{{ctrl.notification}}
بلیط هواپیما اهواز

اهواز، کلان شهری نفت خیز و  پر اهمیت جنوب کشور است، همچنین به دلیل وجود شرکت های نفتی بزرگ و مطرح کشور در آن، یک قطب بیزینسی و گردشگری محسوب می شود. بنابراین بسیاری از مسافران با اهداف متفاوت و گوناگون، از سرتا سر ایران تصمیم می گیرند تا به این شهر سفر کنند.

بهترین و راحت ترین راه برای سفر، سفر با هواپیماست. با استفاده از هواپیما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به اکثر نقاط کشور سفر کرده و در وقت خود صرفه جویی کنید. برای خرید بلیط هواپیما اهواز در هر نقطه از ایران که هستید، فقط با دسترسی به اینترنت می توانید روز حرکت خود را انتخاب کنید و با جستجوی مسیر خود در سایت از ما سفر، قیمت بلیط ها را مقایسه کرده و بلیط دلخواه خود را رزرو کنید. علاوه بر خرید اینترنتی، می توانید به صورت تلفنی و حضوری نیز بلیط خود را از مجموعه از ما سفر خریداری کنید.

 

چرا بلیط هواپیما اهواز را در ازماسفر بخریم؟

 

بلیط هواپیما اهواز

 

از ما سفر به عنوان یکی از سامانه های آنلاین معتبر فروش بلیط و خدمات مسافرتی، برای ارائه تجربه خرید آسان و مطمئن برای مشتریان خود، خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است.

 

  • رزرو بلیط بدون ایجاد حساب کاربری: مسافران با بهره مندی از این امکان می توانند تنها با وارد کردن اطلاعات شخصی مورد نیاز، رزرو بلیط خود را انجام دهند. اگر تا کنون از طریق سایت اقدام به رزرو بلیط کرده باشید کافیست پس از انتخاب بلیط، در قسمت وارد کردن اطلاعات مسافران، در بخش مسافرین سابق شماره تلفن خود را وارد نمایید تا تمامی اطلاعات ثبت شده به صورت خودکار در قسمت های مربوطه قرار بگیرند.

 

  • خرید بلیط ارزان چارتری با مشاهده تقویم پروازی: مسافران می توانند با مشاهده تقویم پروازی، قیمت های بلیط هر روز را مشاهده و با مقایسه قیمت ها بهترین زمان و مطلوب ترین قیمت را برای سفر خود انتخاب کنند.

 

  • پشتیبانی 24 ساعته: اگر در زمان سفر یا در طی انجام فرآیند رزرو با مشکلی مواجه شوید، تیم کارشناسان از ما سفر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شما می باشند.

 

  • تضمین برگشت وجه:  اگر مسافران به هر دلیلی خواستار کنسل کردن بلیط پرواز خود باشند، می توانند به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری بلیط خود را کنسل کنند. از ما سفر تضمین می کند که مبلغ پرداختی، پس از کسر جریمه مشخص شده توسط ایرلاین، در کوتاه ترین زمان ممکن به حساب شما برگشت داده شود.

 

نحوه خرید بلیط هواپیما اهواز

 

برای خرید بلیط هواپیما اهواز از سایت از ما سفر فقط به شماره همراه، ایمیل، مشخصات فردی و کارت بانکی به همراه رمز دوم پیامکی آن نیاز دارید. سپس می توانید با استفاده از مراحل زیر بلیط خود را رزرو کنید.

  1. در ابتدا با استفاده از کادر های جستجو، شهر مبدا خود را انتخاب کرده و اهواز را به عنوان مقصد تعیین کنید. سپس تاریخ سفر خود را از تقویم قیمتی انتخاب کرده و روی جستجو کلیک کنید.
  2. در صفحه بعدی، لیستی از بلیط های موجود نمایش داده می شوند.  با استفاده از پنل فیلتر سمت راست صفحه می توانید زمان پرواز (ساعت حرکت و زمان رسیدن به مقصد) ، نوع پرواز (سیستمی یا چارتری)، ایرلاین های برگزار کننده و کلاس پرواز (اکونومی یا بیزینسی) را انتخاب کنید تا بلیط دلخواه شما فیلتر شده و نمایش داده شود.
  3. پس از انتخاب بلیط به صفحه وارد کردن اطلاعات مسافران هدایت می شوید. در پنل سمت راست می توانید تعداد مسافران(بزرگسال، کودک، نوزاد) را وارد کنید. اگر برای نخستین بار از این سایت رزرو بلیط خود را انجام می‌دهید، باید مشخصات مسافران را به صورت دقیق و بر اساس مندرجات کارت شناسایی آن‌ها وارد نمایید. دقت کنید که شماره تماس وارد شده حتما در دسترس باشد تا در صورت هر گونه تغییر در برنامه پرواز، کارشناسان از ما سفر بتوانند در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. اما اگر تا به حال از طریق این سامانه برای رزرو بلیط اقدام کرده باشید، تنها با وارد نمودن شماره تماس خود در قسمت مسافرین سابق، تمامی اطلاعات شما در قسمت های مربوطه قرار خواهند گرفت.
  4. در مرحله بعدی می توانید اطلاعات وارد شده تمامی مسافرین را یکبار دیگر بررسی کنید. در صورتی که نیاز به ویرایش کردن و تغییر اطلاعات دارید گزینه "ویرایش" را انتخاب کنید، در غیر اینصورت پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، قوانین را مطالعه کرده و روی ادامه کلیک کنید تا به درگاه پرداخت الکترونیکی هدایت شوید. پس از پرداخت هزینه لینک دانلود بلیط برای شما فعال می‌شود و اطلاعات بلیط از طریق پیامک به شماره ثبت شده در زمان تکمیل اطلاعات ارسال می شود.

 

چگونه بلیط هواپیما اهواز را تلفنی رزرو کنم؟

 

بلیط هواپیما اهواز

 

گاهی اوقات ممکن است به اینترنت یا رمز دوم پیامکی دسترسی نداشته باشید و  نتوانید بلیط خود را اینترنتی رزرو کنید. از ما سفر علاوه بر رزرو آنلاین بلیط پرواز اهواز، امکان رزرو تلفنی را برای مسافران فراهم کرده است.

برای رزرو تلفنی بلیط خود، کافیست با شماره های قید شده در پایین صفحه با مجموعه از ما سفر تماس بگیرید و بلیط خود را رزرو کنید. با تماس با کارشناسان ما، علاوه بر اطلاع قیمت بلیط ها در روز های مختلف، از مشاوره رایگان نیز برخوردار می شوید. در نهایت پس از انتخاب بلیط مورد نظر خود و واریز هزینه به شماره کارت پیامک شده، خرید بلیط به صورت تلفنی برای شما انجام می شود.

 

بهترین قیمت بلیط هواپیما اهواز

 

قیمت های بلیط هواپیما تحت تاثیر عوامل زیادی نهایی خواهند شد. اصلی ترین عوامل تعیین کننده قیمت بلیط پرواز شامل موارد زیر است:

 

  • نوع بلیط: بلیط هواپیما دو به دسته بلیط چارتری و بلیط سیستمی تقسیم می شود.

 

  • نوع کلاس پرواز: کلاس پرواز هواپیما به سه دست تقسیم می شود، کلاس اقتصادی یا اکونومی، بیزینسی و فرست کلاس. در نظر داشته باشید بیشتر پروازهای داخلی بیشتر دو نوع کلاس اکونومی و بیزینسی را ارائه می دهند.

 

  • نوع ایرلاین:  ایرلاین های پوشش دهنده خطوط هوایی، مثل ماهان، کاسپین، آسمان و ... با توجه به خدمات آن ها و نوع هواپیما روی قیمت بلیط تاثیر می گذارند.

 

  • فصل سفر: معمولا در ایام های پرتردد، قیمت بلیط هواپیما از زمان های دیگر بیشتر است.

 

  • شهر مبدا: معمولا هر چه فاصله پروازی شهر مبدا مسافر تا مقصد بیشتر باشد، قیمت بلیط نیز افزایش پیدا می کند.

 

 پس برای خرید بلیط با قیمت مناسب، حتما عوامل گفته شده را بررسی کنید تا بتوانید بهترین بلیط اهواز را برای خود تهیه کنید.

 

بلیط هواپیما اهواز

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ارزان اهواز

 

اهواز پوشش گیاهی بسیار کمی دارد، کمبود این پوشش گیاهی باعث گرم و خشک شدن این شهر شده است تا جایی که به آن لقب دومین شهر گرم ایران را داده اند. بنابراین در اوخر بهار، تابستان و اوایل پاییز هوای بسیار گرمی دارد و تردد آن کم تر می شود. به همین دلیل قیمت ها کاهش پیدا می کنند و بلیط ها ارزان تر به فروش می رسند.

 

بهترین زمان سفر به اهواز

 

با توجه به آب و هوای گرم اهواز، بهترین زمان سفر اواخر زمستان و اوایل بهار است. در این ماه ها اهواز آب و هوای معتدلی داشته و زمان خوبی برای بازدید از این شهر همیشه بیدار در نظر گرفته می شود.

 

انواع بلیط هواپیما اهواز

 

 بلیط های هواپیما انواع مختلفی دارند که توصیه می شود برای مدیریت بهتر سفر خود با آن ها آشنایی داشته باشید. بلیط های پرواز داخلی به دو نوع چارتری و سیستمی تقسیم می شوند.

 

بلیط سیستمی اهواز

 

بلیط های سیستمی به بلیط هایی گفته می شوند که به طور مستقیم توسط شرکت های هواپیمایی فروخته شده و به صورت دوره ای یا روزانه برنامه ریزی می شوند. این پرواز ها زمان بندی دقیقی دارند و در روز و ساعت مشخص به سمت مقصد حرکت می کنند. بنابراین مسافران می توانند با خیال راحت، مدت ها قبل از پرواز آن را رزرو کنند.

مهم ترین مزیت بلیط های سیستمی امکان کنسلی بلیط ها توسط مسافر است و افرادی که پرواز خود را به هر دلیلی از دست می دهند می توانند با کنسل کردن بلیط، هزینه واریز شده برای آن را پس از کسر جریمه، استرداد کنند. بلیط های سیستمی قیمت های مختلفی برای سنین متفاوت دارند، خردسالان و نوزادان بلیط های کم هزینه تری را شامل می شوند.

 

بلیط چارتر اهواز

 

نوع دیگر بلیط هواپیما، بلیط چارتر است. بلیط هواپیمای چارتر مثل گرفتن تاکسی دربست است. این نوع پرواز ها زمان بندی خاصی ندارند و طبق یک جدول زمانی ویژه پرواز نمی کنند. شرکت ها، سازمان ها و آژانس های گردشگری از اجاره کنندگان پرواز  هستند که معمولا به نام چارتر کنندگان شناخته می شوند. چارتر کنندگان همه یا بخشی از صندلی ها را اجاره کرده و با قیمت های ارزان تری نسبت به بلیط های سیستمی می فروشند. برخی از چارتر کنندگان امکان استرداد بلیط را دارند که معمولا نرخ جریمه بالاتری نسبت به کنسلی بلیط سیتمی دارند. این درصد جریمه در هنگام رزرو بلیط در سایت از ما سفر مشخص شده و مسافران می توانند درصد جریمه را مشاهده کنند.

 

بلیط لحظه آخری اهواز

 

بلیط هواپیما اهواز

 

بلیط لحظه آخری همان بلیط چارتر است که در لحظات باقی مانده به پرواز با تخفیف ارائه می شود. در صورتی که تقاضا برای سفر کم باشد و ظرفیت پرواز تکمیل نشود، چارتر کنندگان برای جلوگیری از خسارت مالی، بلیط های باقی مانده را به عنوان بلیط لحظه آخری تعریف کرده و آن ها را ارزان تر می فروشند. اما این موضوع همیشه صحت ندارد. در زمان های اوج تردد مسافران ممکن است بلیط های لحظه آخری با قیمت های گران تری نسبت به پرواز های سیستمی و چارتری وجود داشته باشند. اگر سفر برنامه ریزی شده دارید دلتان را به خرید بلیط هواپیما لحظه آخری خوش نکنید، چون وجود بلیط های لحظه آخری و تعلق گرفتن آن ها به مسیر مورد نظر شما را نمی توان پیش بینی کرد.

 

date_range سه شنبه 03 مرداد 1402 remove_red_eye 76 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0

مدارک مورد نیاز در فرودگاه چیست؟

در پرواز های داخلی کافیست بلیط هواپیمای خود به صورت چاپ شده یا تصویر آن در گوشی و کارت شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه یا گواهینامه) را همراه خود داشته باشید.

چند دقیقه قبل از پرواز در فرودگاه حاضر شویم؟

گیشه های پرواز داخلی40 دقیقه قبل از پرواز بسته خواهند شد، بنابراین بهتر است 2 ساعت قبل از حرکت هواپیما در فرودگاه حضور داشته باشید.

پس از تهیه بلیط هواپیما، میتوانیم نام مسافر را تغییر دهیم؟

بلیط های سیستمی اجازه ویرایش اطلاعات را به مسافر نمی دهند و برای تغییر باید بلیط خود را کنسل کرده و مجددا رزرو کنید. اما در بلیط های چارتری، برخی از چارتر کننگان با اخذ هزینه این تغییر را می پذیرند.

آیا امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما اهواز وجود دارد؟

بله، اگر به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط سفر خود هستید، امکان استرداد آنلاین بلیط در سامانه از ما سفر فراهم است.