{{ctrl.notification}}
بلیط هواپیما عسلویه

وقتی اسم شهر بندری عسلویه به گوشتان می خورد، تاسیسات نفتی و گازی آن در ذهن تان تداعی می شود. در حالی که عسلویه غیر از فعالیت های نفتی و تجاری زیاد، جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. اغلب اوقات در کنار سفرهای کاری، مسافران برای گذراندن تعطیلاتی متفاوت، به این شهر سفر می کنند. بنابراین اگر دنبال مقصدی جذاب برای سفر هستید، عسلویه می تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد. این شهر ساحلی جذاب و دیدنی دارد و مکان خوبی برای ایجاد خاطرات زیبا و ثبت تصاویر به یاد ماندنی است.

با خرید بلیط هواپیما از سایت از ما سفر، می توانید سفری آرام داشته و بهترین روزهای تعطیلاتتان را در این شهرزیبا بگذرانید.

 

 

بلیط هواپیما عسلویه

روش های خرید بلیط هواپیما عسلویه 

سفر با هواپیما یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر است، شما می توانید به راحتی و در کم ترین زمان ممکن به مقصد برسید. از ما سفر امکانی را فراهم کرده تا با صرف زمان کوتاه و امنیت خاطر بلیط هواپیما خود را خریداری کنید.

خرید و رزرو بلیط هواپیما عسلویه به صورت حضوری

برای خرید حضوری کافیست به یکی از دفاتر آژانس های گردشگری مراجعه کرده و با کمک کارشناسان پرواز داخلی آن دفتر بلیط هواپیما خود را بخرید.

خرید و رزرو تلفنی بلیط هواپیما عسلویه

برای خرید تلفنی بلیط هواپیما کافیست با استفاده از شماره های قید شده در سایت، با کارشناسان پرواز داخلی مجموعه از ما سفر تماس بگیرید. پس از ارتباط با کارشناس مبدا، مقصد و تاریخ پرواز مورد نظر خود را اعلام کنید. پس از اطلاع از نرخ های بلیط هواپیما می توانید از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید. بعد از انتخاب بلیط دلخواه خود و واریز هزینه به شماره حساب پیامک شده، بلیط شما با موفقیت رزرو خواهد شد.

خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما عسلویه

بهترین و به صرفه ترین راه برای خرید بلیط هواپیما، رزرو آنلاین است. برای این کار کافیست به سایت از ما سفر مراجعه کرده و در عرض 2 دقیقه بلیط خود را رزرو کنید.

 

مراحل خرید آنلاین  بلیط هواپیما عسلویه از سایت ازماسفر

با روی کار آمدن سامانه های فروش اینترنتی بلیط هواپیما، دیگر نیازی به گیر کردن در ترافیک در روزهای ابری و بارانی ندارید. برای خرید بلیط هواپیما عسلویه از سایت از ما سفر کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا از بالای صفحه در کادر های جستجو مبدا و مقصد شهرهای مورد نظر خود را وارد کرده و تاریخ رفت مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس دکمه جستجو را بزنید.
  2. در صفحه ای که برایتان باز می شود، لیستی از بلیط های موجود در مسیر مورد نظر شما نمایش داده می شود. با توجه به ساعت پرواز، کلاس پروازی، نوع بلیط، نام ایرلاین، شماره پرواز و قیمت بلیط می توانید بلیطی را که شرایط مورد نظر شما را دارد انتخاب کنید.
  3. در صفحه ی ورود اطلاعات مسافران، تعداد مسافران را براساس سن آن ها وارد کرده و اطلاعات خواسته شده برای رزرو را براساس مندرجات کارت شناسایی آن ها به صورت صحیح وارد کنید. برای مسافران غیر ایرانی لازم است مشخصات پاسپورت وارد شود.
  4. پس از تایید و رفتن به مرحله بعدی، پیش فاکتور بلیط هواپیما به شما نمایش داده می شود. بهتر است یک بار دیگر اطلاعات مسافران را چک کرده و در صورت مغایرت گزینه ویرایش را بزنید. بعد از تایید وارد مرحله ی پرداخت می شوید.
  5. با کلیک بر روی گزینه ی پرداخت به درگاه بانک هدایت می شوید. پس از پرداخت وجه بلیط لینک دانلود آن برایتان فعال شده و پیامک مشخصات بلیط هواپیما به شماره تلفن وارد شده در هنگام رزرو ارسال می شود.

 

چرا از سایت ازماسفر بلیط هواپیما بخریم؟

 

 

برای برخورداری از پروازی آرام و بدون دردسر نیاز به پشتیبانی قوی و سریع دارید. مفتخریم که این آسودگی خاطر را به شما خواهیم داد و قدم به قدم در کنارتان هستیم تا سفری آرام را تجربه کنید. مزایای خرید بلیط هواپیما عسلویه از سایت از ما سفر به شرح زیر است:

  • پشتیبانی و همراهی 24 ساعته: کارشناسان متخصص از ما سفر از زمانی که شما اقدام به خرید و رزرو بلیط هواپیما می کنید، آماده ی همراهی و پاسخگویی به سوالات شما هستند.
  • اطلاع دادن تاخیر پرواز: در صورت تاخیر پرواز، در لحظه اعلام آن توسط ایرلاین و یا فرودگاه از ما سفر با استفاده از تماس صوتی این تاخیر را به اطلاع شما می رساند.
  • خرید بلیط بدون نیاز به ساخت حساب کاربری: برای خرید بلیط هواپیما در سایت از ما سفر نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید. شما می توانید با ورود اطلاعات مورد نیاز برای رزرو می توانید اقدام به خرید بکنید. اگر قبلا از این سامانه خرید کرده باشید با وارد کردن شماره تماس وارد شده در زمان رزرو، تمامی اطلاعات شما به طور خودکار در قسمت های مربوطه قرار می گیرند.

 

بلیط هواپیما عسلویه

 

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما عسلویه

عسلویه دارای آب و هوایی گرم و شرجی است. بهترین زمان برای سفر به این شهر در فصول سر سال، از اواخر پاییز تا اواسط زمستان است.

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت بلیط هواپیما عسلویه

 

عوامل مختلفی در قیمت بلیط هواپیما عسلویه تاثیر گذار است. از جمله :

 

  • زمان خرید بلیط هواپیما: به دلیل آب و هوای گرم عسلویه در تابستان، مسافران کمتری به این شهر سفر می کنند. بنابراین قیمت بلیط های هواپیما در این فصل قیمت مناسب تری دارد.
  • نوع بلیط هواپیما: قیمت بلیط هواپیمای عسلویه نسبت به چارتری یا سیستمی بودن قیمت متفاوتی دارد. معمولا بلیط چارتر در روزهای سرد سال و زمان پیک سفر گران تر است.
  • مدل ایرلاین و کلاس پروازی: هر ایرلاین با توجه به سابقه ای که دارد و خدماتی که در حین سفر ارائه می دهد روی قیمت بلیط تاثیر می گذارد. در پروازهای داخلی دو نوع کلاس پروازی ارائه می شود: اکونومی و بیزینسی. با توجه به خدمات ارائه شده در کلاس بیزینسی، قیمت آن بیشتر است.

 

معرفی مکان های دیدنی عسلویه

عسلویه در استان بوشهر قرار دارد. این شهر به منطقه ی اقتصادی مشهور است و در کنار اشتغال زایی از جاذبه های گردشگری متنوعی نیز برخوردار است. در ادامه چند مکان دیدنی شهر بندری عسلویه را معرفی می کنیم.

 

بلیط هواپیما عسلویه

 

یکی از مکان هایی که بازدید از آن را به شما توصیه می کنیم، پارک نایبند است. این پارک اولین پارک دریایی ملی بوده که در کنار سواحل این شهر قرار گرفته است. پارک نایبند محل اتصال کوه های عسلویه به دریای خلیج فارس است. تمام چشم اندازهای زیبا و طبیعی سواحل خلیج فارس در این پارک جمع شده اند. از جمله: سواحل ماسه ای درخشان، جنگل های حرا، درختان کهنسال انجیر، دشت های مشجر، دره های صخره ای و عمیق، تپه های مرجانی برای غواصی و وجود لاک پشت ها و تخم گذاری و فرزند آوری از جاذبه های بسیار زیبای این پارک هستند. فاصله ی پارک نایبند تا عسلویه 24 کیلومتر می باشد. بهترین زمان بازدید از این پارک، اواخر پاییز و زمستان و اوایل بهار است.

چشمه کلات که در روستایی با همین نام قرار دارد، در فاصله 5 کیلومتری از عسلویه واقع شده است. وجود آبشار، صخره ها و نخل های سر به فلک کشیده این چشمه را مانند گوشه ای از بهشت روی زمین در عسلویه مشهور کرده است. با رفتن به این روستا و دیدن طبیعت سرسبز آن فراموش می کنید که وارد منطقه ای صنعتی شدید. بهترین زمان برای رفتن به چشمه کلات اوایل بهار و زمستان است.

آبشار درزو نیز از دیگر مکان های دیدنی شهر عسلویه است که در روستای اخند قرار دارد. برای رسیدن به این آبشار و حوضچه ی پای آن، باید 1 تا 2 ساعت پیاده روی کنید. می توانید تنی به آب بزنید و از هوای خنک منطقه بهره ببرید. بهترین زمان بازدید از این آبشار اسفند ماه و فروردین ماه است.

از دیگر جاذبه های گردشگری عسلویه می توان از روستای بندو، روستای بستانو، پارک ساحلی نخل تقی عسلویه، دهکده ی گردشگری پازارگاد عسلویه و روستای ساحلی بنود نام برد.

سامانه ازماسفر این امکان را برای شما فراهم کرده تا با آرامش خاطر و در کمترین زمان ممکن بلیط هواپیما عسلویه را خریداری و به این شهر زیبا سفر کنید.

 

 

date_range پنجشنبه 23 شهریور 1402 remove_red_eye 83 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0