{{ctrl.notification}}
بلیط هواپیما شیراز

بلیط هواپیما شیراز یکی از پر طرفدار ترین بلیط ها در سفرهای داخلی و خارجی محسوب می شود. همه روزه مسافران زیادی از گوشه کنار ایران و جهان برای بازدید از بناهای باشکوه تاریخی شیراز و خانه های تاریخی زیبا، کوچه باغ های با صفای آن، به شیراز سفر می کنند. بنابراین تقاضا برای خرید بلیط هواپیما شیراز همیشه زیاد است. شما برای سفر به شهر شعر ایران می توانید به دو صورت اینرنتی و تلفنی خرید بلیط هواپیما شیراز را انجام دهید.

 

بلیط هواپیما شیراز


خرید بلیط هواپیما ارزان شیراز بصورت تلفنی

 

در صورت عدم دسترسی به اینترنت و یا نداشتن رمز دوم کارت بانکی خود، برای رزرو بلیط شیراز خود، می‌توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان از ما سفر بلیط خود را رزرو نموده و پس از پرداخت وجه به شماره حسابی که برای شماره تماس شما پیامک می‌شود و اعلام اطلاعات فیش واریزی به کارشناسان، خرید خود را قطعی نمایید.

 

بلیط هواپیما شیراز

 

نحوه خرید آنلاین بلیط هواپیما شیراز
 

  1. ابتدا در قسمت بالای صفحه در کادر های جستجو، شهر مبدا، و سپس شیراز را به عنوان مقصد انتخاب کنید. تاریخ انتخابی خود را از جدول قیمتی موجود انتخاب کنید و سپس روی دکمه جستجو کلیک نمایید.
  2. در مرحله بعد به لیست کاملی از بلیط‌های مسیر موردنظر هدایت خواهید شد که می‌توانید گزینه مورد نظر خود را با توجه به زمان پرواز، شرکت ارائه دهنده بلیط و قیمت آن انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید از فیلترهای موجود در سمت راست صفحه، برای مشاهده بلیط در بازه زمانی خاص در طول روز، بلیط چارتر شیراز،  یا ایرلاین مورد نظر خود استفاده نمایید. به این ترتیب، اگر قصد رزرو بلیط چارتر شیراز را داشته باشید، می‌توانید در قسمت نوع پرواز، گزینه چارتر را انتخاب کنید تا فقط، این نوع بلیط، برای شما در صفحه نمایش داده شود.
  3. پس از انتخاب بلیط هواپیما شیراز خود، به صفحه  وارد نمودن اطلاعات مسافران وارد می شوید. در این مرحله در صورتی که تاکنون از طریق این سامانه برای رزرو بلیط اقدام کرده باشید، تنها با وارد نمودن شماره تماس خود در قسمت مسافرین سابق، کلیه اطلاعات شما در فیلدهای خواسته شده قرار خواهد گرفت. اما اگر برای نخستین بار از این سایت رزرو بلیط خود را انجام می‌دهید، باید مشخصات مسافران را به صورت دقیق و بر اساس مندرجات کارت شناسایی آن‌ها وارد نمائید. دقت نمایید که شماره تماس وارد شده حتما در دسترس باشد تا در صورت هر گونه تغییر در برنامه پرواز، کارشناسان از ما سفر بتوانند در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. همچنین دقت کنید که در صورت مغایرت اطلاعات وارد شده با کارت شناسایی مسافر، ممکن است حتی با پرداخت هزینه اضافی نیز قادر به تغییر اطلاعات بلیط نباشید.
  4. در انتها و پس از ثبت اطلاعات وارد شده، پیش فاکتور بلیط برای شما نمایش داده خواهد شد که با تایید اطلاعات می‌توانید وارد صفحه درگاه پرداخت الکترونیکی بانک شوید. پس از پرداخت مبلغ بلیط، لینک دانلود آن برای شما پیامک می‌گردد.

 

بلیط هواپیما شیراز


اگر برای رزرو بلیط هواپیما شیراز نیاز به مشاوره و راهنمایی بیش‌تر دارید، با شماره تلفن پشتیبانی سامانه از ما سفر تماس حاصل نمایید.


خرید بلیط هواپیما شیراز در سامانه از ما سفر


از ما سفر، به عنوان یک سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیما، خدمات منحصربفردی را برای رزرو بلیط هواپیما شیراز ارائه داده است. سامانه خرید آنلاین از ما سفر با کسب تمامی مجوزهای لازم موفق شده است تجربه خریدی مطمئن و آسان را در اختیار مشتریان قرار دهد، که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • تقویم 15 روزه پروازی برای مقایسه قیمت: اگر می خواهید از ارزانترین نرخ بلیط شیراز در روزهای آینده با خبر شوید، می توانید از تقویم پروازی موجود در سایت کمک بگیرید. برای این منظور باید مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظر خود را در فیلدهای بالای همین صفحه وارد کنید. در صفحه ای که نتایج جستجو برای شما به نمایش در می آید می توانید نرخ بلیط در بازه 15 روزه نسبت به تاریخ مورد نظرتان را مشاهده کنید. به این ترتیب از کمترین نرخ و بیشترین نرخ بلیط در بازه نزدیک به تاریخ مورد نظرتان آگاه خواهید شد.
  • امکان استرداد بلیط آسان با تضمین برگشت فوری وجه: در صورتی که به هر دلیلی تغییری در برنامه سفرتان پیش بیاید و شما نیاز داشته باشید بلیط خود را کنسل نمایید، می‌توانید با ورود به پنل کاربری و یا برقراری تماس با کارشناس پشتیبانی، بلیط خود را به آسانی کنسل کنید. وجه پرداختی شما بابت بلیط نیز پس از کسر جریمه کنسلی، ظرف مدت 48 تا 72 ساعت به حساب شما عودت خواهد شد. درصد جریمه کنسلی بلیط فقط توسط ایرلاین برگزار کننده پرواز مشخص می شود و ازما سفر نقشی در آن ندارد، این مبلغ با توجه به فاصله تا زمان پرواز تعیین می شود و داخل بلیط مشخص شده است.
  • پشتیبانی 24 ساعته: کارشناس پشتیبانی ازماسفر آماده است تا به صورت تلفنی به سوالات احتمالی شما پاسخ دهد. بنابراین  نگران هیچ چیز نباشید. چنانچه در هر مرحله خرید بلیط آنلاین بلیط هواپیما شیراز سوالی برای شما مطرح شود یا با مشکلی رو به رو شوید، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.
  • خرید آسان و فوری بلیط: در سامانه از ما سفر، برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید و شما می توانید به راحتی و با طی مراحل ساده خرید خود را انجام دهید.

 

برخی پرواز های پرطرفدار به مقصد شیراز

 

 

بلیط هواپیما مشهد شیراز

 

بلیط هواپیما تبریز شیراز

بلیط هواپیما زاهدان شیراز

بلیط هواپیما تهران شیراز

بلیط هواپیما رشت شیراز

 

بلیط هواپیما اصفهان شیراز

 

بلیط هواپیما اهواز شیراز

بلیط هواپیما کیش شیراز

بلیط هواپیما قشم شیراز

بلیط هواپیما بندرعباس شیراز

 

بلیط هواپیما ساری شیراز

 

بلیط هواپیما عسلویه شیراز

بلیط هواپیما چابهار شیراز

بلیط هواپیما آبادان شیراز

بلیط هواپیما کرمان شیراز

 

برخی پرواز های پرطرفدار از مبدا شیراز

 

 

بلیط هواپیما شیراز مشهد

 

بلیط هواپیما شیراز تبریز

بلیط هواپیما شیراز زاهدان

بلیط هواپیما شیراز تهران

بلیط هواپیما شیراز رشت

 

بلیط هواپیما شیراز اصفهان

 

بلیط هواپیما شیراز اهواز

بلیط هواپیما شیراز کیش

بلیط هواپیما شیراز قشم

بلیط هواپیما شیراز بندرعباس

 

بلیط هواپیما شیراز ساری

 

بلیط هواپیما شیراز عسلویه

بلیط هواپیما شیراز چابهار

بلیط هواپیما شیراز آبادان

بلیط هواپیما شیراز کرمان

 

 

بهترین زمان سفر به شیراز

 

بدون تردید بهترین زمان سفر به شیراز از ابتدای فروردین تا پایان اردیبهشت است. شیراز در این روزها هوایی خنک دارد و بارش باران های گاه به گاه و عطر بهار نارنجی که در فضا می پیچد این شهر را به شهری دل انگیز تبدیل می کند. در نظر داشته باشید شیراز در این زمان در شلوغ ترین وضعیت خود تیز هست. تابستان‌های شیراز گرم و سوزان است.با این حال شیراز در ایام تابستان خلوت نیست. زیرا با تعطیلی مدارس تعداد زیادی از مسافران این شهر تازه فرصتی برای سفر به این شهر بدست می آورند.  البته هر چه به سمت پاییز می‌رود هوا رفته‌رفته خنک‌تر می‌شود و با شروع فصل زمستان سرما ی هوا بیشتر می شود. هزینه های سفر به شیراز در فصل پاییز و زمستان کمتر است. اکنون می توانید با توجه به توضیحات فوق و برنامه‌ای که برای سفرتان در نظر گرفته‌اید، یکی از این بازه‌های زمانی را برای خرید بلیط شیراز و سفر به این شهر انتخاب کنید.

 

بلیط هواپیما شیراز

 

قیمت بلیط هواپیما شیراز


قیمت بلیط هواپیما شیراز به عوامل مختلفی از جمله فاصله پرواز، ایرلاین انتخابی، کلاس پروازی، نوع بلیط و بازه زمانی سفر بستگی دارد. بنابراین چنانچه قصد رزرو بلیط با نرخ ارزانتر را دارید، به فاکتورهای زیر حتما دقت داشته باشید:

  • فاصله پروازی: هر چه فاصله هوایی مبدا مورد نظر تا شهر شیراز بیشتر باشد، با توجه به افزایش مسافت پرواز، احتمال گرانتر بودن بلیط نیز بیشتر است. البته معمولا جدا از بحث فاصله هوایی، نرخ بلیط شیراز از مبدا برخی شهرها مثل تهران کمی گران تر است؛ چراکه این مسیر پروازی در تمام طول سال نسبتا شلوغ تر هستند.
  • ایرلاین انتخابی: بسته به نوع ایرلاین برگزار کننده پرواز و خدماتی که ارائه می‌دهد، قیمت بلیط شیراز تغییر می کند. به عنوان مثال، ایرلاین ماهان و سپهران با توجه به داشتن ناوگان هوایی و خدمات مهانداری بهتر، اغلب دارای بیشترین نرخ بلیط هوایی شیراز هستند.
  • کلاس پروازی: قیمت بلیت شیراز بسته به نوع کلاس پروازی اکونومی یا بیزینس متفاوت است و کلاس بیزینس به دلیل ارائه خدمات بهتر، از جمله صندلی های راحت تر و با فاصله بیشتر، داشتن منوی انتخابی غذای گرم و سرو انواع نوشیدنی اغلب دارای نرخ بیشتری می‌باشد.
  • نوع بلیط: با توجه به اینکه شما می‌توانید بلیط شیراز خود را به صورت سیستمی و یا چارتری و لحظه آخری خریداری نمایید، قیمت بلیط هواپیما شما می‌تواند متفاوت باشد. بلیط های چارتری‌ اغلب دارای نوسان قیمتی بیشتری هستند زیرا شرکت های چارتر کننده در ایام پیک سفر، ممکن است حتی تا 2 برابر بیشتر از سیستمی‌ ها، قیمت های بلیط ها را افزایش دهند.
  • بازه زمانی سفر: قیمت بلیط شیراز در زمان‌های مختلف سال متفاوت می‌باشد. به عنوان مثال در تعطیلات نوروز و فصل اردیبهشت، قیمت ها بیشتر است به طوری که حتی قیمت بلیط‌ لحظه آخری شیراز به این مقصد پروازی، افزایش چشمگیری دارند. پیشنهاد می‌کنیم، اگر محدودیت زمانی خاصی برای سفر خود ندارید، برای خرید بلیط ارزان شیراز، خارج از این زمان‌ها بلیط را خریداری نمایید.

 

date_range دوشنبه 22 خرداد 1402 remove_red_eye 299 بازدید favorite_border 0 chat 1
ثبت نظر
chat 1
اسماعیلی :

اردیبهشت امسال توی سایت از ما سفر بلیط شیراز خریدم. در حالی که توی بقیه سایت ها اصلا بلیط شیراز موجود نبود. خیلی لذت بردم.