{{ctrl.notification}}
بلیط ارزان

اگر بارها خرید بلیط ارزان را جست‌وجو کرده‌اید و به نتیجه نرسیدید، اجازه دهید که در  "از ما سفر" کمکتان کنیم تا ارزانترین نرخ بلیط هواپیما را پیدا کنید و از میان صدها نتیجه جست‌وجوی بلیط پروازهای داخلی و خارجی  بتوانید بلیط مقصد مورد نظرتان را با ارزانترین قیمت بخرید. با هر قصدی که سفر می‌کنید، هر مقصدی که دارید، اگر به دنبال خرید بلیط ارزان هواپیما باشید کافیست چند نکته را بدانید و کمی درباره قیمت‌های بلیط هواپیما و انواع بلیط هواپیما و بهترین زمان سفر با هواپیما اطلاعات داشته باشید. ما در از ما سفر  با تنوع پروازها و ایرلاین‌های ارائه دهنده بلیط هواپیما، تلاش می‌کنیم تا بلیط پروازتان را با ارزانترین قیمت خریداری کنید .

 

خرید بلیط ارزان

 

بلیط ارزان

 

تا حالا شده فکر کنید که ارزان‌ترین بلیط هواپیما را دارید؟ اما شاید شخصی که  در کنار شما نشسته است پول کمتری داده باشد. به دنیای دیوانه‌وار قیمت‌گذاری بلیط هواپیما خوش آمدید، جایی که خطوط هوایی با اندازه‌گیری تقاضا  و نیاز مردم قیمت‌ها را تعیین می‌کنند. البته که این قاعده در دیگر کسب و کار ها مستثنی نیست. هنگامی که درک کاملی از قیمت بلیط هواپیما به دست آورید، خرید بلیط  ارزان هواپیما با بهترین قیمت بسیار آسان‌تر و لذت بخش تر خواهد بود.

حالا این سوال پیش می آید که چگونه می توانیم  بلیط هوایپما ارزان پیدا کنیم ؟ خواه یک تعطیلات آخر هفته رمانتیک، تعطیلات خانوادگی، سفر به مقصد رویایی شما یا یک سفر کاری با جنبه‌های سرگرم کننده باشد، ما به شما راه خرید بلیط ارزان برای پروازهای داخلی و خارجی را یاد می‌دهیم. ما می‌دانیم که چگونه با قیمت ارزان سفر کنیم! ما با طیف گسترده‌ای از خطوط هوایی و ارائه‌دهندگان مسافرتی همکاری می‌کنیم تا بهترین گزینه‌ها را برای خرید بلیط ارزان به هر مقصدی که می‌خواهید را به شما ارائه دهیم.

 

بلیط ارزان هواپیما

 

بلیط ارزان

 

در هنگام خرید گران‌ترین بلیط‌ها در کلاس تجاری و اقتصادی معمولاً در آخرین لحظه توسط مسافران تجاری خریداری می‌شود و بلیط ارزان هواپیما چارتری تقریباً همیشه بسیار گران هستند. اما باید بدانید که خرید بلیط  ارزان هواپیما در تعطیلات ارزان‌تر و قیمت مناسب تر هستند، زیرا که معمولا مسافران آن را از قبل خریداری کرده‌اند.

اما به صورت کلی خطوط هوایی می‌دانند که مردم چه زمانی می‌خواهند پرواز کنند، مانند ماه‌های تابستان و تعطیلات مهم، بنابراین قیمت‌ها را در این دوره‌های اوج سفر افزایش می‌دهند، زیرا می‌دانند مردم به هر حال هزینه خواهند کرد.

بلیط ارزان هواپیما با بلیط قیمت عادی از نظر شرایط سفر هیچ تفاوتی ندارد اما اگر با کودک بین 2 تا 12 سال سفر می‌کنید یا از برنامه سفر خود اطمینان ندارید، بلیط ارزان و چارتر انتخاب خوبی نمی تواند برای شما باشد چون هم قابلیت استرداد این نوع بلیط مثل بلیط سیستمی نیست و هم قیمت بلیط کودک و بزرگسال تفاوتی با یکدیگر ندارد.

 

خرید آنلاین بلیط ارزان

 

بلیط ارزان

 

از ماسفر یکی از سایت های معتبر در زمینه خرید آنلاین بلیط هواپیما می باشد. شاخص هائی که برای خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین وجود دارد سرعت، امنیت و قیمت پائین همراه با پشتیبانی بالا می باشد که  " از ماسفر " کلیه این مزایا را برای شما فراهم کرده است. اگر جزو کسانی هستید که زمان زیادی را در سفر می گذرانید از" ما سفر "می تواند انتخابی مناسب جهت خرید برای شما باشد. این سایت سعی کرده است با ارائه امکانات متفاوت و همچنین تخفیف‌های ویژه بر روی برخی بلیط‌ها، سفری متفاوت را برای شما رقم بزند. در ادامه برای اینکه بیشتر با شرایط خرید، رزرو بلیط و فرآیندهای خرید بلیط هواپیما آشنا شوید اطلاعات کاملی را به شما ارائه می‌دهیم.

مدت‌هاست رزرو اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما بهترین روش جایگزین به‌جای خرید حضوری بلیط شده است. برای خرید آنلاین بلیط هواپیما می‌توانید از تلفن همراه، تبلت و رایانه شخصی استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن و به راحت‌ترین شیوه اقدام به خرید بلیط هواپیما چارتر، سیستمی یا بلیط هواپیما لحظه آخری کنید و از آفرها و تخفیفات ویژه  " از ماسفر "نیز بهره‌مند شوید. برای خرید آنلاین بلیط هواپیما کافی‌ست پس از انتخاب یک‌طرفه یا دوطرفه بودن پروازتان، مبدأ و مقصد، تاریخ رفت ‌و در صورت لزوم تاریخ برگشت و تعداد مسافرین (نوزاد، کودک و بزرگسال) را وارد نموده تا لیستی از بلیط‌های موجود از ایرلاین‌های مختلف را مشاهده کنید. علاوه‌ بر این در کنار صفحه فیلترهایی از قبیل نوع بلیط (سیستمی یا چارتری)، نوع کلاس پروازی (اکونومی یا بیزینسی)، نام ایرلاین‌ها، تعداد توقف‌های پرواز و زمان حرکت هواپیما وجود دارد که با اعمال آن‌ها می‌توانید بهترین بلیط پرواز را انتخاب و خریداری کنید. با " از ما سفر "خرید آسان و لذت‌بخشی را تجربه خواهید کرد.

 

ارزان ترین بلیط هواپیما

 

بلیط ارزان

 

پرسشی که اکنون مطرح می شود این است که چگونه می توان ارزان ترین بلیط هواپیما را پیدا کرد؟ در این خصوص باید بگوییم این که چه نوع بلیطی ارزان تر از دیگری است بیشتر بستگی به شرایط زمانی دارد و این شرایط زمانی است  که تعیین می کند چه نوع بلیطی ارزان تر از دیگری باشد. اگر در زمانی به سر می بریم که مسافرت های زیادی انجام می شود مثل برخی تعطیلات یا مناسبت های خاص، بلیط ارزان هواپیما در مورد بلیط چارتر و سیستمی فرقی نمی کند  و نمی توان انتظار زیادی برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما داشته باشیم اما در زمان هایی که تردد مسافران زیاد نیست می توان امید بیشتری برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما داشته باشیم .

این موضوع به این دلیل است که چارتر کننده ها می کوشند در مواقع کم سفر، بهای صندلی های خود را کاهش دهند تا  ظرفیت هواپیما  تکمیل  شود و صندلی خالی نماند. آن ها اقدام به عرضه بلیط ارزان هواپیما می نمایند و به خصوص در زمانی که ساعات نزدیکی به پرواز هواپیما مانده است نرخ بلیط ها را به شدت کاهش می دهند.  اگر به دنبال ارزان ترین بلیط هواپیما هستیدکاری که شما باید انجام دهید این  است که مدام و البته در فواصل زمانی مناسب قیمت بلیط ها را چک نمائید و چنانچه بلیط هواپیما چارتر ارزان قیمت مورد نظر خود را پیدا کردید  به سرعت آن را شکار کنید! انجام این عملیات به منظور یافتن پرواز ارزان داخلی یا پرواز خارجی چندان دشوار نیست فقط نیاز به کمی صبر، حوصله و دقت دارد که منجر به خرید ارزان ترین بلیط هواپیما می شود .

 سایت از "ما سفر " می تواند در این زمینه کمک قابل توجهی به شما بکند تا بتوانید ارزان ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید فقط باید به این نکته توجه نمایید که وقتی بلیط های یک مسیر را در " از ما سفر " جستجو می کنید تعداد زیادی از بلیط هواپیما با قیمت های مختلف از ارزان تا گران برای شما نمایش داده می شودو تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به دقت آنها را بررسی نمائید و سعی کنید گزینه ای را جا نیندازید تا بتوانید ارزان ترین بلیط هواپیما را خریداری نمائید .

 

انواع بلیط ارزان هواپیما

 

بلیط ارزان

 

به طور کلی بلیط هواپیما در دو نوع بلیط سیستمی و چارتر عرضه می‌شود .نکته‌ای که در مورد بلیط ارزان هواپیما اهمیت اساسی دارد، این است که قیمت بلیط هواپیما با زمان سفر رابطه مستقیم دارد. برای این که این مسئله را راحت‌تر متوجه شوید، اجازه بدهید ابتدا نیم‌نگاهی به انواع بلیط چارتری، بلیط سیستمی و بلیط لحظه آخری داشته باشیم و با تفاوت‌های آن آشنا شویم .این آشنایی به شما کمک می‌کند بتوانید ارزانترین بلیط هواپیما را متناسب با شرایط خود پیدا کنید و شاید در این میان، جوابی هم برای سوال چگونه بلیط ارزان تهیه کنیم پیدا کنید و هم کار خودتان و هم اطرافیان‌تان را یک بار برای همیشه در این مسیر راحت کنید.

 

  • بلیط ارزان سیستمی: قیمت بلیط هواپیما سیستمی دقیقا همان مبلغی  است که ایرلاین مربوطه تعیین می‌کند و شامل هیچ گونه تخفیفی نمی‌شود. نکته مثبت در این نوع بلیط این است که  امکان استرداد و کنسلی این نوع بلیط نیز وجود دارد .
  • بلیط ارزان چارتری : بلیط هواپیما چارتر را می توان همان بلیط ارزان هواپیما دانست که مسافران بیشتری به دنبال خرید آن می باشند.
  • امکانات و خدمات این نوع بلیط هیچ گونه تفاوتی با بلیط سیستمی ندارند و تنها تفاوت آن در قیمت و زمانی است که به فروش می رسد . بنابراین اگر قصد دارید برای سفر خود بلیط  ارزان هواپیما بخرید بهترین زمان در ایام کم تردد  و خلوت می باشد که تقاضا برای خرید بلیط هواپیما کمتر است .  
  • بلیط ارزان لحظه آخری: بلیط‌های لحظه آخری نیز نوع دیگری از پروازهای ارزان قیمت هستند و مانند بلیط‌های چارتری با هزینه کمتری ارائه می‌شوند. تنها تفاوت بلیط‌های چارتری با لحظه آخری این است که بلیط هواپیما لحظه آخری همانطور که از نام آن مشخص است، در زمان‌های پایانی پرواز ارائه می‌شود و مسافران باید از قبل چمدان خود را برای سفر آماده کرده باشند.
  •  بلیط ارزان کودک : در صورتی که همراه با فرزند خود به سفر می روید، با انتخاب ایرلاینی مانند ایران ایر، میتوانید در هزینه سفر خود صرفه جویی نمایید، زیرا این شرکت هواپیمایی برای کودک 2 تا 12 ساله مبلغی برای خرید بلیط دریافت نمیکند و شما فقط هزینه بلیط بزرگسال را پرداخت می نمایید. همچنین از سایر ایرلاین ها نیز می توانید، بلیط کودک خود از نوع سیستمی را، با 50 تا 85 % قیمت بزرگسالان خریداری نمایید.
  •   بلیط ارزان جانباز ان: یکی از انواع بلیط ارزان هواپیما، بلیط مربوط به جانبازان ۲۵ الی ۷۰ درصد می باشد که میتوانند بلیط خود را از ایرلاین های ایران ایر وآسمان به صورت نیم بها خریداری نمایند.

 

متداول ترین بلیط ارزان هواپیما

 

بلیط ارزان

 

اما در شرایطی که به دنبال بلیط ارزان هواپیما هستید، باید به غیر از بلیط امن و مطمئن سیستمی، به سراغ سایر انواع بلیط ها بروید. یکی از روش‌ها برای خرید بلیط ارزان هواپیما خرید بلیط چارتر است. چارترکننده برای مسیرهای مختلف همه یا تعدادی از بلیط‌های هواپیما را می‌خرد و به مرور می‌فروشد. این‌ها همان بلیط‌هایی هستند که مشتریان به اسم بلیط زیر قیمت  و یا بلیط ارزان هواپیما می‌شناسند و معمولا هر کسی قبل از سفر به دنبال بلیط ارزان هواپیما می گردد تا در هزینه های سفر نیز صرفه جویی کند .
زمان‌هایی که تقاضا برای خرید بلیط کم باشد، فروشنده برای اینکه بلیط‌ها روی دستش نماند، آنها را تحت عنوان چارتر ارزان تر می‌فروشد. یادتان باشد تفاوت این بلیط با سیستمی در این است که فرآیند استراد آن سخت‌تر است. علاوه بر این زمانی که بلیط سیستمی می‌خرید، برای کودکان، بلیط را ارزان‌تر می‌خرید در حالی که برای بلیط چارتر این شرایط حاکم نیست. در نتیجه این نوع بلیط هم به عنوان بلیط هواپیما ارزان مطرح می‌شود.
معمولا بلیط ارزان هواپیما را به اسم بلیط چارتری می‌شناسیم و واقعا هم در مقایسه با بلیط سیستمی، بلیط چارتر در اکثر مواقع ارزان‌تر است. این موضوع را هم بهتر است برای شما خاطر نشان کنیم که بلیط‌های سیستمی و بلیط‌های چارتری فقط در قیمت و زمان خریدشان تفاوت دارند و بر خلاف تصور بعضی از افراد، هیچ تفاوتی در نوع خدمات، امکانات و کلاس پروازی بین این دو بلیط وجود ندارد. به عبارت ساده‌تر، فردی که بلیط سیستمی و یا بلیط چارتری خریداری کرده باشد در یک هواپیما سوار می شوند .

date_range یکشنبه 27 فروردین 1402 remove_red_eye 474 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0