{{ctrl.notification}}
بلیط هواپیما کیش

بلیط هواپیما کیش یکی از پر طرفدار ترین بلیط ها در سفرهای داخلی زمستانی و حتی تابستانی است. این جزیره زیبا در زمان پهلوی دوم تبدیل به منطقه آزاد گردشگری در خلیج فارس شد و با ساخته شدن زیر ساخت های متنوع در آن هر روز به جذابیت هایش برای مسافران افزوده می شود. بنابراین تقاضا برای خرید بلیط هواپیما کیش همیشه زیاد است، شما می توانید به سه روش تلفنی حضوری، اینترنتی خرید بلیط هواپیما کیش را انجام دهید بنابراین دیگر نگران نباشید.

 

بلیط هواپیما کیش


نحوه خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش

 

  1. ابتدا در قسمت بالای صفحه در کادر های جستجو، شهر مبدا، و سپس کیش را به عنوان مقصد انتخاب کنید. تاریخ انتخابی خود را از جدول قیمتی موجود انتخاب کنید و سپس روی دکمه جستجو کلیک نمایید.
  2. در مرحله بعد به لیست کاملی از بلیط‌های مسیر موردنظر هدایت خواهید شد که می‌توانید گزینه مورد نظر خود را با توجه به زمان پرواز، شرکت ارائه دهنده بلیط و قیمت آن انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید از فیلترهای موجود در سمت راست صفحه، برای مشاهده بلیط در بازه زمانی خاص در طول روز، بلیط چارتر کیش،  یا ایرلاین مورد نظر خود استفاده نمایید. به این ترتیب، اگر قصد رزرو بلیط چارتر کیش را داشته باشید، می‌توانید در قسمت نوع پرواز، گزینه چارتر را انتخاب کنید تا فقط، این نوع بلیط، برای شما در صفحه نمایش داده شود.
  3. پس از انتخاب بلیط هواپیما کیش خود، به صفحه  وارد نمودن اطلاعات مسافران وارد می شوید. در این مرحله در صورتی که تاکنون از طریق این سامانه برای رزرو بلیط اقدام کرده باشید، تنها با وارد نمودن شماره تماس خود در قسمت مسافرین سابق، کلیه اطلاعات شما در فیلدهای خواسته شده قرار خواهد گرفت. اما اگر برای نخستین بار از این سایت رزرو بلیط خود را انجام می‌دهید، باید مشخصات مسافران را به صورت دقیق و بر اساس مندرجات کارت شناسایی آن‌ها وارد نمائید. دقت نمایید که شماره تماس وارد شده حتما در دسترس باشد تا در صورت هر گونه تغییر در برنامه پرواز، کارشناسان از ما سفر بتوانند در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. همچنین دقت کنید که در صورت مغایرت اطلاعات وارد شده با کارت شناسایی مسافر، ممکن است حتی با پرداخت هزینه اضافی نیز قادر به تغییر اطلاعات بلیط نباشید.
  4. در انتها و پس از ثبت اطلاعات وارد شده، پیش فاکتور بلیط برای شما نمایش داده خواهد شد که با تایید اطلاعات می‌توانید وارد صفحه درگاه پرداخت الکترونیکی بانک شوید. پس از پرداخت مبلغ بلیط، لینک دانلود آن برای شما پیامک می‌گردد.

 

بلیط هواپیما کیش


مزایا خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش در سامانه از ما سفر


از ما سفر، یکی از سامانه های خرید آنلاین بلیط هواپیما است، که موفق شده است با کسب تمامی مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان تجارت الکترونیک؛ تجربه خریدی مطمئن و آسان را در اختیار مشتریان قرار دهد. از ما سفر خدمات منحصربفردی را برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش به مسافران ارائه داده است که در زیر به آنها ارشاره می کنیم:

 

  • کاملترین تقویم پروازی برای مقایسه قیمت: اگر می خواهید از ارزانترین نرخ بلیط کیش در روزهای آینده با خبر شوید، می توانید از تقویم پروازی یک ماهه موجود در سایت کمک بگیرید. برای این منظور باید مبدا و مقصد را در فیلدهای بالای صفحه وارد کنید. در اینصورت، پایین ترین نرخ مربوط به هر روز، در زیر تاریخ همان روز برای شما نمایش داده خواهد شد.

 

  • خرید آسان و فوری بلیط: در سامانه از ما سفر، برای خرید اینترنتی بلیط نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید و شما می توانید به راحتی و با طی مراحل ساده خرید خود را انجام دهید. هم چنین امکان رزرو تلفنی بلیط وجود دارد که در ادامه توضیح داده شده است.

 

  • امکان استرداد بلیط آسان با تضمین برگشت فوری وجه: برای همه ما پیش آمده است که تصمیم به سفر می گیریم اما به هر دلیلی تغییری در برنامه سفرمان پیش میاید و در این شرایط شما می توانید بلیط خود را استرداد نمایید، برای این کار می‌توانید با ورود به پنل کاربری و یا برقراری تماس با کارشناس پشتیبانی، بلیط خود را به آسانی کنسل کنید. وجه پرداختی شما بابت بلیط نیز پس از کسر جریمه کنسلی، ظرف مدت 48 تا 72 ساعت به حساب شما عودت خواهد شد. درصد جریمه کنسلی بلیط فقط توسط ایرلاین برگزار کننده پرواز مشخص می شود و ازما سفر نقشی در آن ندارد، این مبلغ با توجه به فاصله باقی مانده تا زمان پرواز تعیین می شود.

 

  • پشتیبانی 24 ساعته: کارشناس پشتیبانی ازماسفر آماده است تا به صورت تلفنی به سوالات احتمالی شما پاسخ دهد. بنابراین  نگران هیچ چیز نباشید. چنانچه در هر مرحله خرید بلیط آنلاین بلیط هواپیما کیش سوالی برای شما مطرح شود یا با مشکلی رو به رو شوید، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

  
                      ✔️ تضمین قیمت    ✔️ خرید آسان و فوری ✔️ پشتیبانی 24 ساعته    ✔️ کنسلی بدون کارمزد


خرید بلیط هواپیما ارزان کیش بصورت تلفنی

 

بلیط هواپیما کیش


در صورت عدم دسترسی به اینترنت و یا نداشتن رمز دوم کارت بانکی خود، برای رزرو بلیط هواپیما کیش خود، می‌توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ازماسفر بلیط خود را رزرو نموده و پس از پرداخت وجه به شماره حسابی که برای شماره تماس شما پیامک می‌شود و اعلام اطلاعات فیش واریزی به کارشناسان، خرید خود را قطعی نمایید.


قیمت بلیط هواپیما کیش


قیمت بلیط هواپیما کیش به عوامل مختلفی از جمله فاصله پرواز، ایرلاین انتخابی، کلاس پروازی، نوع بلیط و بازه زمانی سفر بستگی دارد. بنابراین چنانچه قصد رزرو بلیط با نرخ ارزانتر را دارید، به فاکتورهای زیر حتما دقت داشته باشید:

 

  • فاصله پروازی: هر چه فاصله هوایی مبدا مورد نظرشما تا شهر کیش بیشتر باشد، با توجه به افزایش مسافت پرواز، احتمال گرانتر بودن بلیط نیز بیشتر است. البته معمولا جدا از بحث فاصله هوایی، نرخ بلیط کیش از مبدا برخی شهرها مثل تهران یا مشهد کمی گران تر است؛ چراکه این مسیرهای پروازی در تمام طول سال نسبتا شلوغ هستند.
  • ایرلاین انتخابی: بسته به نوع ایرلاین برگزار کننده پرواز و خدماتی که ارائه می‌دهد، قیمت بلیط کیش تغییر می کند. به عنوان مثال، ایرلاین ماهان و سپهران با توجه به داشتن ناوگان هوایی و خدمات مهانداری بهتر، اغلب دارای بیشترین نرخ بلیط هوایی کیش هستند.
  • کلاس پروازی: قیمت بلیت کیش بسته به نوع کلاس پروازی اکونومی یا بیزینس متفاوت است و کلاس بیزینس به دلیل ارائه خدمات بهتر، از جمله صندلی های راحت تر و با فاصله بیشتر، داشتن منوی انتخابی غذای گرم و سرو انواع نوشیدنی اغلب دارای نرخ بیشتری می‌باشد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که ایرلاین های ایرانی اغلب کلاس اکونومی دارند. و تنها برخی از ایرلاین ها نظیر ماهان کلاس بیزنیس را ارائه می دهند.
  • نوع بلیط: با توجه به اینکه شما می‌توانید بلیط کیش خود را به صورت سیستمی و یا چارتری و لحظه آخری خریداری نمایید، قیمت بلیط شما می‌تواند متفاوت باشد. بلیط های چارتری‌ اغلب دارای نوسان قیمتی بیشتری هستند زیرا شرکت های چارتر کننده قیمت بلیط ها را در ایام پیک سفر، نسبت به سیستمی‌ ها، افزایش دهند.
  • بازه زمانی سفر: قیمت بلیط کیش در زمان‌های مختلف سال متفاوت می‌باشد. با توجه به ماهیت گردشگری و سیاحتی این جزیره زیبا، در ایام تعطیلات نوروز، و نیمه دوم سال قیمت بلیط‌ لحظه آخری کیش، افزایش چشمگیری دارند. پیشنهاد می‌کنیم، اگر محدودیت زمانی خاصی برای سفر خود ندارید، برای خرید بلیط ارزان کیش، تابستان ها را برای خرید بلیط به جزیره کیش انتخاب نمایید.


اگر برای رزرو بلیط هواپیما کیش نیاز به مشاوره و راهنمایی بیش‌تر دارید، با شماره تلفن پشتیبانی سامانه از ما سفر تماس حاصل نمایید.

 

برخی پرواز های پرطرفدار به مقصد کیش

 

 

بلیط هواپیما مشهد کیش

 

بلیط هواپیما تبریز کیش

بلیط هواپیما زاهدان کیش

بلیط هواپیما تهران کیش

بلیط هواپیما رشت کیش

 

بلیط هواپیما اصفهان کیش

 

بلیط هواپیما اهواز کیش

بلیط هواپیما شیراز کیش

بلیط هواپیما چابهار کیش

بلیط هواپیما کرمان کیش

 

برخی پرواز های پرطرفدار از مبدا کیش

 

 

بلیط هواپیما کیش مشهد

 

بلیط هواپیما کیش تبریز

بلیط هواپیما کیش زاهدان

بلیط هواپیما کیش تهران

بلیط هواپیما کیش رشت

 

بلیط هواپیما کیش اصفهان

 

بلیط هواپیما کیش اهواز

بلیط هواپیما کیش شیراز

بلیط هواپیما کیش چابهار

بلیط هواپیما کیش کرمان


بهترین زمان سفر به کیش


نیمه دوم سال و هفته های اول بهار بهترین زمان برای سفر به کیش است. البته توجه داشته باشید در این ایام  هر گوشه ای را نگاه کنید جمعیت زیادی از گردشگران را می بینید. تابستان‌های کیش گرم و شرجی است.  اما وجود جنگ های شبانه و برنامه های خاص و تخفیفات فصلی باعث می شود سفر به کیش در تابستان هم رونق کافی داشته باشد. در نظر داشته باشید زمستان‌های کیش بسیار دلپذیر است. از نیمه های اسفند افزایش چشمگیری در قیمت بلیط هواپیما و هتل های این جزیره به چشم میخورد.
با توجه به توضیحات فوق و بررسی برنامه‌های زندگی خود، می‌توانید یکی از این بازه‌های زمانی را برای خرید بلیط یا تور کیش و سفر به این جزیره انتخاب کنید.

 

date_range یکشنبه 12 شهریور 1402 remove_red_eye 390 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0

بهترین زمان برای خرید بلیط کیش کی است؟

بهترین فصل برای سفر به جزیره کیش از اواخر پاییز تا اوایل بهار است؛ زیرا در این بازه زمانی، دمای جنوب ایران معتدل است. اما در مقابل در فصل‌های گرم‌تر سال، به دلیل دمای بالای جزیره کیش، قیمت بلیط هواپیما کیش کمتر است.

از چه شهرهایی می‌توان به طور مستقیم به کیش پرواز کرد؟

به دلیل گردشگرپذیر بودن جزیره کیش، از بسیاری از شهرهای بزرگ ایران ، به مقصد کیش پرواز ثابت وجود دارد. شهرهایی مانند تهران، تبریز، شیراز، بندرعباس، اصفهان، یزد، مشهد و اهواز از جمله این شهرها هستند.

مقدار بار مجاز چقدر است؟

وزن بار مجاز شما برای تحویل به قسمت بار 20 کیلوگرم است همچنین می توانید یک ساک دستی ۵ کیلوگرمی با خود به داخل هواپیما ببرید. در ساک دستی شما نباید هیچ‌گونه فلز، وسایل اسباب بازی کودکان، وسايل برنده مانند چاقو و سلاح سرد باشد.

فاصله فرودگاه کیش تا مرکز شهر چقدر است؟

فرودگاه کیش تا بخش های مختلف جزیره بسیار کم است. شما می توانید در کمتر از نیم ساعت به هر نقطه ای در کیش دسترسی داشته باشید. پس نگران انتخاب هتل نباشید...