{{ctrl.notification}}
بلیط هواپیما ساری

ساری به دلیل داشتن طبیعت تماشایی و قرار گرفتن در نزدیکی دریای خزر (کوهای البرز و جنگل های انبوه) و داشتن بناهای تاریخی همچون میدان ساعت ومسجد جامع شاه به مقصدی محبوب برای گردشگران تبدیل شده است. که هر نوع سلیقه ای را به خود جذب می کند. به همین دلیل خرید بلیط هواپیما برای سفر به این شهر زیبا یکی از دغدغه های مسافران است.

 

بلیط هواپیما ساری

 

خرید بلیط هواپیما ساری به صورت تلفنی

 

در صورتی که به اینترنت دسترسی نداشته باشید و یا رمز دوم کارت بانکی ندارید، می توانید برای رزرو بلیط هواپیما خود، از طریق تماس تلفنی با کارشناسان از ما سفر بلیط خود را رزرو نموده و پس از پرداخت مبلغ بلیط به شماره حسابی که برای شما اعلام می‌شود و اطلاع دادن شماره پیگیری فیش واریزی به کارشناسان پشتیبانی، خرید بلیط خود را نهایی کنید..

 

خرید آنلاین بلیط هواپیما ساری

 

یکی از راه‌های راحت و سریع برای خرید بلیط هواپیما ساری، خرید آنلاین است. برای خرید آنلاین بلیط هواپیما ساری، می‌توانید با جستجو عبارت "بلیط هواپیما ساری" در گوگل به سایت های ارائه دهنده بلیط آنلاین از مجله "از ما سفر" دست پیدا کنید. به این ترتیب به سرعت می توانید بلیط مورد نظر خود را پیدا و آنرا تهیه کنید.

 

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما ساری در سامانه ازما سفر

 

بلیط هواپیما ساری

 

  1. ابتدا در قسمت بالای همین صفحه در کادر های جستجو، شهر مبدا، و سپس ساری را به عنوان مقصد انتخاب کنید. تاریخ مورد نظر خود را از جدول تاریخ موجود انتخاب کنید با کلیک کردن در بخش تاریخ جدول نرخی ماهیانه پرواز ساری برای شما نمایش داده می شود که می توانید کمترین قیمت بلیط هواپیما ساری را در مسیر مورد نظر خود مشاهده کنید. سپس روی دکمه جستجو کلیک نمایید.
  2. در مرحله بعد به لیستی از بلیط‌های موجود در مسیر موردنظر هدایت می شوید در این صفحه می‌توانید بلیط مورد نظر خود را با توجه به زمان پرواز، شرکت ارائه دهنده بلیط و قیمت آن انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید از فیلترهای موجود در سمت راست صفحه، برای مشاهده بلیط در بازه زمانی خاص در طول روز، بلیط چارتر ساری،  یا ایرلاین مورد نظر خود استفاده نمایید. به این ترتیب، اگر قصد رزرو بلیط چارتر ساری را داشته باشید، می‌توانید در قسمت نوع پرواز، گزینه چارتر را انتخاب کنید تا فقط، این نوع بلیط، برای شما در صفحه نمایش داده شود.
  3. پس از انتخاب بلیط هواپیما ساری مورد نظر خود، به صفحه  وارد نمودن اطلاعات مسافران وارد می شوید. در این صفحه در صورتی که تاکنون از طریق این سامانه برای رزرو بلیط اقدام کرده باشید، تنها با وارد نمودن شماره تماس خود در قسمت مسافرین سابق، کلیه اطلاعات شما در فیلدهای خواسته شده قرار خواهد گرفت. اما اگر برای نخستین بار از این سایت ازماسفر رزرو بلیط خود را انجام می‌دهید، باید مشخصات مسافران را به صورت دقیق و بر اساس مندرجات کارت شناسایی آن‌ها وارد نمائید. دقت نمایید که شماره تماس وارد شده حتما در دسترس باشد تا در صورت هر گونه تغییر در برنامه پرواز، کارشناسان از ما سفر بتوانند در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. همچنین دقت کنید که در صورت مغایرت اطلاعات وارد شده با کارت شناسایی مسافر، ممکن است حتی با پرداخت هزینه اضافی نیز قادر به تغییر اطلاعات بلیط نباشید.
  4. در انتها و پس از ثبت اطلاعات وارد شده، پیش فاکتور بلیط برای شما نمایش داده خواهد شد که با تایید اطلاعات می‌توانید وارد صفحه درگاه پرداخت الکترونیکی بانک شوید. پس از پرداخت مبلغ بلیط، لینک دانلود آن برای شما فعال می‌گردد.

 

 

مزایا خرید اینترنتی بلیط در سامانه از ما سفر

 

  • در خرید آنلاین بلیط هواپیما در سایت از ما سفر شما می توانید به سرعت و به راحتی با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظر خود، بلیط هواپیما ساری خود را از میان همه ی ایرلاین های موجود پیدا کنید.
  • وب‌سایت‌ از ماسفر، به شما امکان می‌دهند تا با مشاهده جزئیات برنامه‌های پروازی، هزینه‌های بلیط و ویژگی‌های مختلف صندلی‌ها، بهترین تصمیم را برای خرید بلیط بگیرید.
  • امنیت در پرداخت آنلاین:  با خرید آنلاین بلیط هواپیما از سایت از ما سفر شما می توانید به راحتی با کارت های عضو شتاب خود و در دست داشتن رمز دوم خرید خود را کامل کنید. خرید بلیط هواپیما در سامانه از ما سفر با استفاده از فناوری‌های امنیتی مانند رمزنگاری SSL و 3D Secure، امنیت در پرداخت آنلاین را برای شما فراهم می‌کنند. با این امکانات، شما می‌توانید با اطمینان خاطر هزینه بلیط خود را آنلاین پرداخت کنید.
  • استرداد آنلاین بلیط: سایت‌ از ما سفر به شما این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز، خرید بلیط خود را لغو کنید. لازم به توضیح است جریمه استرداد بلیط های مختلف متفاوت است. بهتر است بدانید با توجه به اینکه پرواز های سیستمی و چارتری یا کلاس پروازی در نرخ جریمه کنسلی متفاوت هستند. بنابراین در صورت استرداد بلیط هواپیما پس از کسر جریمه توسط شرکت هواپیمایی، الباقی مبلغ پرداخت شده به حساب خریدار بازگردانده می‌شود.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته: بر اساس قوانین سازمان هواپیمایی کشوری همه وب‌سایت‌های خرید بلیط هواپیما، از جمله از ما سفر باید برای راهنمایی مسافران و حل مشکلات احتمالی آن‌ها، پشتیبانی ۲۴ ساعته فراهم می‌کنند. بنابراین می توانید با خیال آسوده در سامانه از ما سفر بلیط هواپیما بخرید.
  • جدول نرخی ماهیانه: در خرید بلیط هواپیما در سایت از ما سفر به صورت آنلاین شما می توانید نرخ بلیط شرکت های هواپیمایی مختلف را در روزهای مختلف بررسی کنید و از میان آنها ارزانترین بلیط‌های موجود برای مسیر مورد نظر خود را پیدا کنید. این ابزار جستجو به شما کمک می‌کند تا پروازها را در تاریخ‌های مختلف با هم مقایسه کنید و برای خود بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • با خرید آنلاین بلیط هواپیما در سامانه از ما سفر یک نسخه pdf  از بلیط هواپیما برای شما در دسترس خواهد بود. که در این صورت، شما می‌توانید بلیط خود را در گوشی‌تان ذخیره کنید و به راحتی هر زمان که بخواهید، آن را مشاهده کنید.

 

 

قیمت بلیط هواپیما ساری

قیمت بلیط هواپیما ساری به عوامل مختلفی از جمله فاصله پرواز، ایرلاین انتخابی، کلاس پروازی، نوع بلیط و بازه زمانی سفر بستگی دارد. بنابراین چنانچه قصد رزرو بلیط با نرخ ارزانتر را دارید، به فاکتورهای زیر حتما دقت داشته باشید:

  • فاصله پروازی: هر چه فاصله هوایی مبدا مورد نظر تا شهر ساری بیشتر باشد، با توجه به افزایش مسافت پرواز، احتمال گرانتر بودن بلیط نیز بیشتر است. البته معمولا جدا از بحث فاصله هوایی، نرخ بلیط ساری از مبدا برخی شهرها کمی گران تر است؛ چراکه این مسیرهای پروازی در تمام طول سال نسبتا شلوغ تر هستند.
  • ایرلاین انتخابی: بسته به نوع ایرلاین برگزار کننده پرواز و خدماتی که ارائه می‌دهد، قیمت بلیط رشت تغییر می کند. به عنوان مثال، ایرلاین ماهان و سپهران با توجه به داشتن ناوگان هوایی و خدمات مهانداری بهتر، اغلب دارای بیشترین نرخ بلیط هوایی ساری هستند.
  • کلاس پروازی: قیمت بلیت ساری بسته به نوع کلاس پروازی اکونومی یا بیزینس متفاوت است و کلاس بیزینس به دلیل ارائه خدمات بهتر، از جمله صندلی های راحت تر و با فاصله بیشتر، داشتن منوی انتخابی غذای گرم و سرو انواع نوشیدنی اغلب دارای نرخ بیشتری می‌باشد.
  • نوع بلیط: با توجه به اینکه شما می‌توانید بلیط ساری خود را به صورت سیستمی و یا چارتری و لحظه آخری خریداری نمایید، قیمت بلیط شما می‌تواند متفاوت باشد. بلیط های چارتری‌ اغلب دارای نوسان قیمتی بیشتری هستند زیرا شرکت های چارتر کننده در ایام پیک سفر، ممکن است حتی تا 2 برابر بیشتر از سیستمی‌ ها، قیمت های بلیط ها را افزایش دهند.
  • بازه زمانی سفر: قیمت بلیط ساری در زمان‌های مختلف سال متفاوت می‌باشد. با توجه به مطبوع بودن آب و هوا در طول تابستان قیمت بلیط‌ لحظه آخری ساری در طول تابستان، افزایش چشمگیری دارند. پیشنهاد می‌کنیم، اگر محدودیت زمانی خاصی برای سفر خود ندارید، برای خرید بلیط ارزان ساری، نمایید.

 

بلیط هواپیما ارزان ساری

 

بلیط هواپیما ساری

 

برای پیدا کردن ارزان ترین بلیط هواپیما ساری توجه ویژه ای به فصل و زمان سفرتان داشته باشید که فصل اوج سفر نباشد. همچنین کلاس های پروازی هم نقش مهمی در قیمت بلیط هواپیما ساری ایفا می کند. طبیعتا کلاس پروازی اکونومی ارزان ترین بلیط هواپیما ساری است.

این نکته را به یاد داشته باشید که ارزان بودن بلیط هواپیما ساری لزوما بهترین و مناسب ترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست در نتیجه فراموش نکنید که امکانات و شرایط پرواز خود را با توجه به مسافت و مدت سفر خود درنظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود به رزرو و خریداری بلیط هواپیما ارزان ساری بپردازید .

ایرلاین های برگزار کننده پرواز ساری

شرکت های هواپیمایی آتا، ایران ایر، قشم ایر، وارش و آسمان اریلاین هایی هستند که در فرودگاه ساری فعالیت می کنند. از این فرودگاه امکان پرواز به شهرهای تهران، شیراز و مشهد، بندرعباس و اهواز به ساری و برعکس  وجود دارد.

 

شماره تماس های ضروری ساری :

کد ساری: 011

فرودگاه:  01133710000

فوریتهای پلیسی 110

 

 

date_range یکشنبه 25 تیر 1402 remove_red_eye 58 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0

میزان بار مجاز در پرواز ساری چقدر است ؟

میزان بار مجاز در پرواز های داخلی 20 کیلوگرم است چنانچه بار بیشتری ببرید باید هزینه ان ار بپردازید و قوانینی را رعایت کنید و مقدار باری که توسط هواپیما حمل میشه بستگی به کلاس پروازی شما دارد .

جریمه اضافه بار در پرواز ساری چگونه است ؟

به طور میانگین، نرخی که برای اضافه بار دریافت میشود برای هر کیلوگرم بار اضافه برابر با 1% از قیمت بلیط مسیر است و مبلغ دقیق آن براساس قیمت پرداختی بلیط، طول پرواز و کلاس پرواز محاسبه و اعلام میشود.

جریمه کنسلی (استرداد)بلیط هواپیمای ساری چقدر است ؟

درباره میزان جریمه کنسلی بلیط ساری به تهران نمی‌توان یک عدد ثابت مطرح کرد؛ بنابراین بهتر است هنگام انتخاب بلیط در سایت ازماسفر قوانین استرداد بلیط را مطالعه کنید.

چند دقیقه قبل از پرواز باید فرودگاه باشیم ؟

گیشه های مربوط به پرواز داخلی بین 30 تا 40 دقیقه قبل از پرواز بسته میشوند. پس با برنامه ریزی دقیق سعی کنید تا قبل از زمان اعلام شده در فرودگاه حاضر شوید.

امکان تغییر اطلاعات پس از خرید بلیط ساری وجود دارد ؟

تغییر ، اصلاح و ویرایش اطلاعات مسافران، در پروازهای سیستمی امکان‌پذیر نبوده و باید مسافر بلیط خود را کنسل کرده و مجددا اقدام به خرید پرواز خود نماید. اما در پروازهای چارتری برخی از چارترکننده این تغییرات را با اخذ هزینه می پذیرند.