{{ctrl.notification}}
بلیط هواپیما قشم

نزدیک سال نو که می شود، دغدغه برنامه ریزی برای گذراندن تعطیلات عید نوروز آغاز می شود. با تهیه بلیط هواپیما قشم می توان تعطیلات خود را در این جزیره جذاب و دیدنی گذراند و خاطرات خوبی را از همان ابتدای سال در ذهن خود ثبت کرد. کسانی که اغلب اوقات با هواپیما سفر می کنند، ازقوانین سفرهای هوایی مطلع هستند و می دانند اولین مرحله برای سفر هوایی تهیه بلیط هواپیما است. اما کسانی که بار اول است با هواپیما سفر می کنند یا  به ندرت سفر هوایی را برای رسیدن به مقصد انتخاب می کنند، بهتر است قبل ازسفر نکاتی را در نظر بگیرند، تا بلیط هواپیما مناسب سفر خود را انتخاب کنند.

در این مقاله سعی شده است که شما را با انواع بلیط هواپیما، خرید و رزرو آن، انواع پرواز، شرایط  و قوانین پرواز در سایت ازماسفر آشنا کنیم تا بتوانید در اسرع وقت و با قیمت مناسب، بلیط هواپیما قشم را تهیه کنید.

بلیط هواپیما قشم

خرید بلیط هواپیما قشم

اولین مرحله برای برنامه ریزی کردن سفر هوایی، دانستن روز و ساعت  پرواز است. که دانستن آن فقط از طریق خرید و یا رزرو بلیط هواپیما قشم امکان پذیر است.از ما سفر چند روش را برای تهیه بلیط هواپیما در نظر گرفته است، که در ادامه به آنها اشاره می نماییم:

  • خرید بلیط هواپیما قشم به صورت حضوری: می توان با در دست داشتن مدارک شناسایی خود و همراهان به دفتر فروش بلیط مراجعه کرد و با کمک مسئول فروش از ساعت و تاریخ پرواز، نوع ایرلاین و کلاس پروازی مطلع شد و اقدام به خرید یا رزرو بلیط هواپیما قشم کرد.
  • خرید بلیط هواپیما قشم به صورت تلفنی: در صورتی که به اینترنت دسترسی نداشتید، می توانید برای خرید یا رزرو بلیط هواپیما، با کارشناسان ازماسفر به صورت تلفنی تماس گرفته و بعد از دادن اطلاعات شخصی، زمان و مکان سفر، شماره حساب شرکت را دریافت کرده و بعد از واریز هزینه بلیط و اعلام آن به کارشناس مربوطه، لینک بلیط هواپیما قشم را که به ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال می شود، را دریافت کنید.
  • خرید بلیط هواپیما قشم به صورت اینترنتی: در دنیای مدرن امروزی یکی از سریع ترین راه های خرید بلیط، خرید اینترنتی است. با امکاناتی که سایت ازماسفر برای شما فراهم کرده است می توانید با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود، از لیست نمایان شده بلیط خود را انتخاب کرده و بعد از انجام مراحل واریز، بلیط هواپیما قشم را خریداری کنید.

بلیط هواپیما قشم

مراحل خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم

  1. در کادر جستجو بالای صفحه، مبدا و مقصد مورد نظر را وارد کنید. سپس تاریخ سفرتان را انتخاب کرده و دکمه جستجو را کلیک کنید.
  2. حال می توانید لیست بلیط های مقصد را در تاریخی که انتخاب کرده اید، مشاهده نمائید. می توانید با در نظر گرفتن قیمت بلیط و شرکت ارائه کننده در آن روز می توانید بلیط خود را انتخاب کنید.
  3. در این مرحله باید اطلاعات شخصی خود و همراهان را وارد نمایید. چنانچه قبلا از سایت ازماسفر اقدام به خرید بلیط کرده باشید، تنها با وارد کردن شماره تلفن، تمام فیلدها برای شما پر می شود. اما اگر بار اول است که از این سامانه اقدام به خرید بلیط می کنید باید تمام اطلاعات خود را به طور صحیح وارد کنید. در ضمن باید شماره تلفنی را وار نمائید که همیشه در دسترس باشد، تا درصورت تغییر در برنامه پرواز، کارشناسان ازماسفر بتوانند شما را مطلع نمایند.
  4. در پایان بعد از ثبت اطلاعات، پیش فاکتور بلیط هواپیما قشم برای شما نمایش داده می شود. در صورت صحیح بودن اطلاعات می توانید آنرا تایید کنید و وارد صفحه درگاه بانکی شوید. بعد از پرداخت مبلغ، لینک دانلود بلیط به ایمیل شما ارسال یا به شماره ای که داده بودید پیامک می شود. در صورت تمایل می توانید بلیط خود را را چاپ کنید.

مزایای خرید بلیط هواپیما قشم از سایت ازماسفر

  • خرید آسان بلیط: برای خرید بلیط از سایت ازماسفر نیازی به ایجاد حساب کاربری نیست. شما می توانید با طی کردن چند مرحله ساده خیلی سریع بلیط خود را خریداری نمائید.
  • پشتیبانی 24 ساعته: تیم پشتیبانی ازماسفر از زمان خرید بلیط تا زمانیکه سوار هواپیما می شوید، آماده است تا در هر ساعت از شبانه روز به مشکلات پروازی اعم از مشکل در روند خرید بلیط، تاخیر پرواز و... رسیدگی کند.
  • استرداد بلیط و برگشت وجه پرداختی:  اگر به هر دلیلی ناچار به کنسل کردن بلیط هواپیما خود شدید. با وارد شدن به پنل کاربری و یا تماس با کارشناسان ازماسفر، می توانید بلیط خود را کنسل کنید. بعد از کسر جریمه کنسلی که توسط ایرلاین پرواز مشخص می شود، مابقی مبلغ بلیط طی 48 تا 72 ساعت به حساب شما برگشت داده می شود.
  • تقویم 15 روزه: گاهی اوقات ما دنبال ارزان بودن بلیط برای سفر خود هستیم، که با استفاده از تقویم 15 روزه که سایت ازماسفر برای کاربران خود در نظر گرفته است، می توانیم نرخ قیمت بلیط را در 15 روز آینده مشاهده کرده و لقدام به خرید بلیط نمائیم.

عوامل تاثیر گذار در قیمت بلیط هواپیما قشم

  • زمان خرید بلیط: در فصل زمستان و ایام نوروز که پیک سفر به قشم است، مسلما با افزایش قیمت بلیط هواپیما هم روبرو می شویم.
  • نوع بلیط: همانطور که می دانیم بلیط چارتر همیشه دارای نوسان است، پس با توجه به اینکه بلیط سیستمی باشد یا چارترقیمت آن هم متفاوت است.
  • نوع ایرلاین: هر ایرلاینی خدمات مخصوص به خود را ارائه می دهد و به واسطه خدمات بهتر، بلیط هایی با قیمت بالاتر نیز دارند.
  • کلاس پرواز: کلاس های پروازی با توجه به خدماتی که ارائه می دهند، دارای نرخ های متفاوتی هستند، مثلا کلاس پروازی بیزینس به واسطه خدماتی مانند منوی غذای گرم، داشتن صندلی های راحت با فاصله زیاد ازهم، نسبت به کلاس اکونومی از قیمت بالاتری برخوردار است.
  • فاصله پروازی: هر چقدر که فاصله هواپیمایی از شهر موردنظر تا قشم بیشتر باشد، قیمت بلیط هم به همان نسبت بیشتر می شود.

چرا به قشم سفر کنیم؟

بلیط هواپیما قشم

می توان گفت جزیره قشم بهشت دوستداران طبیعت است  که به جزیره عجایب هفتگانه شناخته می شود. طبیعت بکر، غارها، دره ها، جنگل ها، فرهنگ و موسیقی غنی این جزیره، توجه گردشگران ایرانی و خارجی زیادی را به سمت خود جلب کرده است. هنر لنج سازی مردم قشم را می توان در روستای لافت مشاهده کرد. علاوه بر آن بازی دلفین ها در اوایل صبح، خرچنگ های جنگل حرا، گوزن های بومی منطقه و گله های شتر که آزادانه در حرکت هستند، بسیار زیبا است. غواصی در خلیج فارس زیبا و گشت و گذار در مراکز خرید لوکس  قشم هر فردی را وسوسه می کند که هر چه سریعتر بلیط هواپیما قشم را از سایت ازماسفر تهیه کند و سری به این جزیره زیبا بزند.

date_range شنبه 18 شهریور 1402 remove_red_eye 195 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0

چه مدارکی برای خرید بلیط و سوار شدن به هواپیما نیاز است؟

کارت شناسایی که هویت ما را مشخص کند.

چگونه می توان بلیط چارتر خرید؟

با استفاده از فیلترهایی که سایت ازماسفر برای شما در نظر گرفته است. بعد از وارد کردن تاریخ، مبدا و مقصد و دیدن لیست بلیط ها در تاریخ مورد نظر، در سمت راست صفحه می توانید درقسمت نوع پرواز، گزینه چارتر را انتخاب کنید. بعد از آن می بینید که فقط بلیط های چارتر در تاریخ مورد نظر برای شما نمایش داده می شود. که بعد از انتخاب، می توانید اقدام به خرید نمائید.

چگونه می توانیم قیمت بلیط های پرواز قشم را با هم مقایسه کنیم؟

با استفاده از تقویم نرخی در سایت ازماسفر می توانید نرخ بلیط مورد نظر را در بازه یک ماه را مشاهده کنید و از کمترین و بیشترین قیمت بلیط مطلع شوید.

هزینه بار اضافی در پروازهای داخلی چقدر است؟

به ازای هر کیلوگرم بار اضافی باید یک درصد از مبلغ کل بار را به عنوان جریمه پرداخت کرد. مثلا اگر 2 کیلو بار اضافی داشته باشیم باید دو درصد از قیمت بلیط را به عنوان جریمه بپردازیم.

چه اشیائی را می توانیم با خود به داخل کابین هواپیما ببریم؟

برخی اشیاء را میتوان به عنوان بار دستی به داخل کابین برد. تبلت، لپ تاپ، دوربین عکاسی، خوراکی مانند کلوچه و کیک یا غذای بچه، لباس از جمله وسایل مجاز هستند.