{{ctrl.notification}}
بلیط هواپیما بندرعباس

بندرعباس یکی از کلان شهرهای جنوب ایران است. بزرگترین بندر کانتینری ایران در این شهر قرار دارد و یکی از نقاطی است که اقتصاد ایران، جهت جا به جایی کالا، به آن تکیه کرده است. بنابراین بندرعباس همیشه پر رفت و آمد بوده و مقصد بسیاری از سفرهای کاری و تجاریست. امروزه با وجود سامانه های آنلاین فروش بلیط هواپیما، خرید بلیط پرواز بندرعباس بسیار راحت تر است. برای خرید بلیط هواپیما بندرعباس کافیست در مورد روز سفر خود تصمیم بگیرید و مسیر خود را در سایت از ما سفر جستجو کنید. علاوه بر خرید اینترنتی، می توانید به صورت تلفنی و حضوری نیز بلیط خود را از مجموعه از ما سفر خریداری کنید.

 

مزایای خرید بلیط هواپیما بندرعباس از سایت از ما سفر

به منظور ارائه‌ ی تجربه‌ای آسان و مطمئن برای شما، از ما سفر امکاناتی را در نظر گرفته است. این امکانات شامل:

  • خرید سریع و آسان بلیط بدون نیاز به ثبت نام در سایت: شما برای رزرو بلیط نیازی به ساخت حساب کاربری یا وارد شدن به سایت ندارید. فقط کافیست در هنگام رزرو بلیط، مشخصات فردی خود را وارد کنید. اگر تا به حال از این سامانه خرید کرده باشید، کارتان بسیار راحت تر است. با وارد کردن شماره همراهی که با آن رزرو انجام داده اید در قسمت مسافرین سابق، تمامی اطلاعات خواسته شده به صورت خودکار در کادرهای مربوطه قرار می گیرند.
  • خرید ارزان بلیط هواپیما با مشاهده تقویم پروازی: با استفاده از تقویم پروازی سایت، می توانید قیمت بلیط هواپیما در 30 روز آینده را مشاهده کنید. با مقایسه قیمت ها می توانید بهترین زمان و مطلوب ترین قیمت را برای سفر خود انتخاب کنید.
  • پشتیبانی 24 ساعته: اگر در طی انجام فرآیند رزرو یا در طول سفر با هر مشکلی مواجه شدید، می توانید با کارشناسان پرواز داخلی ما تماس بگیرید. تیم کارشناسان از ما سفر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شما می باشند.
  • تضمین برگشت وجه: اگر به هر دلیلی بخواهید پرواز خود را کنسل کنید، می توانید این کار را به صورت آنلاین انجام دهید. از ما سفر تضمین می کند که مبلغ پرداختی شما بابت بلیط، پس از کسر جریمه مشخص شده توسط ایرلاین، در کوتاه ترین زمان ممکن به حساب شما برگشت داده شود.

 

نحوه خرید آنلاین بلیط هواپیما بندرعباس

برای خرید بلیط هواپیما بندرعباس فقط به شماره موبایل، ایمیل، مشخصات فردی و کارت بانکی به همراه رمز دوم پویای آن نیاز دارید. برای خرید بلیط پرواز خود مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. در ابتدا با استفاده از کادرهای جستجوی بالای صفحه، مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید. سپس روز رفت مورد نظر خود را از تقویم انتخاب کرده و روی جستجو کلیک کنید.
  2. در صفحه بعدی لیستی از بلیط های موجود نمایش داده می شوند. با استفاده از فیلترهایی که در کادر سمت راست صفحه قرار دارند، می توانید زمان پرواز (ساعت حرکت و زمان رسیدن به مقصد)، نوع پرواز (سیستمی یا چارتری)، ایرلاین های برگزار کننده و کلاس پرواز (اکونومی یا بیزینسی) را انتخاب کنید. در انتها بلیطی که با شرایط شما سازگار است از بین باقی بلیط ها فیلتر شده و نمایش داده می شود.
  3. پس از انتخاب بلیط به صفحه اطلاعات مسافران هدایت می شوید. ابتدا تعداد مسافران (بزرگسال، کودک، نوزاد) را مشخص کنید. سپس مشخصات مسافران را به ترتیب و بر اساس مندرجات کارت شناسایی آن ها وارد نمایید. دقت کنید که شماره تماس وارد شده حتما در دسترس باشد تا در صورت هر گونه تغییر در برنامه پرواز، کارشناسان پشتیبانی از ما سفر بتوانند در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. اگر تا به حال از طریق این سامانه برای رزرو بلیط اقدام کرده‌ باشید، با وارد کردن شماره موبایل خود در قسمت مسافرین سابق، تمام اطلاعات شما به صورت خودکار در قسمت های مربوطه قرار خواهد گرفت.
  4. در مرحله بعدی می توانید اطلاعات وارد شده تمامی مسافرین را یکبار دیگر بررسی کنید. در صورتی که نیاز به ویرایش کردن و تغییر اطلاعات دارید گزینه "ویرایش" را انتخاب کنید، در غیر این صورت پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، قوانین را مطالعه کرده و روی ادامه کلیک کنید تا به درگاه پرداخت الکترونیکی هدایت شوید. پس از پرداخت هزینه لینک دانلود بلیط برای شما فعال شده و اطلاعات بلیط از طریق پیامک به شماره ثبت شده در زمان تکمیل اطلاعات ارسال می شود.

 

خرید تلفنی بلیط هواپیما بندرعباس

در صورت عدم دسترسی به رمز دوم کارت خود می توانید بلیط هواپیما بندرعباس را به صورت تلفنی رزرو کنید. از ما سفر علاوه بر رزرو آنلاین بلیط پرواز بندرعباس، امکان رزرو تلفنی را برای مسافران فراهم کرده است.

برای رزرو تلفنی بلیط خود، کافیست با شماره های قید شده در پایین صفحه با مجموعه از ما سفر تماس بگیرید و بلیط خود را رزرو کنید. با تماس با کارشناسان پرواز داخلی ما، علاوه بر اطلاع قیمت بلیط ها در روز های مختلف، از مشاوره رایگان نیز برخوردار می شوید. در نهایت پس از انتخاب بلیط مورد نظر خود و واریز هزینه به شماره کارت ارسال شده، خرید بلیط به صورت تلفنی برای شما انجام می شود.

 

بهترین قیمت بلیط هواپیما بندرعباس

شما می توانید با انتخاب شهر مبدا و تعیین زمان سفر، به لیست قیمت بلیط هواپیما بندرعباس در یک ماه آینده دسترسی پیدا کنید. با مقایسه قیمت ها در این بازه می توانید ارزان ترین بلیط را خریداری کنید. قیمت های بلیط هواپیما تحت تاثر عوامل زیادی نهایی می شوند. در ادامه اصلی ترین عوامل نوسان قیمت بلیط هواپیما را بررسی می کنید:

  • نوع بلیط: بلیط هواپیما دو دسته چارتری و سیستمی تقسیم می شود.
  • نوع کلاس پروازی: کلاس پروازی هواپیما به سه دسته تقسیم می شود: اکونومی، بیزینسی و فرست کلاس. در نظر داشته باشید فرست کلاس در پرواز های داخلی ارائه نمی شود.
  • نوع ایرلاین: ایرلاین های پوشش دهنده خطوط هوایی با توجه به ناوگان و خدمات ارائه شده، روی قیمت بلیط تاثیر می گذارند.
  • مسافت هوایی: معمولا هر چه فاصله پروازی شهر مبدا مسافر تا مقصد بیشتر باشد، قیمت بلیط نیز افزایش پیدا می کند.
  • بازه زمانی سفر: معمولا در ایام پرتردد، مثل ایام نوروز و مناسبت های دیگر، قیمت بلیط هواپیما از زمان های دیگر بیشتر است.

 پس برای خرید بلیط با قیمت مناسب، حتما عوامل گفته شده را بررسی کنید تا بتوانید بهترین پرواز بندرعباس را برای خود تهیه کنید.

 

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ارزان بندرعباس

بندرعباس شهری بندری با آب و هوای گرم و شرجی است. این شهر در فصل تابستان بسیار گرم است، به همین دلیل تقاضا برای خرید بلیط هواپیما بندرعباس کم می شود. است. به همین دلیل قیمت ها کاهش پیدا کرده و بلیط ها ارزان تر به فروش می رسند. به طور کلی تابستان ارزان ترین فصل برای خرید بلیط هواپیما بندرعباس است.

 

بهترین زمان سفر به بندرعباس

 همان طور که اشاره کردیم، با توجه به آب و هوای گرم بندرعباس، بهترین زمان برای سفر به این شهر فصل های پاییز، زمستان و اوایل بهار است. در این بازه های زمانی، آب و هوای این شهر معتدل بوده و زمان مناسبی برای گشت و گذار در شهر است.

 

انواع بلیط هواپیما بندرعباس

بلیط های هواپیما انواع مختلفی دارند: بلیط سیستمی و چارتری. آشنایی با ویژگی های هر کدام از آنها به شما کمک می کند تا بتوانید هنگام خرید بلیط هواپیما بندرعباس انتخاب بهتری داشته باشید.

 

بلیط سیستمی بندرعباس

بلیط های سیستمی هواپیما، بلیط هایی هستند که به طور مستقیم توسط ایرلاین ها فروخته می شوند. این پروازها به صورت دوره ای و یا روزانه برنامه ریزی می شوند، زمان بندی دقیقی دارند و در روز و ساعت مشخص شده به سمت مقصد حرکت می کنند. بنابراین مسافران بدون نگرانی درباره تاخیر و کنسلی مدت ها قبل از پرواز آن را رزرو کنند.

مهم ترین مزیت بلیط های سیستمی، استرداد آنلاین آن ها با درصد جریمه کمتر نسبت به بلیط های چارتری است. مسافرانی که پرواز خود را به هر دلیلی از دست دادند، می توانند بخشی از مبلغ پرداخت شده بلیط را تحت عنوان نو شو (No Show) دریافت کنند. بلیط های سیستمی نرخ های قیمتی متفاوتی برای سنین مختلف دارند، بنابراین شما برای خرید بلیط سیستمی برای گروه سنی خردسالان و نوزادان هزینه کمتری را می پردازید.

 

بلیط چارتر بندرعباس

رزرو بلیط هواپیما چارتر، مثل گرفتن تاکسی دربست است. این نوع از پروازها زمان بندی خاصی ندارند و طبق یک جدول زمانی ویژه پرواز نمی کنند. به همین دلیل امکان رزرو بلیط هواپیما چارتر از مدت ها قبل از سفر امکان پذیر نیست.

شرکت ها و آژانس های گردشگری از اجاره کننده های پرواز هستند که معمولا به نام چارتر کننده شناخته می شوند. چارتر کنندگان همه یا بخشی از صندلی های پرواز را اجاره کرده و با قیمت های ارزان تری به فروش می رسانند، اما این موضوع همیشه یکسان نیست. گاهی در زمان های اوج سفر، هر چه به زمان پرواز نزدیک تر می شویم قیمت بلیط چارتری از سیستمی ها گران تر می شود.

درصد جریمه استرداد بلیط های چارتری نسبت به سیستمی ها بالاتر است و گاهی اوقات ممکن است کل مبلغ بلیط سوخت شود. این درصد جریمه هنگام رزرو بلیط در سایت از ما سفر مشخص شده و مسافران می توانند درصد جریمه استرداد بلیط را در موقعیت های مختلف مشاهده کنند.

 

بلیط لحظه آخری بندرعباس

بلیط لحظه آخری همان بلیط چارتر است که در لحظات باقی مانده به پرواز با تخفیف ارائه می شود. در صورتی که تقاضا برای سفر کم باشد و ظرفیت پرواز تکمیل نشود، چارتر کنندگان برای جلوگیری از خسارت مالی، بلیط های باقی مانده را به عنوان بلیط لحظه آخری تعریف کرده و آن ها را ارزان تر می فروشند. اما این موضوع همیشه صحت ندارد. در زمان های اوج تردد مسافران ممکن است بلیط های لحظه آخری با قیمت های گران تری نسبت به پرواز های سیستمی و چارتری وجود داشته باشند. اگر سفر برنامه ریزی شده دارید دلتان را به خرید بلیط هواپیما لحظه آخری خوش نکنید، چون وجود بلیط های لحظه آخری و تعلق گرفتن آن ها به مسیر مورد نظر شما را نمی توان پیش بینی کرد.

date_range دوشنبه 20 شهریور 1402 remove_red_eye 96 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0

آیا امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما وجود دارد؟

بله ، اگر به هر دلیلی مجبور به کنسل کردن بلیط هواپیما شدید، می توانید بلیط هواپیما خود را به صورت آنلاین کنسل کنید. به این نکته توجه داشته باشید که میزان جریمه کنسلی با توجه به نزدیک شدن به زمان پرواز افزایش می یابد.

چند ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشیم؟

برای پرواز های داخلی حدود 45 دقیقه الی یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید.

قیمت بلیط هواپیما بندرعباس چقدر است؟

قیمت بلیط هواپیما دائما در نوسان است، به همین دلیل امکان اعلام بازه قیمتی دقیق وجود ندارد. شما می توانید با انتخاب مبدا و مقصد و زمان پرواز قیمت ها را به صورت لحظه ای مشاهده کنید.