{{ctrl.notification}}
بلیط هواپیما آبادان

کشور ایران یکی از بهترین کشورهای جهان است که در تمام فصول شهرهای زیبایی برای گردشگری و لذت بردن را دارد. یکی از شهرهایی که در فصل زمستان می توانیم سفر کنیم و از جاذبه های گردشگری اش لذت بریم، شهر آبادان است. آبادان شهری در نزدیکی خلیج فارس می باشد که مشهور به برزیل ایران است. اگر قصد سفر به این شهر نفت خیز را دارید، شهری که از نظر پالایشگاه های نفت در خاورمیانه برجسته و محبوب است می توانید با خرید بلیط هواپیما در سامانه " ازماسفر " براحتی و در کمترین زمان به این شهر بروید. برای خرید بلیط هواپیما آبادان می توانید به سه روش حضوری ، تلفنی و اینترنتی اقدام کنید.
 

بلیط هواپیما آبادان


خرید ارزان بلیط هواپیما آبادان


از مهم ترین عامل های اثرگذار در قیمت بلیط هواپیما ارزان آبادان نوع کلاس پروازی می باشد. بلیط هواپیما اکونومی در پرواز های آبادان ارزان تر از بلیط هواپیما بیزینسی می باشد. زیرا مهم ترین عاملی که در قیمت بلیط هواپیما تاثیر دارد خدمات و امکانات ارائه شده در کلاس پروازی اکونومی و بیزنیسی می باشد.
 بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ارزان برای آبادان در فصل تابستان و خارج از ایام تعطیل می باشد.


خرید و رزرو بلیط هواپیما آبادان


شما برای خرید و رزرو بلیط هواپیما سه روش حضوری، تلفنی و اینترنتی را در اختیار دارید. بنابراین این امکان برای شما فراهم است تا با هر روشی که برایتان راحت است بتوانید بلیط هواپیما مورد نظر خود را خریداری یا رزرو کنید و سفری آرام و خوبی را تجربه کنید.
در روش حضوری که می توانید با در دست داشتن مدارک شناسایی به دفتر  این شرکت واقع در مشهد خیابان دانشجو 13 مراجعه و بلیط سفر خود را تهیه کنید.  اما اگر فرصت این کار را ندارید، می توانید براحتی با شماره های شرکت تماس گرفته و بلیط هواپیما خود را با کمک کارشناسان ما خریداری کنید. و اما  سریع ترین و آسان ترین روش خرید بلیط بصورت اینترنتی در سایت ازماسفر، است. در این روش شما می توانید هر جایی که هستید بلیط هواپیما آبادان را خریداری کنید.


خرید آنلاین بلیط هواپیما آبادان


برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما آبادان کافیست وارد سایت ازماسفر شوید و در قسمت مبدا و مقصد نام شهر مورد نظر خود را وارد کنید و تاریخ رفت را انتخاب و دکمه ی جستجو را کلیک کنید. در صفحه ی بعد لیست پروازها با اطلاعاتشان نمایش داده می شود که با انتخاب پرواز مورد نظر و وارد کردن اطلاعات لیست مسافران می توانید خریدتان را نهایی کنید.

 

بلیط هواپیما آبادان


مزایای خرید بلیط هواپیما آبادان در سایت ازماسفر

 

  • خرید آسان بلیط: برای خرید بلیط از سایت ازماسفر نیازی به ایجاد حساب کاربری نیست. شما می توانید با طی کردن چند مرحله ساده خیلی سریع بلیط خود را خریداری نمائید.
  • پشتیبانی 24 ساعته: تیم پشتیبانی ازماسفر از زمان خرید بلیط تا زمانیکه سوار هواپیما می شوید، آماده است تا در هر ساعت از شبانه روز به مشکلات پروازی اعم از مشکل در روند خرید بلیط، تاخیر پرواز و... رسیدگی کند.
  • استرداد بلیط و برگشت وجه پرداختی:  اگر به هر دلیلی ناچار به کنسل کردن بلیط هواپیما خود شدید. با وارد شدن به پنل کاربری و یا تماس با کارشناسان ازماسفر، می توانید بلیط خود را کنسل کنید. بعد از کسر جریمه کنسلی که توسط ایرلاین پرواز مشخص می شود، مابقی مبلغ بلیط طی 48 تا 72 ساعت به حساب شما برگشت داده می شود.
  • تقویم 15 روزه: گاهی اوقات ما دنبال ارزان بودن بلیط برای سفر خود هستیم، که با استفاده از تقویم 15 روزه که سایت ازماسفر برای کاربران خود در نظر گرفته است، می توانیم نرخ قیمت بلیط را در 15 روز آینده مشاهده کرده و لقدام به خرید بلیط نمائیم.

بلیط هواپیما آبادان

 

انواع بلیط هواپیما

 

  • بلیط هواپیما چارتری: بلیط چارتر در واقع به اقدامی گفته می شود که در آن شرکت های خدمات مسافرتی تعدادی از صندلی های هواپیما را اجاره می کنند و به صورت شخصی بفروش می رسانند. در پروازهای چارتر هر لحظه ممکن است در قیمت بلیط تغییراتی به وجود بیاید، و قیمت آن کمتر یا بیشتر شود  ، در نتیجه در خرید بلیط چارتر بهتر است چمدانتان همیشه اماده باشد. تا در صورتی که کمترین قیمت بلیط مورد نظرتان را پیدا کردید، آن را تهیه کنید و از سفر خود لذت ببرید.
  • بلیط هواپیما سیستمی: در بلیط هواپیمای سیستمی تمامی نکات مربوط به پرواز و زمان و مسیر برنامه ریزی شده و مشخص است و توسط شرکت های هواپیمایی بفروش می رسد. اگر برای سفرتان از قبل برنامه ریزی کرده اید و یا قصد سفر به خارج از کشور را دارید ، بلیط هواپیمای سیستمی را می توانید از چند ماه قبل خریداری کنید.

 

معرفی فرودگاه آبادان


مهم ترین دلیل ساخت فرودگاه در شهر آبادان وجود پالایشگاه نفت این شهر بود. با ملی شدن صنعت نفت ایران در دهه 20 شمسی ، فرودگاه آبادان ساخته شد. فرودگاه بین المللی آیت الله حجمی دارای دو باند فرود می باشد که طول باند بزرگتر از 3104 متر است.


مناسب ترین زمان برای خرید و ررزو بلیط هواپیما آبادان


شهر آبادان دارای آب و هوایی گرم می باشد و به همین دلیل بهترین زمان سفر و خرید بلیط هواپیما به این شهر فصل پاییز و زمستان می باشد. دمای هوای آبادان در بهمن ماه ممکن است تا صفر درجه هم برسد. بیشترین بارندگی در این شهر در ماه های آبان و آذر و دی می باشد.
در فصل تابستان دمای هوای آبادان به 50 تا 58 درجه سانتی گراد می رسد که بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد و برای افرادی که به گرما حساسیت دارند به هیچ عنوان سفر در این فصل توصیه نمی شود.


جاذبه های دیدنی آبادان


وقتی به آبادان شهر نفت سفر می کنید بهتر است دیدن مکان های زیر را از دست ندهید :
سینما شیرین ، مسجد رنگونی ها ، پل کابلی آبادان ، آرامگاه ارمنی های آبادان ، آرامگاه سید عباس ، روستای شلحه امام حسن ، کلیسای سورت گاراپت ، موزه تنوع زیستی و هنرهای معاصر ، سینما نفت آبادان و مقام خضر نبی و در آخر می توانید با بازدید از بازارهای آبادان لذت خرید را در این شهر  بندری تجربه کنید.


غذا و سوغات مخصوص آبادان


لذت خوردن غذای جنوب برای همه مشهود است و طرفداران بسیاری دارد. امکان ندارد شما به شهر بندری آبادان سفر کنید و طعم غذای جنوبی را نچشید. غذاهای معروف آبادان قلیه ماهی ، سمبوسه و دال عدس می باشد که بسیار لذیذ و خوشمزه هستند.
بعد از گشت و گزار در شهر و لذت بردن از مکان های دیدنی آبادان و خوردن غذاهای لذیذش ، می رسیم به خرید سوغاتی که یکی از جذاب ترین قسمت های سفر محسوب می شود.

 

بلیط هواپیما آبادان


از سوغاتی های معروف آبادان می توان به خرمای شیرین و درشت جنوب و ماهی شیر که خوشمزه ترین ماهی جنوب است اشاره کرد. صنایع دستی آبادان هم یکی دیگر از سوغاتی های پر طرفدار بحساب می آید که شامل حصیربافی ، گلیم بافی و کپوبافی می باشد.
در نهایت با خرید بلیط هواپیما آبادان از ازماسفر و رفتن به این شهر جنوبی بسیار با صفا می توانید تجربه ی خوبی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.
ازماسفر کنار شماست تا سفری آرام و خاطره انگیز را تجربه کنید.

 

date_range یکشنبه 19 شهریور 1402 remove_red_eye 88 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0

آیا امکان استرداد بلیط هواپیما وجود دارد؟

بله ، به هر دلیلی که مجبور به کنسل کردن بلیط هواپیما شدید باید به این نکته توجه کنید که میزان جریمه کنسلی بلیط با توجه به نزدیک شدن به زمان پرواز افزایش می یابد.

زمان حضور در فرودگاه قبل از پرواز به چه صورت است؟

بهتر است برای پروازهای داخلی 45 دقیقه الی یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید.

اگر پرواز تاخیر داشته باشد ، چطور اطلاع رسانی می شود؟

ازماسفر سرویس ارسال پیام صوتی را برای راحتی و سردرگم نبودن مسافرین فراهم کرده است که حتی یک دقیقه تاخیر را اعلام می کند

مزایای خرید بلیط هواپیما از ازماسفر چیست؟

ازماسفر این امکان را برای شما فراهم می کند که بدون دغدغه ، با سرعت و با آرامش خاطر اقدام به خرید بلیط به هر شهری را داشته باشید. پشتیبانی 24 ساعته ازماسفر یکی دیگر از مزایای خرید بلیط هواپیمایی این شرکت می باشد.