط درخواستی شما لیستی از بلیط های موجود نمایش داده می شوند. اگر بلیط هواپیما در آن روز موجود نباشد تاریخ و قیمت اولین پرواز و ارزانترین پرواز به کرمان به شما نمایش داده می شوند. می توانید با کلیک بر روی پرواز های نام برده شده به تاریخ آن روز منتقل شده و بلیط خود را رزرو نمایید.
  3. با استفاده از پنل فیلتر سمت راست صفحه می توانید زمان پرواز (ساعت حرکت و زمان رسیدن به مقصد) ، نوع پرواز (سیستمی یا چارتری)، ایرلاین های برگزار کننده و کلاس پرواز (اکونومی یا بیزینسی) را انتخاب کنید تا بلیط دلخواه شما فیلتر شده و نمایش داده شود.
  4. پس از انتخاب بلیط به صفحه وارد کردن اطلاعات مسافران هدایت می شوید. در پنل سمت راست می توانید تعداد مسافران(بزرگسال، کودک، نوزاد) را وارد کنید. در صورتی که تاکنون از طریق این سامانه برای رزرو بلیط اقدام کرده باشید، تنها با وارد نمودن شماره تماس خود در قسمت مسافرین سابق، کلیه اطلاعات شما در فیلدهای خواسته شده قرار خواهد گرفت. اما اگر برای نخستین بار از این سایت رزرو بلیط خود را انجام می‌دهید، باید مشخصات مسافران را به صورت دقیق و بر اساس مندرجات کارت شناسایی آن‌ها وارد نمایید. دقت کنید که شماره تماس وارد شده حتما در دسترس باشد تا در صورت هر گونه تغییر در برنامه پرواز، کارشناسان از ما سفر بتوانند در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.
  5. در مرحله بعدی می توانید اطلاعات وارد شده تمامی مسافرین را یکبار دیگر بررسی کنید. در صورتی که نیاز به ویرایش کردن و تغییر اطلاعات دارید گزینه "ویرایش" را انتخاب کنید، در غیر اینصورت پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، قوانین را مطالعه کرده و روی ادامه کلیک کنید تا به درگاه پرداخت الکترونیکی هدایت شوید. پس از پرداخت هزینه لینک دانلود بلیط برای شما فعال می‌شود و اطلاعات بلیط از طریق پیامک به شماره ثبت شده در زمان تکمیل اطلاعات ارسال می شود.

خرید بلیط هواپیما کرمان از سامانه از ما سفر

بلیط هواپیما کرمان

از ما سفر به عنوان یکی از سامانه های آنلاین معتبر فروش بلیط و خدمات مسافرتی، برای ارائه تجربه خرید آسان و مطمئن به مشتریان خود خدمات منحصر به فردی را برای رزرو بلیط هواپیما کرمان ارائه کرده است.

  • رزرو بلیط بدون ایجاد حساب کاربری: مسافران با بهره مندی از این امکان می توانند تنها با وارد کردن اطلاعات شخصی مورد نیاز رزور بلیط، رزرو بلیط خود را انجام دهند. اگر تا کنون از طریق سایت اقدام به رزرو بلیط کرده باشید کافیست پس از انتخاب بلیط در قسمت وارد کردن اطلاعات مسافران، در قسمت مسافرین سابق شماره تلفن خود را وارد نمایید تا تمامی اطلاعات ثبت شده به صورت خودکار در قسمت های مربوطه قرار بگیرند.
  • خرید بلیط ارزان چارتری: در سایت از ما سفر مسافران می توانند با مشاهده تقویم پروازی، قیمت های بلیط هر روز را مشاهده و با مقایسه قیمت ها بهترین زمان و مطلوب ترین قیمت را برای سفر خود انتخاب کنند.
  • تضمین برگشت وجه: یکی از قابلیت های سایت از ما سفر امکان کنسلی و  استرداد آنلاین بلیط های چارتری است. چنانچه مسافران به هر دلیلی خواستار کنسل کردن بلیط چارتری خود باشند، از ما سفر تضمین می کند که مبلغ پرداختی، پس از کسر جریمه که توسط چارتر کننده مشخص می شود، طی مدت زمان 48 الی 72 ساعت به حساب شما برگشت داده خواهد شد. توجه کنید قبل از اقدام به کنسلی بلیط، قوانین استرداد بلیط های چارتر را مطالعه کنید.

خرید تلفنی بلیط هواپیما کرمان

بلیط هواپیما کرمان

از ما سفر علاوه بر رزرو اینترنتی بلیط هواپیما کرمان، این امکان را فراهم کرده است تا مسافرینی که به اینترنت یا رمز دوم دسترسی ندارند بتوانند از طریق تماس تلفنی با کارشناسان از ما سفر بتوانند بلیط خود را رزرو نمایند. مسافرین می توانند با استفاده از شماره های قید شده در پایین صفحه، با کارشناسان از ما سفر ارتباط برقرار کنند و علاوه بر اطلاع از قیمت بلیط ها در روزهای مختلف، از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوند.

در نهایت پس از انتخاب بلیط مورد نظر و واریز هزینه به شماره کارت پیامک شده و اعلام فیش واریزی به کارشناسان خرید بلیط برای شما به صورت تلفنی انجام خواهد شد.

قیمت بلیط هواپیمای کرمان

قیمت بلیط هواپیمای کرمان تحت تاثیر عوامل زیادی نهایی می شود. برخی از عواملی که به صورت مستقیم روی قیمت بلیط تاثیر می گذارنند عبارتند از: نوع پرواز (چارتری یا سیستمی)، نوع بلیط هواپیما (کلاس اقتصادی یا بیزینسی)، نوع هواپیما و ایرلاین.

با توجه به این عوامل سازمان هواپیمایی کشوری برای هر مسیر پرواز از/به کرمان قیمت حداقلی و حداکثری تعریف می کند، لازم است تمامی ایرلاین ها و چارتر کنندگان از این قیمت گذاری پیروی کنند. از طرف دیگر شرایط فصلی و جوی و بازه زمانی سفر تاثیر زیادی در کاهش یا افزایش قیمت در محدوده مشخص شده سازمان هواپیمایی کشور دارد..

بهترین زمان خرید بلیط هواپیمای ارزان کرمان

برای اینکه بتوانید بلیط هواپیمای ارزان کرمان را بخرید باید به زمان خرید بلیط خود توجه کنید. برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیمای کرمان باید خارج از پیک سفر، خلوت ترین بازه زمانی سفر به کرمان را انتخاب کنید. کرمان شهری کویری با آب و هوای گرم و خشک است، به همین دلیل در گرم ترین روزهای سال و خارج از ایام تعطیلات رسمی، تقاضا برای سفر کم می شود و شرکت های هواپیمایی و ایرلاین ها بلیط هواپیمای کرمان را با قیمت کمتری به فروش می رسانند.

بلیط هواپیمای چارتر کرمان

کرمان شهری تاریخی، گردشگری و صنعتی است و علاوه بر گردشگری مقصد بسیاری از سفرهای کاریست، به همبن دلیل تقاضای بلیط کرمان همیشه بالاست. بنابراین چارترکنندگان مایلند پروازهای کرمان را چارتر کنند. چارتر کنندگان همه یا تعدادی از صندلی های پرواز را از ایرلاین ها پیش خرید می کنند، سپس با توجه به خدمات پرواز، زمان سفر، رقابت با قیمت بلیط های سایر پرواز ها وعوامل دیگر قیمت بلیط را تعیین کرده و به مسافرین می فروشند.

بلیط هواپیمای سیستمی کرمان

بلیط های سیستمی هواپیما برای تمام مسیر های داخلی به صورت دوره ای یا روزانه از پیش تعیین می شوند. ویژگی اصلی بلیط های سیستمی امکان خرید آن ها چند ماه قبل از پرواز وجود دارد و قیمت بلیط سیستمی براساس کلاس نرخی بلیط تعیین می شود و این قیمت به ندرت تغییر پیدا می کند. اگر برنامه سفر شما از چند ماه قبل مشخص است و قصد خرید بلیط سیستمی هواپیمای کرمان را  دارید بلافاصله بعد از قطعی شدن برنامه سفرتان، اقدام به خرید کنید.

بلیط هواپیمای لحظه آخری کرمان

بلیط هواپیما کرمان

اگر شما مسافر پرواز کرمان باشید حتما می دانید که میزان مسافران برای سفر به این شهر زیاد است. این میزان تردد بالا باعث شده پروازهای متعددی در مسیر رفت یا برگشت کرمان تعریف شود و هر چه تعداد پروازهای روزانه یک مسیر بیشتر باشد، احتمال خرید بلیط لحظه آخری کرمان افزایش پیدا می کند. در مسیرهای پرتردد حتی در گرم ترین روزهای سال هم بیش از یک پرواز تعریف می شود بنابراین می توانید روی خرید بلیط لحظه آخری کرمان حساب کنید. در غیر این صورت، هرچه متقاضی خرید بلیط کرمان بیشتر باشد، قیمت بلیط لحظه آخری آن هم افزایش می‌یابد.

date_range یکشنبه 01 مرداد 1402 remove_red_eye 89 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0

پس از خریط بلیط هواپیمای کرمان امکان تغییر اطلاعات وجود دارد؟

در بلیط های سیستمی امکان تغییر اطلاعات مسافری وجود ندارد، مسافر باید بلیط خود را کنسل کرده و مجددا اقدام به خرید بلیط نماید؛ اما در بلیط های چارتری برخی از چارتر کنندن با اخذ هزینه این تغییرات را پذیرفته و اعمال می کنند.

چند ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشیم؟

گیشه های پرواز داخلی بین 30 الی 40 دقیقه قبل از پرواز بسته خواهند شد، سعی کنید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا دو ساعت قبل از زمان اعلام شده در فرودگاه حضور داشته باشید.

بازه قیمت بلیط چارتر کرمان چقدر است؟

قیمت بلیط چارتر دائما در نوسان است، به همین دلیل امکان اعلام بازه قیمتی دقیق وجود ندارد. شما می توانید با انتخاب مبدا و مقصد و زمان پرواز قیمت ها را به صورت لحظه ای مشاهده کنید.

بهترین زمان سفر و به کرمان چه زمانی است؟

بهترین فصل سفر به کرمان فصل بهار و پاییز، اوایل پاییز تا انتهای اردیبهشت ماه و ایام تعطیلات رسمی سال است