{{ctrl.notification}}
بلیط هواپیما گرگان

گرگان شهری جنگلی و کوهستانی از توابع گلستان است. آب و هوای این شهر بسیار دل انگیز است به طوری که مسافران زیادی در تعطیلات یا ایام دیگر سال به گرگان سفر می کنند. اکثر مسافران به دلیل راحتی و سرعت سفر هوایی، با هواپیما سفر می کنند.

برای داشتن پروازی راحت و با کیفیت، بهتر است برخی از نکات را قبل از خرید بلیط هواپیما این شهر بدانید. در ادامه این نکات را برای شما شرح می دهیم.

مزایای خرید بلیط هواپیما گرگان از سایت از ما سفر

مزایای خرید بلیط هواپیما از سایت از ما سفر به شرح زیر می باشد:

خرید سریع و آسان بلیط هواپیما: در سامانه از ما سفر بدون نیاز به ساخت حساب کاربری می توانید بلیط خود را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. در صورتی که قبلا از این سایت  خرید کرده اید فقط کافیست شماره همراهی که قبلا با آن خرید انجام داده اید را در قسمت مسافرین سابق وارد کنید. با این کار اطلاعات وارد شده شما در رزرو قبلی به صورت خودکار در کادرهای مربوطه قرار می گیرند.

استرداد بلیط هواپیما با تضمین برگشت وجه: گاهی برای شما پیش می آید که به صورت ناگهانی مجبور به کنسل کردن پرواز خود می شوید. در سایت از ما سفر به راحتی و به صورت آنلاین می توانید بلیط خود را کنسل کنید. از ما سفر این تضمین را به شما می دهد تا بعد از کسر شدن جریمه مشخص شده توسط ایرلاین، مابقی وجه را در کمترین زمان ممکن به حساب شما برگرداند.

پشتیبانی 24 ساعته از ما سفر: اگر در زمان خرید یا بعد از خرید آنلاین بلیط هواپیما گرگان مشکلی داشتید می توانید با شماره های موجود در پایین صفحات سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشکلات شما هستند.

انتخاب بلیط از تقویم پروازی 30 روزه: با مشاهده و بررسی قیمت ها در تقویم 30 روزه سایت از ما سفر، می توانید بلیط هواپیما مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

نحوه خرید آنلاین بلیط هواپیما گرگان

برای خرید آنلاین و راحت بلیط هواپیما گرگان کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در بالای صفحه کادرهای مبدا و مقصد را با پر کرده و در کادر تاریخ با توجه به زمانی که می خواهید سفر کنید و مقایسه ی قیمت ها، روز مورد نظر را انتخاب و بعد کلید جستجو را بزنید.
  2. در صفحه ی بعد اطلاعات کاملی از پروازهای مورد نظرتان به نمایش در می آید و شما با توجه به نیازتان پرواز خود را انتخاب می کنید. همچنین شما در این صفحه می توانید از فیلترهای سمت راست زمان پرواز، نوع پرواز، ایرلاین و کلاس پروازی خود را انتخاب کنید.
  3. پس از تایید بلیط هواپیما گرگان، در صفحه ی باز شده اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. دقت کنید که اطلاعات و شماره تماس تان را صحیح وارد کنید تا در صورت هر گونه تغییر در پرواز، کارشناسان ما بتوانند با شما تماس بگیرند.
  4. در پایان پس از ثبت اطلاعات، پیش فاکتور برایتان نمایش داده می شود. جهت اطمینان از یک بار دیگر اطلاعات را مرور کنید. پس مطالعه ی قوانین روی گزینه ی ادامه کلیک کرده تا وارد صفحه ی پرداخت شوید. بعد از پرداخت هزینه لینک دانلود برای شما نمایش داده شده و لینک دانلود آن به شماره شما پیامک می شود.

خرید تلفنی بلیط هواپیما گرگان

اگر به اینترنت یا رمز دوم کارت دسترسی ندارید کافیست با کارشناسان پرواز داخلی از ما سفر تماس بگیرید و بلیط هواپیما گرگان خود را خریداری کنید. از ما سفر در هر شرایطی همراه شماست تا بتوانید بلیط هواپیما مورد نظر خود را رزرو کنید.

بهترین قیمت بلیط هواپیما گرگان

قیمت بلیط هواپیما گرگان با توجه به نوع بلیط، نوع کلاس پروازی، نوع هواپیما و خدماتی که ارائه می دهد، متغیر است. هر چه خدمات و امکانات ارائه شده در هواپیما بیشتر باشد، قیمت بلیط هواپیما نیز به نسبت افزایش پیدا می کند.

خرید بلیط هواپیما ارزان گرگان

نوع کلاس پروازی یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت بلیط هواپیما گرگان می باشد. در کلاس پروازی هر چه خدمات پرواز کمتر باشد، بلیط هواپیما ارزان تر خواهد بود. بلیط های چارتر و لحظه آخری هم از قیمت کمتری برخوردار هستند. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در خرید بلیط هواپیما ارزان، زمان و فصل خرید بلیط می باشد.

بهترین زمان سفر به گرگان

گرگان آب و هوای معتدلی دارد که در زمستان سرد و بهار و پاییز خنک و در تابستان گرم است. اگر دنبال بلیط ارزان هستید پیشنهاد می شود در فصل تابستان که هوای گرگان گرم و نسبتا شرجی می باشد و مسافران کمتری دارد اقدام به خرید بلیط هواپیما گرگان نمایید.

انواع بلیط هواپیما گرگان

بلیط هواپیما گرگان دارای دو نوع چارتری و سیسمتی می باشد. زمان خرید بلیط چارتری و سیستمی گرگان تاثیر به سزایی در قیمت آن دارد. قیمت بلیط های چارتری در فصل های پر سفر و تعطیلات قیمت بالاتری دارند. بلیط چارتری گرگان نیز از این امر مستثنا نیست.

بلیط های سیستمی از مدت ها قبل برنامه ریزی می شوند و نوسان قیمت کمی دارند. این بلیط ها توسط ایرلاین ها قیمت گذاری و فروشنده آن، خود ایرلاین و آژآنس های مسافرتی هستند.

جاذبه های دیدنی گرگان

گرگان یکی از شهرهای زیبا شمال کشور است. جاذبه های فراوان شهر گرگان باعث شده تا در روزهای مختلف سال میزبان گردشگران بسیاری باشد. مردمان گرگان بسیار مهمان نواز و مهربان هستند و با امکانات و خدمات مناسب اوقات خوب و خاطره انگیزی را برای گردشگران می سازند.

از جمله جاذبه های گردشگری گرگان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جنگل ناهارخوران گرگان

یکی از معروف ترین مکان های دیدنی گرگان، جنگل ناهارخوران است، که بسیاری از مسافران این شهر را با این نام می شناسند. این جنگل در فاصله ی 4 کیلومتری جنوب شهر گرگان قرار دارد. در مسیر جنگلی و سرسبز ناهارخوران گرگان کافه ها، رستوران ها، هتل ها و امکانات رفاهی بسیاری را می بینید.

جنگل النگدره

در مسیر ناهار خوران یکی از هفت منطقه نمونه گردشگری کشور، جنگل النگدره را مشاهده می کنید. جنگل النگدره یک از جذاب ترین مکان های دیدنی گرگان می باشد که پاییز رویایی ایی دارد. رودخانه ای به نام قلاشی از وسط این جنگل زیبا می گذرد. در نزدیکی این رودخانه، سه چشمه با چشم اندازی بسیار منحصر به فرد وجود دارد.

دریاچه توشن

دریاچه توشن در النگدره حاشیه جنوبی روستای توشن قرار دارد. اطراف این دریاچه با درختانی تنومند احاطه شده است که مسبب آب و هوای خوب و دلچسب اطراف دریاچه می شود. کمپ زدن و قدم زدن اطراف دریاچه همگی باعث جذب گردشگران و طبیعت گردان زیادی شده است.

آبشار لوه

جنگل لوه را می توان جزء یکی از زیباترین جنگل های ایران دانست. در دل این جنگل، چندین آبشار بزرگ و کوچک با حوضچه هایی زیبا در پای آن ها قرار دارد. آبشار لوه از صخره هایی که طبقه طبقه روی هم قرار دارند فرو می ریزد و بسیار چشم انداز دلپذیری دارد. این آبشار به دلیل زیبایی که دارد گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

آبشار زیارت

روستای زیارت در مجاورت شهر گرگان قرار دارد که بسیار خوش آب و هوا می باشد. آبشار زیارت در 5 کیلومتری جنوب این روستا واقع شده است. ارتفاع این آبشار حدود 16 متر می باشد و در فصل های بهار و تابستان میزبان گردشگران بیشتری است.

از دیگر جاذبه های گرگان آبشار رنگو، جنگل شصت کلا، منطقه جهان نما، گرگان رود، کوه تل انبار، کوه تاورنراب، آبشار نومل، آبشار شصت کلاته، دیوار گرگان و کاخ کوزه گرگان را می توان نام برد.

سوغات گرگان

یکی از خصوصیات بارز شهرهای شمال، تنوع بالا در خوراکی های خوشمزه اش است. نان زنجبیلی گرگان، نان خرمایی، حلوای اماج، سرغربیلی، جز حلوا، نان شیرمال سوغات بسیار لذیذ گرگان می باشد. همچنین صنایع دستی این شهر مانند قالیچه ترکمن، زیور آلات سنتی، ابریشم بافی و جاجیم نیز جزء بهترین سوغاتی ها گرگان به حساب می آید.

date_range دوشنبه 03 مهر 1402 remove_red_eye 64 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0

جریمه کنسلی بلیط هواپیما گرگان چقدر است؟

به طور دقیق نمی توان برای میزان جریمه کنسلی بلیط هواپیما گرگان عدد ثابتی را مشخص کرد. بهتر است در هنگام رزرو، نرخ جریمه استرداد بلیط هواپیما را چک کنید.

چند ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشیم؟

گیشه های پرواز داخلی بین 30 الی 40 دقیقه قبل از پرواز بسته خواهند شد، سعی کنید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا دو ساعت قبل از زمان اعلام شده در فرودگاه حضور داشته باشید.

جریمه اضافه بار در پرواز گرگان چقدر است؟

به طور کلی میزان جریمه هر کیلوگرم اضافه بار در هر سفر، برابر با یک درصد قیمت بلیط در همان مسیر است.

مدارک مورد نیاز در فرودگاه چیست؟

در پرواز های داخلی کافیست بلیط هواپیمای خود به صورت چاپ شده یا تصویر آن در گوشی و کارت شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه یا گواهینامه) را همراه خود داشته باشید.