{{ctrl.notification}}
بلیط لحظه آخری بندرعباس

بلیط لحظه آخری بندرعباس در واقع همان بلیط چارتر است که در لحظات باقی مانده پرواز ارائه می شود. ممکن است در لحظات آخر بسته شدن پرواز مسافری بلیط خود را کنسل کرده یا ظرفیت پرواز خالی مانده باشد، در این مواقع چارتر کنندگان این بلیط ها را به عنوان بلیط لحظه آخری تعریف کرده و با تخفیف به فروش می رسانند.

در زمان اوج تردد مسافران ممکن است قیمت بلیط های لحظه آخری بندرعباس از قیمت بلیط های سیستمی آن هم بیشتر شود. پس همیشه نرخ بلیط لحظه آخری بندرعباس را با نرخ دیگر بلیط ها مقایسه کرده و بعد اقدام به خرید نمایید. تعلق گرفتن بلیط لحظه آخری بندرعباس به مسیر مورد نظر شما قطعی نیست، پس اگر سفر برنامه ریزی شده دارید حتما قبل از تکمیل شدن ظرفیت، بلیط هواپیما بندرعباس را خریداری کنید.

 

مزایای خرید بلیط لحظه آخری بندرعباس از ما سفر

 

  • پشتیبانی 24 ساعته: اگر در طی فرآیند رزرو تا رسیدن به فرودگاه مقصد با مشکلی موجه شدید، کارشناسان پشتیبانی از ما سفر به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شما می باشند.

 

  • امکان انتخاب ایرلاین دلخواه: از ما سفر امکان رزرو بلیط با ایرلاین دلخواه را فراهم کرده است. در صورتی که مسیر پرواز شما را ایرلاین خاصی پوشش می دهد، با استفاده از فیلترهای سمت راست صفحه لیست پروازها، شرکت مورد نظر خود را انتخاب کنید تا فقط پرواز های مربوط به آن ایرلاین به شما نمایش داده شود.

 

  • خرید بر مبنای نرخ مصوب هواپیمایی: تمامی بلیط های موجود در سامانه از ما سفر بر اساس نرخ مصوب هواپیمایی و بهترین قیمت نسبت به سایر وب سایت ها و مراکز خدمات مسافرتی ارائه شده است.

 

  • امکان استرداد آنلاین: اگر به هر دلیلی از سفر خود منصرف شوید، می توانید بلیط خود را به صورت آنلاین کنسل نمایید. مبلغ پرداختی شما بابت بلیط پس از کسر جریمه توسط چارتر کننده، طی 48 الی 72 ساعت به حساب شما عودت داده خواهد شد. به این نکته توجه داشته باشید که اغلب اوقات در پروازهای لحظه اخری، در صورت کنسل بلیط مبلغ آن سوخت خواهد شد.

 

  • تقویم پروازی: از دیگر راه های رزرو بلیط لحظه آخری بندرعباس چک کردن تقویم پروازی بالای صفحه است. در این تقویم نرخ بلیط 30 روز آینده نشان داده شده و ارزان ترین قیمت بلیط مشخص شده است. بنابراین شما می توانید نرخ بلیط را در روزهای مختلف با هم مقایسه کرده و بهترین نرخ را پیدا کنید.

 

نحوه خرید بلیط لحظه آخری بندرعباس

 

  1. ابتدا در قسمت بالای صفحه در کادر های جستجو، شهر مبدا، و سپس بندرعباس را به عنوان مقصد انتخاب کنید. تاریخ انتخابی خود را از جدول قیمتی موجود انتخاب کنید و سپس روی دکمه جستجو کلیک کنید.
  2. در مرحله بعد به لیست کاملی از بلیط ‌های مسیر موردنظر هدایت خواهید شد. می‌توانید بلیط مورد نظر خود را با توجه به زمان پرواز، شرکت ارائه دهنده بلیط و قیمت آن انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید از فیلترهای موجود در سمت راست صفحه، برای مشاهده بلیط در بازه زمانی خاص در طول روز، بلیط چارتر بندرعباس،  یا ایرلاین مورد نظر خود استفاده نمایید. به این ترتیب، اگر قصد رزرو بلیط چارتر بندرعباس را داشته باشید، می‌توانید در قسمت نوع پرواز، گزینه چارتر را انتخاب کنید تا فقط، این نوع بلیط، برای شما در صفحه نمایش داده شود.
  3. پس از انتخاب بلیط هواپیما بندرعباس خود، به صفحه  وارد نمودن اطلاعات مسافران وارد می شوید. در این مرحله در صورتی که تاکنون از طریق این سامانه برای رزرو بلیط اقدام کرده باشید، تنها با وارد نمودن شماره تماس خود در قسمت مسافرین سابق، کلیه اطلاعات شما در فیلدهای خواسته شده قرار خواهد گرفت. اما اگر برای نخستین بار از این سایت رزرو بلیط خود را انجام می‌دهید، باید مشخصات مسافران را به صورت دقیق و بر اساس مندرجات کارت شناسایی آن‌ها وارد نمائید. دقت نمایید که شماره تماس وارد شده حتما در دسترس باشد تا در صورت هر گونه تغییر در برنامه پرواز، کارشناسان از ما سفر بتوانند در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. همچنین دقت کنید که در صورت مغایرت اطلاعات وارد شده با کارت شناسایی مسافر، ممکن است حتی با پرداخت هزینه اضافی نیز قادر به تغییر اطلاعات بلیط نباشید.
  4. در انتها و پس از ثبت اطلاعات وارد شده، پیش فاکتور بلیط برای شما نمایش داده خواهد شد که با تایید اطلاعات می‌توانید وارد صفحه درگاه پرداخت الکترونیکی بانک شوید. پس از پرداخت مبلغ بلیط، لینک دانلود آن برای شما پیامک می‌گردد.

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت بلیط لحظه آخری بندرعباس

 

آژانس های چارتر کننده بلیط  لحظه آخری را در لحظات پایانی پرواز با تخفیف های ویژه ارائه می دهند. قیمت بلیط بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

 

  • زمان خرید بلیط: نمودار های قیمتی نمایش داده شده در بالای صفحات مسیرها، می تواند بهترین زمان خرید بلیط لحظه آخری بندرعباس را مشخص کند. علاوه بر این با توجه به نمودار های قیمتی ماهانه می توانید از زمان پیک سفر به بندرعباس نیز مطلع شوید.

 

  • ایرلاین برگزار کننده: برخی از شرکت های هواپیمایی خدمات و امکانات بهتری را به مسافران خود ارائه می دهند و از هواپیماهای جدیدتر و با کیفیت تری در ناوگان خود استفاده می کنند. به همین دلیل قیمت این ایرلاین ها نسبت به سایرین گران تر است.

 

  • کلاس پروازی: کلاس پروازی بیزینسی با ارائه خدمات با کیفیت بالاتر و راحتی بیشتر حین سفر، قیمت بالاتری نسبت به کلاس اکونومی دارند.

 

بهترین زمان خرید بلیط لحظه آخری بندرعباس

 

برای خرید بلیط ارزان و لحظه آخری بندرعباس باید زمانی را انتخاب کنید که تعداد مسافران و متقاضیان کمتر باشد. فصل هایی مثل تابستان یا روزهای وسط هفته و خارج از تعطیلات رسمی می تواند انتخاب خوبی باشد.

 

قیمت بلیط لحظه آخری بندرعباس برای کودکان

 

از آنجایی که بلیط های لحظه آخری همان بلیط چارتر بندرعباس هستند، نرخ گذاری آن ها مانند نرخ گذاری بلیط چارتر است؛ بنابراین قیمت این نوع بلیط ها برای کودکان 2 تا 12 سال همان قیمت بلیط بزرگسال است. برای نوزادان زیر 2 سال، نرخ آن با توجه به ایرلاین های برگزار کننده تقریبا 10 درصد قیمت بلیط برای بزرگسالان است. رزرو بلیط دقیقه نودی بندرعباس برای خانواده های دارای کودک مقرون به صرفه نیست.

 

قوانین استرداد بلیط هواپیما لحظه آخری بندرعباس

 

با توجه به موارد گفته شده، برای جلوگیری از مشکلات احتمالی لازم است به نکات زیر توجه کنید:

با توجه به اینکه بلیط لحظه آخری بندرعباس از نوع چارتر است، جریمه کنسلی بیشتری نسبت به بلیط های سیستمی دارد. حتی در مواقعی غیرقابل کنسل شدن است به این دلیل که از چند ساعت قبل از پرواز لیست مسافران و کنسلی از طرف شرکت های چارتر کننده بسته شده و در این زمان کنسلی بلیط امکان پذیر نیست.

اگر پرواز شما بیشتر از 2 ساعت تاخیر داشته باشد می توانید با درست داشتن اصل بلیط مهر شده، توسط ایرلاین مربوطه و تماس با کارشناسان پشتیبانی از ما سفر، پرواز خود را کنسل کرده و پس از گذشت حداکثر دو هفته، تمام وجه پرداختی خود را بدون جریمه دریافت نمایید.

قیمت بلیط های لحظه آخری بندرعباس بر اساس تصمیم چارتر کننده تعیین می شود و در بازه های زمانی شلوغ سال با نوسانات زیادی همراه خواهند بود. گاهی اوقات در این زمان بلیط لحظه آخری قیمت بسیار بیشتری نسبت به بلیط های سیستمی خواهند داشت. بنابراین توصیه می کنیم قبل از رزرو بلیط، حتما قیمت بلیط لحظه آخری را با بلیط های سیستمی مقایسه کنید.

date_range شنبه 08 مهر 1402 remove_red_eye 69 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما بندرعباس چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به بندرعباس فصل های پاییز، زمستان و اوایل بهار است. آب و هوای بندرعباس در این فصول معتدل بوده و زمان خوبی برای گشت و گذار است.

چگونه بلیط هواپیما بندرعباس ارزان بخریم؟

برای خرید بلیط هواپیما ارزان بندرعباس بهتر است سفر خود را خارج از ایام تعطیلات رسمی برنامه ریزی کنید.

تغییرات قیمت بلیط هواپیما بندرعباس چقدر است؟

تغییرات قیمتی بلیط هواپیما بندرعباس با توجه به سیاست های شرکت های هواپیمایی و وضعیت اقتصادی، متفاوت است. برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما بندرعباس می توانید از تقویم قیمتی سایت استفاده کنید.