{{ctrl.notification}}
بلیط هواپیما چابهار

چابهار یکی از پربازدید ترین و زیباترین بندرهای ایران است که جاذبه های دیدن بسیاری دارد. بلیط هواپیما چابهار علاوه بر اینکه گردشگران زیادی را جذب خود می کند برای تاجران نیز اهمیت فراوانی دارد. اینروزها بیشتر افراد برای سفرهای طولانی مدت خود هواپیما را انتخاب می کنند که از همه نظر راحت و در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد برسند. جهت سفر هوایی در ابتدا باید اقدام به خرید بلیط هواپیما نمود. ازماسفر این امکان را برای مسافرین عزیز فراهم کرده است که به سه روش بتوانند بلیط هواپیما چابهار را رزرو کنند که در ادامه ی این مقاله توضیح داده می شود.

 

بلیط هواپیما چابهار

 

روش های رزور و خرید  بلیط هواپیما چابهار

 

اگر قصد سفر به چابهار را دارید، در این مقاله 3 روش رزرو بلیط را به شما معرفی خواهیم کرد:

 

رزرو  حضوری بلیط هواپیما چابهار

 

برای خرید بیلط هواپیما چابهار شما با مراجعه به دفتر فروش واقع در خیابان می توانید بلیط چابهار خود را در تاریخ و زمان مشخص انتخاب و خریداری کنید.

 

رزرو  تلفنی بلیط هواپیما چابهار

 

در صورتیکه امکان مراجعه حضوری به شرکت را ندارید،کافیست با شماره های پشتیبانی و فروش بلیط هواپیما که در سایت قرار دارد، تماس گرفته و با کمک کارشناسان فروش از ما سفر بلیط هواپیمای خود را خریداری کنید.

 

بلیط هواپیما چابهار

 

رزرو آنلاین بلیط هواپیما چابهار از سایت از ما سفر

 

شما با خرید بلیط هواپیما از سایت از ما سفر می توانید مطمئن باشید که تمام نیازهایتان پاسخ داده می شود. برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما چابهار وارد سایت از ما سفر شده و در صفحه ی اول هواپیما داخلی را انتخاب و کادرهای مبدا، مقصد و تاریخ رفت را انتخاب کرده و روی گزینه ی جستجو کلیک کنید.

در مرحله ی بعد لیست پروازها باز شده و می توانید پرواز مورد نظر خود را انتخاب کرده و به مرحله ی بعدی بروید.

مرحله ی سوم اطلاعات شخصی خودتان را در کادرهای نمایش داده شده وارد می کنید. شماره تماس را با دقت وارد کنید تا در صورت نیاز و هر گونه تاخیر یا تغییری در پرواز با شما تماس گرفته شود.

مرحله ی آخر بعد از ثبت اطلاعات ، نمایش کاملی از اطلاعات وارد شده به شما نمایش داده می شود بعد از مطالعه قوانین و درست بودن تمام مشخصات روی کلید ادامه بزنید تا وارد درگاه پرداخت شوید.

شما با استفاده از یکی از کارت های شتاب می توانید اقدام به پرداخت هزینه بلیط بکنید. بعد از پرداخت لینک دانلود بلیط هواپیما چابهار برایتان نمایش داده می شود و علاوه بر این به شماره ایی که در سایت وارد کرده اید پیامکی از اطلاعات بلیط ارسال می شود.

 

رزرو بلیط هواپیما چابهار از سایت از ما سفر چه مزایایی دارد؟

 

  • انتخاب و رزرو بلیط فوری: در سایت از ما سفر بدون حساب کاربری هم می توانید اقدام به رزرو بلیط هواپیما چابهار بکنید. کافیست فقط وارد سایت شوید و طبق مراحل گفته شده پیش بروید و بلیط تان را خریداری کنید. همچنین در خریدهای بعدی دیگر نیاز به وارد کردن اطلاعات ندارید فقط با وارد کردن شماره تماس یا کد ملی تان تمام فیلدها بصورت خودکار برایتان پر می شود.
  • انتخاب قیمت بلیط در تقویم 30 روزه: در صفحه ی اول با انتخاب گزینه ی تاریخ رفت شما می توانید تاریخ پرواز بهمراه قیمت را طی 30 روز آینده مشاهده کنید. اگر محدودیتی در زمان سفرتان ندارید با مشاهده ی قیمت ها براحتی می توانید بهترین قیمت را در تقویم انتخاب کنید.
  • پشتیبانی 24 ساعته از ما سفر: کارشناسان از ما سفر از زمانی که شما اقدام به خرید بلیط هواپیما چابهار می کنید تا زمان رسیدن به مقصد، آماده پاسخگویی به مشکلات احتمالی شما هستند.
  • اطلاع سریع تاخیر در پرواز: یک دیگر از مزایای خرید بلیط از شرکت از ما سفر اطلاع رسانی به موقع و سریع در هر گونه تاخیرهای پروازی به مسافر با پیام صوتی که ارسال می کنند.

 

بلیط هواپیما چابهار

 

چه عواملی در قیمت بلیط هواپیما چابهار تاثیر دارد؟

 

قیمت بلیط هواپیما به چند عامل می تواند بستگی داشته باشد. نوع کلاس پرواز، مسافت پرواز و تاریخ سفر از عواملی هستند که در قیمت بلیط هواپیما تاثیرگذار می باشند.

نوع کلاس پروازی: کلاس پروازی در پروازهای کوتاه مدت از اهمیت چندانی برخوردار نیستند، اما در پروازهای طولانی امکانات و خدمات رفاهی هواپیما نقش موثری در پرواز دارد. هر پرواز با توجه به نوع کلاس پروازی و خدماتی که ارائه می دهد، قیمتش متفاوت است. کلاس های بیزینسی بدلیل اینکه خدمات بیشتری ارائه می دهند نسبت به کلاس اکونومی از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

مسافت پرواز: با توجه به فاصله ی زمانی پروازتان نرخ بلیط هم متغیر است. هر چه فاصله پرواز به مقصدتان بیشتر باشد قیمت بلیط افزایش پیدا می کند.

تاریخ سفر: معمولا در ایام تعطیلات و پیک مسافر قیمت بلیط هواپیما افزایش می یابد. مثلا در فصل زمستان و همچنین ایام عید نوروز، مسافر به سمت چابهار  زیاد است و به همین دلیل قیمت بلیط هواپیما هم در این بازه گران تر خواهد بود.

 

آشنایی با منطقه آزاد چابهار

 

چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران و یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان می باشد. این بندر به دلیل نزدیکی به کشورهای ترکمنستان، ازبکستان، تاجیسکتان، افغانستان، قرقیزستان و قزاقستان اهمیت بالایی دارد.

بیشتر افراد چابهار اهل سنت هستند و زبان اکثر مردم، زبان بلوچی است.

بندر چابهار دیدنی های بیشماری دارد. شما با سفر به چابهار می توانید خاطرات بیاد ماندنی را برای خود ثبت کنید. این شهر تمام فصول سال آب و هوای بهاری دارد، شما می توانید از تابستان های خنک و زمستان های بهاری آن لذت ببرید. مهم ترین جاذبه های گردشگری چابهار شامل:

کوه های مینیاتوری، منطقه حفاظت شده گاندو، بندر گواتر، گورستان جن، جنگل حرا، تالاب صورتی چابهار، ساحل نورانی، گل فشان تنگ، سواحل مکران، قلعه تیس و حیات وحش غنی.

 

بلیط هواپیما چابهار

 

سوغات چابهار

 

شهر بندری چابهار خوراکی های لذیذی دارد که می توانید با دست پر از این شهر برگردید.

از جمله محبوب ترین سوغاتی های خوراکی چابهار می توان به شیرینی لندو، ماهی و میگو، میوه های استوایی، ادویه های کمیاب و شکلات خارجی اشاره کرد.

چابهار صنایع دستی معروفی نیز دارد که بیشتر افراد نیز بعنوان سوغاتی از صنایع دستی این شهر استفاده می کنند. مانند سوزن دوزی، حصیربافی، آینه دوزی و سکه دوزی، چادر بافی، گلیم بافی، سنگ های قیمتی، صدف و معرق صدف.

 

نتیجه گیری

 

برای داشتن یک سفر رویایی و لذت بخش، انتخاب بندر چابهار می تواند یک تصمیم عالی باشد. شما در کنار جاذبه های تفریحی نیز می توانید محصولات و لوازم اورجینال و خوبی که لازم دارید را در این شهر بندری با قیمت مناسب تهیه کنید.

از ما سفر کنار شماست تا سفری خاطره انگیز و خوبی را برایتان رقم بزند.

 

date_range سه شنبه 28 شهریور 1402 remove_red_eye 72 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0

در پرواز چابهار مقدار بار مجاز چقدر است؟

میزان بار مجاز در پرواز چابهار، به ایرلاین یا شرکت هواپیمایی و کلاس پروازی بلیط شما بستگی دارد. میزان بار مجاز برای بلیط های اکونومی بین 15 تا 25 کیلوگرم است.

آیا خرید آنلاین بلیط هواپیما از خرید حضوری بیشتر است؟

خیر، وقتی که از یک سایت معتبر خرید می کنید، نه تنها هزینه ی بیشتری پرداخت نمی کنید حتی ممکن است تخفیف هم بگیرید.

3- وقتی بصورت آنلاین خرید انجام می دهیم به همراه داشتن بلیط کاغذی الزامی است؟؟

خیر، فقط کافی ست تا فایل pdf بلیط خود را جهت اطمینان در موبایل خود به همراه داشته باشید. در غیر اینصورت شما می توانید با به همراه داشتن کارت ملی سوار هواپیما شوید.