{{ctrl.notification}}
بلیط هواپیما تهران

 بلیط هواپیما تهران یکی از پر طرفدار ترین بلیط ها در سفرهای داخلی و خارجی محسوب می شود. همه روزه مسافران زیادی به نیت های مختلف از جمله مسایل کاری و یا گردشگری به تهران سفر می کنند.  بنابراین تقاضا برای خرید بلیط هواپیما تهران همیشه زیاد است. با این حال جای نگرانی نیست، زیرا شما می توانید به دو صورت اینرنتی و تلفنی خرید بلیط هواپیما تهران را انجام دهید.


خرید بلیط هواپیما ارزان تهران بصورت تلفنی


در صورت عدم دسترسی به اینترنت و یا نداشتن رمز دوم کارت بانکی خود، برای رزرو بلیط تهران خود، می‌توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان از ما سفر بلیط خود را رزرو نموده و پس از پرداخت وجه به شماره حسابی که برای شماره تماس شما پیامک می‌شود و اعلام اطلاعات فیش واریزی به کارشناسان، خرید خود را قطعی نمایید.

 

بلیط هواپیما تهران


خرید بلیط هواپیما تهران در سامانه از ما سفر


از ما سفر، به عنوان یک سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیما، خدمات منحصربفردی را برای رزرو بلیط هواپیما تهران ارائه داده است. سامانه خرید آنلاین از ما سفر با کسب تمامی مجوزهای لازم موفق شده است تجربه خریدی مطمئن و آسان را در اختیار مشتریان قرار دهد، که مهم ترین آن ها عبارتند از:

 

  • تقویم 15 روزه پروازی برای مقایسه قیمت: اگر می خواهید از ارزانترین نرخ بلیط تهران در روزهای آینده با خبر شوید، می توانید از تقویم پروازی موجود در سایت کمک بگیرید. برای این منظور باید مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظر خود را در فیلدهای بالای همین صفحه وارد کنید. در صفحه ای که نتایج جستجو برای شما به نمایش در می آید می توانید نرخ بلیط در بازه 15 روزه نسبت به تاریخ مورد نظرتان را مشاهده کنید. به این ترتیب از کمترین نرخ و بیشترین نرخ بلیط در بازه نزدیک به تاریخ مورد نظرتان آگاه خواهید شد.

 

  • امکان استرداد بلیط آسان با تضمین برگشت فوری وجه: در صورتی که به هر دلیلی تغییری در برنامه سفرتان پیش بیاید و شما نیاز داشته باشید بلیط خود را کنسل نمایید، می‌توانید با ورود به پنل کاربری و یا برقراری تماس با کارشناس پشتیبانی، بلیط خود را به آسانی کنسل کنید. وجه پرداختی شما بابت بلیط نیز پس از کسر جریمه کنسلی، ظرف مدت 48 تا 72 ساعت به حساب شما عودت خواهد شد. درصد جریمه کنسلی بلیط فقط توسط ایرلاین برگزار کننده پرواز مشخص می شود و ازما سفر نقشی در آن ندارد، این مبلغ با توجه به فاصله تا زمان پرواز تعیین می شود و داخل بلیط مشخص شده است.

 

  • پشتیبانی 24 ساعته: کارشناس پشتیبانی ازماسفر آماده است تا به صورت تلفنی به سوالات احتمالی شما پاسخ دهد. بنابراین  نگران هیچ چیز نباشید. چنانچه در هر مرحله خرید بلیط آنلاین بلیط هواپیما تهران سوالی برای شما مطرح شود یا با مشکلی رو به رو شوید، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

  • خرید آسان و فوری بلیط: در سامانه از ما سفر، برای خرید اینترنتی بلیط نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید و شما می توانید به راحتی و با طی مراحل ساده خرید خود را انجام دهید. هم چنین امکان رزرو تلفنی بلیط وجود دارد که مراحل و راهنمای هر یک در ادامه توضیح داده شده است.


نحوه خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران

 

بلیط هواپیما تهران

 

  1. ابتدا در قسمت بالای صفحه در کادر های جستجو، شهر مبدا، و سپس تهران را به عنوان مقصد انتخاب کنید. تاریخ انتخابی خود را از جدول قیمتی موجود انتخاب کنید و سپس روی دکمه جستجو کلیک نمایید.
  2. در مرحله بعد به لیست کاملی از بلیط‌های مسیر موردنظر هدایت خواهید شد که می‌توانید گزینه مورد نظر خود را با توجه به زمان پرواز، شرکت ارائه دهنده بلیط و قیمت آن انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید از فیلترهای موجود در سمت راست صفحه، برای مشاهده بلیط در بازه زمانی خاص در طول روز، بلیط چارتر تهران،  یا ایرلاین مورد نظر خود استفاده نمایید. به این ترتیب، اگر قصد رزرو بلیط چارتر تهران را داشته باشید، می‌توانید در قسمت نوع پرواز، گزینه چارتر را انتخاب کنید تا فقط، این نوع بلیط، برای شما در صفحه نمایش داده شود.
  3. پس از انتخاب بلیط هواپیما تهران خود، به صفحه  وارد نمودن اطلاعات مسافران وارد می شوید. در این مرحله در صورتی که تاکنون از طریق این سامانه برای رزرو بلیط اقدام کرده باشید، تنها با وارد نمودن شماره تماس خود در قسمت مسافرین سابق، کلیه اطلاعات شما در فیلدهای خواسته شده قرار خواهد گرفت. اما اگر برای نخستین بار از این سایت رزرو بلیط خود را انجام می‌دهید، باید مشخصات مسافران را به صورت دقیق و بر اساس مندرجات کارت شناسایی آن‌ها وارد نمائید. دقت نمایید که شماره تماس وارد شده حتما در دسترس باشد تا در صورت هر گونه تغییر در برنامه پرواز، کارشناسان از ما سفر بتوانند در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. همچنین دقت کنید که در صورت مغایرت اطلاعات وارد شده با کارت شناسایی مسافر، ممکن است حتی با پرداخت هزینه اضافی نیز قادر به تغییر اطلاعات بلیط نباشید.
  4. در انتها و پس از ثبت اطلاعات وارد شده، پیش فاکتور بلیط برای شما نمایش داده خواهد شد که با تایید اطلاعات می‌توانید وارد صفحه درگاه پرداخت الکترونیکی بانک شوید. پس از پرداخت مبلغ بلیط، لینک دانلود آن برای شما پیامک می‌گردد.


اگر برای رزرو بلیط هواپیما نیاز به مشاوره و راهنمایی بیش‌تر دارید، با شماره تلفن پشتیبانی سامانه از ما سفر تماس حاصل نمایید.

 

برخی پرواز های پرطرفدار به مقصد تهران

 

 

بلیط هواپیما مشهد تهران

 

بلیط هواپیما تبریز تهران

بلیط هواپیما زاهدان تهران

بلیط هواپیما شیراز تهران

بلیط هواپیما رشت تهران

 

بلیط هواپیما اصفهان تهران

 

بلیط هواپیما اهواز تهران

بلیط هواپیما کیش تهران

بلیط هواپیما قشم تهران

بلیط هواپیما بندرعباس تهران

 

بلیط هواپیما ساری تهران

 

بلیط هواپیما عسلویه تهران

بلیط هواپیما چابهار تهران

بلیط هواپیما آبادان تهران

بلیط هواپیما کرمان تهران

 

 

برخی پرواز های پرطرفدار از مبدا تهران

 

 

بلیط هواپیما تهران مشهد

 

بلیط هواپیما تهران تبریز

بلیط هواپیما تهران زاهدان

بلیط هواپیما تهران شیراز

بلیط هواپیما تهران رشت

 

بلیط هواپیما تهران اصفهان

 

بلیط هواپیما تهران اهواز

بلیط هواپیما تهران کیش

بلیط هواپیما تهران قشم

بلیط هواپیما تهران بندرعباس

 

بلیط هواپیما تهران ساری

 

بلیط هواپیما تهران عسلویه

بلیط هواپیما تهران چابهار

بلیط هواپیما تهران آبادان

بلیط هواپیما تهران کرمان

 

 

بهترین زمان سفر به تهران

 

بلیط هواپیما تهران


تعطیلات نوروزی بهترین و خلوت ترین زمان برای سفر به تهران است. تهران به دلیل اینکه مرکز تجارت ایران است؛ افراد زیادی را برای کار و زندگی در خود جذب کرده است. این افراد که غالبا خانواده و بستگان زیادی در شهرهای دیگر دارند در ایام نوروز به شهر محل تولد خود بر می گردند. اغلب تهرانی ها هم در این ایام به سفر می روند. بنابراین مسافرانی که در نوروز به تهران سفر می کنند با رویایی ترین حالت این شهر رو به رو می شوند. تابستان‌های تهران گرم و خشک است.  البته هر چه به سمت پاییز می‌رود هوا رفته‌رفته خنک‌تر می‌شود. بنابراین اواخر تابستان و اوایل پاییز هم از بهترین زمان‌ها برای سفر به تهران هستند. اما در انتهای زمستان دمای هوای تهران رو به گرمی می‌رود و نوید بهار را می‌دهد. کوچه ها و خیابان های تجریش با حال و هوایی بهاری خود یکی از جذاب ترین مکان های تهران در انتهای زمستان است.
با توجه به برنامه‌ای که برای سفرتان در نظر گرفته‌اید، می‌توانید یکی از این بازه‌های زمانی را برای خرید بلیط تهران و سفر به این شهر انتخاب کنید.

 

قیمت بلیط هواپیما تهران


قیمت بلیط هواپیما تهران به عوامل مختلفی از جمله فاصله پرواز، ایرلاین انتخابی، کلاس پروازی، نوع بلیط و بازه زمانی سفر بستگی دارد. بنابراین چنانچه قصد رزرو بلیط با نرخ ارزانتر را دارید، به فاکتورهای زیر حتما دقت داشته باشید:

 

  • فاصله پروازی: هر چه فاصله هوایی مبدا مورد نظرتان تا شهر تهران بیشتر باشد، با توجه به افزایش مسافت پرواز، احتمال گرانتر بودن بلیط نیز بیشتر است. البته معمولا جدا از بحث فاصله هوایی، نرخ بلیط تهران از مبدا برخی شهرها مثل مشهد یا کیش کمی گران تر است؛ چراکه این مسیرهای پروازی در تمام طول سال نسبتا شلوغ تر هستند.

 

  • ایرلاین انتخابی: بسته به نوع ایرلاین برگزار کننده پرواز و خدماتی که ارائه می‌دهد، قیمت بلیط تهران تغییر می کند. به عنوان مثال، ایرلاین ماهان و سپهران با توجه به داشتن ناوگان هوایی و خدمات مهانداری بهتر، اغلب دارای بیشترین نرخ بلیط هوایی تهران هستند.

 

  • کلاس پروازی: قیمت بلیت تهران بسته به نوع کلاس پروازی اکونومی یا بیزینس متفاوت است و کلاس بیزینس به دلیل ارائه خدمات بهتر، از جمله صندلی های راحت تر و با فاصله بیشتر، داشتن منوی انتخابی غذای گرم و سرو انواع نوشیدنی اغلب دارای نرخ بیشتری می‌باشد.

 

  • نوع بلیط: با توجه به اینکه شما می‌توانید بلیط تهران خود را به صورت سیستمی و یا چارتری و لحظه آخری خریداری نمایید، قیمت بلیط هواپیما شما می‌تواند متفاوت باشد. بلیط های چارتری‌ اغلب دارای نوسان قیمتی بیشتری هستند زیرا شرکت های چارتر کننده در ایام پیک سفر، ممکن است حتی تا 2 برابر بیشتر از سیستمی‌ ها، قیمت های بلیط ها را افزایش دهند.

 

  • بازه زمانی سفر: قیمت بلیط تهران در زمان‌های مختلف سال متفاوت می‌باشد. به عنوان مثال قیمت بلیط هواپیما به سوی تهران در ایام تعصیلات کمتر است. اما گر می خواهید بلافاصله بعد از پایان تعطیلات به تهران بروید باید بدانید که حتی قیمت بلیط‌ لحظه آخری تهران نیز، افزایش چشمگیری دارند. پیشنهاد می‌کنیم، اگر محدودیت زمانی خاصی برای سفر خود ندارید، برای خرید بلیط ارزان تهران، به این نکته توجه نمایید.

 

date_range دوشنبه 22 خرداد 1402 remove_red_eye 272 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0