{{ctrl.notification}}
بلیط چارتر گرگان

گرگان، مرکز استان گلستان، یکی از شهرهای شمالی ایران است. این شهر طبیعت جذابی دارد که در تمام طول سال تماشاییست. آسان ترین، سریع ترین و امن ترین راه سفر با هواپیماست. در بعضی از زمان ها، بلیط چارتر گرگان نرخ های ارزان تری نسبت به سیستمی ها دارند، به همین دلیل یکی از محبوب ترین گزینه های مسافران هستند. اغلب اوقات مسافران پیش از خرید بلیط هواپیما، قیمت بلیط چارتر را بررسی می کنند. با ما همراه باشید تا با برخی از نکات رزرو و قوانین استرداد بلیط چارتر آشنا شوید.  

روش های خرید بلیط چارتر گرگان

در ادامه سه راه رزرو بلیط چارتر گرگان را به شما توضیح می دهیم.

رزرو حضوری بلیط چارتر گرگان

برای رزرو حضوری بلیط چارتر گرگان، باید به یکی از دفاتر آژانس هواپیمایی مراجعه کنید. حداقل زمان برای رزرو حضوری، چند ساعت است و باید ترافیک و جای پارک ماشین را هم در نظر بگیرید. پس از حضور در آژانس، درخواست خود را به کارشناس فروش بلیط هواپیما اعلام کرده و در نهایت از میان پیشنهادهایش، بلیطی را انتخاب کنید. یکی از ایرادهای این روش، عدم امکان مقایسه بلیط های مختلف در تاریخ نزدیک به سفرتان است.

رزرو تلفنی بلیط چارتر گرگان

ممکن است وقت مراجعه حضوری به آژانس هواپیمایی را نداشته باشید و به دلیل عدم دسترسی به رمز دوم کارت بانکی در رزرو اینترنتی بلیط با مشکل مواجه شوید. در این حالت باید با یکی از دفاتر آژانس هواپیمایی تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر خرید بلیط در مسیر موردنظر در تاریخ مشخص شده را اعلام کنید. مانند رزرو حضوری پرواز، پس از انتخاب از میان گزینه های پیشنهادی کارشناس فروش، شماره کارت آژانس را دریافت کرده و پس از واریز هزینه و ارسال رسید پرداخت برای کارشناس، رزرو خود را قطعی کنید.

رزرو آنلاین بلیط چارتر گرگان

رزرو اینترنتی بلیط چارتر گرگان، راحت ترین روش برای خرید بلیط هواپیماست. کافیست برای رزرو به ابتدای همین صفحه رفته و مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از جستجو و بررسی لیست بلیط های پیشنهادی، بلیط مدنظر متناسب با شرایط و توقع خود را انتخاب نمایید. پس از ورود اطلاعات و پرداخت هزینه، فرآیند رزرو شما تکمیل شده و لینک بلیط به شماره شما پیامک می شود. در هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما از سایت از ما سفر می توانید از فیلترهای موجود در صفحه پروازهای پیشنهادی کمک بگیرید، نوع پرواز را چاتر مشخص کنید تا فقط بلیط های چارتری به شما نشان داده شود. در این صورت می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

مزایای خرید بلیط چارتر گرگان از سایت از ما سفر

سایت از ما سفر به عنوان یکی از سایت های معتبر فروش بلیط و خدمات مسافرتی، در مدت زمان فعالیت خود توانسته است با ارائه خدمات به مشتریان خود اعتماد آن ها را به خود جلب کند. بنابراین می توانید با خیال راحت بلیط چارتر گرگان خود را از سایت از ما سفر بخرید. برخی از مزایای سایت از ما سفر به شرح زیر است:

  • رزرو بلیط بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری: شما می توانید بلیط چارتر گرگان را تنها با وارد کردن اطلاعات شخصی مورد نیاز، رزرو کنید. علاوه بر آن اگر تا کنون از طریق این سامانه خرید انجام داده باشید، کافی است پس از انتخاب بلیط در پنجره وارد کردن اطلاعات، با استفاده از گزینه «مسافرین سابق» شماره موبایل خود را وارد کنید تا تمامی اطلاعات شما به صورت خودکار در قسمت های مربوطه قرار بگیرد.
  • خرید بلیط ارزان چارتری با مشاهده تقویم پروازی: با استفاده از تقویم پروازی موجود در سایت از ما سفر، می توانید قیمت بلیط های هر روز را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. در نهایت می توانید بهترین زمان را برای سفر خود انتخاب کنید.
  • پشتیبانی 24 ساعته: از لحظه ای که وارد فرآیند رزرو بلیط شده اید تا هنگام رسیدن به فرودگاه مقصد، کارشناسان پشتیبانی از ما سفر آماده پاسخگویی و رفع تمامی مشکلات احتمالی شما هستند.
  • تضمین بازگشت وجه: در صورت کنسل شدن بلیط چارتری شما، از ما سفر تضمین می کند تا مبلغ پرداختی شما بابت بلیط را پس از کسر جریمه مشخص شده توسط چارتر کننده، طی 48 الی 72 ساعت به حساب شما برگرداند. قبل از اقدام به کنسلی بلیط خود حتما قوانین استرداد بلیط های چارتر را مطالعه کنید.

بلیط چارتر لحظه آخری گرگان

اگر به صورت ناگهانی تصمیم گرفتید به گرگان سفر کنید، فقط بلیط لحظه آخری گرگان جوابگوی نیاز شماست. در حقیقت بلیط لحظه آخری نوعی بلیط سیستمی یا چارتری است که در ساعات نزدیک به پرواز به فروش می رسد. قیمت بلیط لحظه آخری با توجه به تعداد متقاضیان سفر به گرگان تعریف می شود. اگر تقاضا برای سفر به گرگان کم باشد، قیمت آن ارزان و در غیر این صورت گران می شود. بهتر است قبل از خرید، قیمت بلیط لحظه آخری چارتر و سیستمی گرگان را با هم مقایسه کنید.

قیمت بلیط چارتر گرگان

بلیط چارتر گرگان را چارتر کنندگان قیمت گذاری می کنند. آن ها با پیش خرید بخشی از صندلی های پرواز مربوطه از ایرلاین مجری پرواز، مجاز به قیمت گذاری بلیط در محدوده مصوب شرکت هواپیمایی کشوری هستند. نوسانات قیمتی بلیط چارتر هواپیمای گرگان به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه مهم ترین آنها را بررسی می کنیم.

  • نوع بلیط: بلیط هواپیما دو نوع است، چارتری و سیستمی. قیمت بلیط های سیستمی ثابت است و بلیط های چارتری دائما در نوسان هستند.
  • نوع کلاس پرواز: سه نوع کلاس پروازی داریم که در پروازهای داخلی فقط کلاس اکونومی و بیزینسی ارائه می شود. کلاس بیزینسی با داشتن امکانات بیشتر از قیمت بیشتری برخوردار است.
  •  نوع ایرلاین: ایرلاین های پوشش دهنده خطوط هوایی با توجه به خدمات و نوع هواپیما روی قیمت بلیط تاثیر می گذارند.
  • زمان سفر: در زمان پیک سفرهای گرگان، قیمت بلیط چارتر از زمان های دیگر بیشتر است.
  • شهر مبدا: هر چه فاصله پروازی شهر مبدا مسافر تا گرگان بیشتر باشد، قیمت بلیط چارتر گرگان نیز افزایش پیدا می کند.

بهترین زمان خرید بلیط چارتر ارزان گرگان

اگر برای سفری که پیش رو دارید دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان گرگان هستید، بهتر است لیست جستجوی پروازها در مسیر مدنظرتان را بر اساس قیمت از کم به زیاد مرتب کنید. در این حالت ارزان ترین بلیط هواپیما گرگان در ابتدای لیست به شما نشان داده می شود. اما اگر محدودیتی برای زمان سفر ندارید، بهتر است در فصل تابستان به دنبال پرواز باشید، چون تابستان های گرگان گرم و شرجی است. به همین دلیل تقاضای سفر به این شهر کم می شود و در نتیجه قیمت بلیط ارزان تر است.

استرداد بلیط چارتر گرگان

مهم ترین نکته ای که باید در هنگام استرداد بلیط چارتر گرگان خود به آن توجه کنید، نرخ جریمه آن است. نرخ جریمه بلیط های سیستمی با چارتری متفاوت است. نرخ استرداد بلیط های سیستمی توسط شرکت های هواپیمایی تعیین می شود و در طول سال ثابت است. اما هر چارتر کننده این حق را دارد که نرخ خرید و استرداد بلیط را در محدوده مصوب شرکت هواپیمایی کشوری تعیین کند.

در بین مسافران این تصور وجود دارد که بلیط های چارتری قابل استرداد نیستند. اما این موضوع صحت ندارد فقط نرخ جریمه آن ها بیشتر است. آژانس های مسافرتی یا سامانه های آنلاین فروش بلیط، موظف هستند تا طبق نرخ های جریمه ای که چارتر کننده در نظر گرفته بلیط را کنسل کنند. تنها در صورتی که از پرواز جا بمانید، بلیط شما سوخت شده و هیچ مبلغی بازگردانده نمی شود.

دقت داشته باشید که اگر پرواز چارتری شما بیشتر از دو ساعت تاخیر داشته باشد، می توانید با داشتن اصل بلیط مهر شده توسط ایرلاین برگزار کننده و تماس با کارشناسان پشتیبانی سایت از ما سفر پرواز خود را کنسل کرده و پس از مدت زمانی در حدود دو هفته، تمام وجه پرداختی خود را بدون جریمه دریافت نمایید.

date_range دوشنبه 10 مهر 1402 remove_red_eye 69 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0